עומרי גלזר מבוקש בליגה הספרדית - זה שוויו כיום
בדרך למעבר סנסציוני? לפי ה'אס' הספרדי, עומרי גלזר, שוער הכוכב האדום, מבוקש בסביליה וריאל בטיס מהלה ליגה. שני המועדונים האנדלוסים מעוניינים להחליף את השוער הראשון שלהן, כשסביליה מגלה עניין רב בישראלי בן ה-27 בחודשים האחרונים ואף שלחה אחריו סקאוטרים מספר פעמים.
גלזר נחשב לאחת מנקודות האור של הכוכב האדום, שפתחה את העונה מתחת למצופה תחת שרביטו של ברק בכר, שכזכור פוטר מהמועדון. גלזר התבלט לטובה במיוחד במחצית הראשונה של קבוצתו נגד אלופת אירופה מנצ'סטר סיטי, שבה שבר את שיא ההצלות למחצית במפעל היוקרתי.
גלזר העונה (הכוכב האדום טוויטר)
אך לא כל הנוצץ זהב: כל חייו חיכה השוער להזדמנות. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א, נרכש על ידי מכבי חיפה ב-250 אלף אירו ושימש שם כשוער ראשון, עד אשר סיפק מחצית בלהות והושאל לסקציה נס ציונה, איתה ירד ליגה. בסופו של דבר, גלזר חתם בהפועל ב"ש כשוער שני, עלה במעלה ההיררכיה עד אשר נהיה השוער הראשון של הקבוצה מבירת הנגב, וזכה איתה בגביע המדינה תוך כדי שהוא מספק תצוגה הירואית בדו קרב הפנדלים, כשבקיץ האחרון נמכר לכוכב האדום עבור 1.2 מיליון אירו.
- סכום עתק, עם 20% ממכירה עתידית: כמה מכבי ת"א דורשת על מילסון?
- הכוכב האדום זכתה באליפות: למה ברק בכר וחיפה הרוויחו מפיטוריו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הקבוצה מהמקום השני בליגה הסרבית כעת יכול לעשות עליו קופה. בסביליה יחפשו להחתימו בקיץ, לאחר ששוערה הראשי של הקבוצה, אורג'ן נידלד, נפצע וטרם חזר, בעוד שבבטיס מחפשים שוער חדש שיעמוד בין הקורות עם פרישתו המתקרבת של קלאודיו בראבו האגדי, שצפוי לתלות את הנעליים בקיץ האחרון בגיל 40.
- 2.איך יכול להיות קיבל 4 גולים מאיסלנד !!! (ל"ת)אבי 26/03/2024 13:58הגב לתגובה זו
- 1.עותניאל 23/01/2024 14:43הגב לתגובה זומחזיק אצבעות לעומרי הלואי שנראה אותו בשנה הבא בליגה הספרדית. מגיע לו הוא שוער מצטיין.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
