פרטנר מדברת עם המגזר הדתי לאומי ישירות ויוצאת במבצע ללקוחות המגזר
חברת פרטנר הודיעה היום (ד') כי היא מתכוונת להדק את הקשר והעמקת הדיאלוג עם הקהל הדתי-לאומי באמצעות השקת מהלך רחב היקף, בהיקף השקעה כולל כ- 2 מיליון שקל. במסגרת המבצעים החדשים תאפשר ללקוחות המגזר הדתי לאומי להצטרף לתוכניות המותאמות ללקוח הדתי: הטבה של 300 דקות במחיר 0 שקל לשיחות לכל אחד מבני המשפחה, 1,000 דקות שיחה בחודש בעלות של 9 אגורות לדקה לזוגות ו-90 דקות בשעות הפנאי למתגייסים לשירות לאומי והטבה של 90 דקות שיחה למתגייסים לצבא ולשירות הלאומי. המבצע כמובן מותאם לאלו אשר 'שומרים שבת'. לדברי דוד אבנר, מנכ"ל חברת פרטנר, "מתוך ההבנה כי 2.9 מיליון לקוחות אינם יכולים להוות קבוצה הומוגנית. משימתנו היא מתן מענה לסגמנטים מתוך קהל הלקוחות השלם, לאתר אותם וללמוד היטב את מאפייניהם השונים כמו גם ליזום הצעה ייחודית. כחלק מתפיסה זו, החברה פונה בימים אלו גם לקהל הדתי לאומי במהלך כולל להידוק ולהעמקת הקשר עימו". ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן ציין כי "orange עורכת מעת לעת סקרי שוק ומחקרים אודות הרגלי הצריכה של קהל לקוחותיה. לאחרונה, עלה כי קבוצה גדולה מאוד של לקוחות המשויכים לתוכניות המגזר הכללי ברשת orange, אינם עושים שימוש בסלולר בשבתות ובחגים, ושקיימת העדפה ברורה של קבוצה זו, לשמירה על קשר הדוק עם כל בני המשפחה. בנוסף לכך, קיים בדרך כלל יעד מועדף אשר אינו נמנה על בני המשפחה ובבדיקה שערכנו עלה כי מדובר בבן זוג עתידי וכמו כן, קיים אחוז גבוה של מתגייסים לצבא ולשירות הלאומי בקרב מגזר זה".