אלי פייגלין, סמנכ"ל השיווק של יפאורה פורש מתפקידו לאחר 5 שנים

במקומו מונתה טל מלכה-סלהוב, מנהלת תחום בחברה, שקודמה לתפקיד מנהלת השיווק
מאיה זיסר |

מנכ"ל חברת 'יפאורה - תבורי', רוני גת, הודיע היום על פרישתו של סמנכ"ל השיווק, אלי פייגלין זאת בעקבות בקשתו של פייגלין לסיים את תפקידו לאחר 5 שנים ביפאורה ולעבור לתחומים אחרים.

את פייגלין תחליף בתפקידו טל מלכה-סלהוב, מנהלת תחום בחברה, שקודמה לתפקיד מנהלת השיווק. מלכה-סלהוב תכהן כמנהלת השיווק ולא כסמנכ"לית.

אלי פייגלין עבד בחברה כ-5 שנים במהלכן היה אחראי למגוון מהלכים שיווקיים, ביניהם, השקת מותג הבית 'יפאורה' והטמעתו כחלק מהזהות התאגידית; מהלך מיתוג מחדש של המותג Schweppes שנקנה בסוף 2006 על ידי 'יפאורה' מחברת 'קדבורי'. בנוסף, היה אחראי להובלת פעילות שיווקית מגוונת בתחום המשקאות הקלים שהביאה להתחזקות מותגי ספרינג ותפוזינה; כניסה לתחום התה הקרועל פי הודעת החברה תופסת היום 'יפאורה' כרבע מכלל השוק.

טל מלכה- סלהוב, אשר מונתה למנהלת השיווק, ניהלה ב-5 שנים האחרונות את המותגים Schweppes, תפוזינה, מיץ פז ועין גדי. טל, בעלת תואר MBA מהמכללה למנהל, ותואר מוסמך בתקשורת במכללה למנהל, ובתפקידיה הקודמים הייתה מנהלת מותג ב ESC ובפלאפון עסקים.

רוני גת, מנכ"ל יפאורה?תבורי, אמר היום: "אני מודה לאלי פייגלין על תרומתו הרבה לחברה ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. אנו ביפאורה גאים על כך שטל מונתה לתפקיד מתוך ההון האנושי של יפאורה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה