NBC תשיק בקרוב פלטפורמת פרסומות חדשה שתשרת את אתרי הרשת
קבוצת המדיה NBC-יוניברסל תשיק בקרוב את Universal Audiance Platform, פלטפורמת פרסומות עצמאית. כך מדווח MediaWeek. הפלטפורמה תשולב ב-21 מאתרי הקבוצה, בהם האתר הרשמי של NBC, ואתרי רשתות הטלוויזיה טלמונדו ובראבו. הפלטפורמה לא תכלול את אתר הולו, שהוקם בשיתוף פעולה עם פוקס ו-ABC, ומריץ פלטפורמת פרסומות נפרדת.
מפרסמים יוכלו לרכוש פרסומות ממוקדות לקהלים ספציפיים לפי נתונים צפיית קהל מחברות כגון נילסן ו-Quantcast. בין השאר, החברה מבטיחה שניתן יהיה לכוון לקהל של אמהות צעירות, אנשי עסקים, הקהילה הלטינית-אמריקאית ועוד. קרוב ל-60 מיליון איש מבקרים ב-21 האתרים מדי חודש. החברה הודיעה על כוונתה "לצמצם באופן משמעותי" את חשיפת הפרסומות מפלטפורמות ומפיצים אחרים.
מכירת שטחי הפרסום תהיה באופן ישיר ודרך חברות פרסום חיצוניות שירכשו מראש את השטחים הפרסום על ידי בורסות פרסומות, כגון ביד מנג'ר. בנוסף, החברה תקים חטיבה נפרדת לניהול הפלטפורמה ומכירת שטחי הפרסום. היא תנוהל על ידי סמנכ"ל מכירות מדיה דיגיטלית, ניק ג'ונסון.
חשבון חשמל (X)חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?
איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?
חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים.
כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.
הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.
הנחות של עד 400 שקלים בשנה
ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.
מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד
