מנכ"ל 'אדלר חומסקי': "אנו בתהליך של ניפוץ המודל המסחרי הקלאסי של משרד פרסום"
אורי עייני בראיון מקיף ל-Bizportal. "המשרד מונהג על ידי 4 אנשים שרואים את עקרי הדברים עין בעין. לפעמים אני מופתע מכמה שהלקוחות בקיאים במה שקורה בשוק הפרסום".
בהתייחסו לשוק המדיה, "במידה ולא נורשה לצאת למהלך זה אני צופה כי יהיה פה מפץ גדול" אומר עייני, "מכיוון שאני לא רואה איך מישהו אחר יעשה משהו שלנו לא אפשרו. ולכן בכל מקרה יהיה סוג של שינוי דרמטי. אני צופה שכבר בשנה הקרובה דברים הולכים להשתנות במבנה הקיים".
עייני מתייחס למיזוג עשככל הנראה יהי עם משרד האינטרקטיב 'גריי' ואומר, "בימים אלו אנחנו בוחנים חלופות לתת מענה אינטראקטיבי דיגיטאלי ללקוחות שלנו, החלוקה כרגע היא די מלאכותית בעיקר עניין של תהליכי עבודה".