אלי פייגלין, סמנכ"ל השיווק של יפאורה פורש מתפקידו לאחר 5 שנים
מנכ"ל חברת 'יפאורה - תבורי', רוני גת, הודיע היום על פרישתו של סמנכ"ל השיווק, אלי פייגלין זאת בעקבות בקשתו של פייגלין לסיים את תפקידו לאחר 5 שנים ביפאורה ולעבור לתחומים אחרים.
את פייגלין תחליף בתפקידו טל מלכה-סלהוב, מנהלת תחום בחברה, שקודמה לתפקיד מנהלת השיווק. מלכה-סלהוב תכהן כמנהלת השיווק ולא כסמנכ"לית.
אלי פייגלין עבד בחברה כ-5 שנים במהלכן היה אחראי למגוון מהלכים שיווקיים, ביניהם, השקת מותג הבית 'יפאורה' והטמעתו כחלק מהזהות התאגידית; מהלך מיתוג מחדש של המותג Schweppes שנקנה בסוף 2006 על ידי 'יפאורה' מחברת 'קדבורי'. בנוסף, היה אחראי להובלת פעילות שיווקית מגוונת בתחום המשקאות הקלים שהביאה להתחזקות מותגי ספרינג ותפוזינה; כניסה לתחום התה הקרועל פי הודעת החברה תופסת היום 'יפאורה' כרבע מכלל השוק.
טל מלכה- סלהוב, אשר מונתה למנהלת השיווק, ניהלה ב-5 שנים האחרונות את המותגים Schweppes, תפוזינה, מיץ פז ועין גדי. טל, בעלת תואר MBA מהמכללה למנהל, ותואר מוסמך בתקשורת במכללה למנהל, ובתפקידיה הקודמים הייתה מנהלת מותג ב ESC ובפלאפון עסקים.
רוני גת, מנכ"ל יפאורה?תבורי, אמר היום: "אני מודה לאלי פייגלין על תרומתו הרבה לחברה ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. אנו ביפאורה גאים על כך שטל מונתה לתפקיד מתוך ההון האנושי של יפאורה".