נתן אלימלך
צילום: יחצ

כיצד לבחור חברת קידום לעסק וממה כדאי להיזהר

רגע לפני שאתם בוחרים חברת קידום לעסק, נתן אלימלך, אחת הדמויות המובילות בענף הקידום הדיגיטלי בישראל, משתף שלוש עצות זהב חשובות המסייעות בבחירת השיווק הדיגיטלי הנכון ביותר לעסק שלכם
נושאים בכתבה קידום אתרים

נתן אלימלך. צילום: יח

נתן אלימלך. צילום: יח"צ 

ענף הקידום הדיגיטלי נחשב לאחד התחומים המבוקשים ביותר בעולם המדיה, כשהוא נוטל נתח עצום מתקציבי הפרסום הן של חברות הענק והן של עסקים בינוניים וקטנים. לאור כך שוק הקידום הדיגיטלי בישראל רווי כיום בחברות ומומחי שיווק עצמאיים  - החל מחברות פרסום גדולות וכלה במשווקים דיגיטליים בתחילת דרכם השואפים לקפוץ אל המים. בעקבות זאת בעלות ובעלי עסקים בישראל מוצפים בהצעות קידום שונות ומשונות לעסק, זאת לצד פרסומים אגרסיביים בכל הפלטפורמות המובילות – בדגש על פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. נתן אלימלך, המתמחה בשיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ-15 שנים וכמי שמעניק שירותי ייעוץ וקידום מקוונים למגוון חברות וארגונים, ריכז עבורכם 3 עצות חשובות וכללי זהב לסיוע בבחירת שירותי הקידום הנכונים ביותר לעסק שלכם.

  1. אל תסתפקו בהצעות גנריות – כאשר מבקשים הצעת מחיר לשירותי שיווק דיגיטלי חשוב מאוד לא להסתפק בהצעה גנרית כדוגמת "3 פוסטים שבועיים בפייסבוק ובאינסטגרם + 2 קמפיינים ממומנים בחודש" אלא לבקש הצעה מפורטת שמסבירה לעומק מדוע לעסק שלכם נכונים הפרסומים המוצעים בהצעת המחיר, חשוב גם לבקש פירוט והסבר על סוגי הקידום הממומן המפורטים בהצעה וכדומה. תמיד יש לזכור שמה שנכון לעסק אחד אינו נכון בהכרח לעסק שלכם.
  2. היזהרו מפרסומים המציעים לכם שיטות בלעדיות, 'סודות שיווקיים' וכדו' – בשיווק דיגיטלי ובשיווק בכלל אין קסמים ואין קיצורי דרך. האמת היא שכל הכלים גלויים ומוכרים לכל המשווקים הדיגיטליים וניסיון למכור לעסק שלך 'שיטה שתביא לך כמות גדולה של לידים' או 'סוד שכל המשווקים לא רוצים שתדע' אמור להדליק לכם נורות אזהרה גדולים. עבודת השיווק מתבססת על מחקר מעמיק, על הכרת הפלטפורמות השונות, על זיהוי מגמות ולא מעט על ניסוי וטעייה – כיוון שלעולם לא ניתן להבטיח מראש איזה פרסום יצליח ואיזה ייכשל.
  3. בקשו תכנית מקיפה בהתאם ליכולות התקציב של העסק – אחת הטעויות הנפוצות בקרב עסקים הפונים לשירותי שיווק דיגיטליים היא יציאה להרפתקאות כלכליות, הקצאת תקציבים שהם מעבר ליכולת העסק מתוך ציפייה שהפרסום יצדיק את ההוצאה. מכיוון שלא ניתן להבטיח הצלחה של פרסום, עסקים רבים מגלים את עצמם לפתע עם בור תקציבי שקשה מאוד לצאת ממנו. בעת פנייה לחברת שיווק דיגיטלי בקשו בהצעת מחיר הצעה לתכנית עבודה מקיפה אשר מתוכננת לפי היכולות התקציביות של העסק ולא לפי דרישות התקציב של ספק השיווק הדיגיטלי! זה בסדר גמור לא לפרסם בכל הפלטפורמות וזה גם בסדר גמור שלא לפרסם בצורה אגרסיבית, הכי חשוב זה לשמור על גבולות מחושבים ולהתקדם בהתאם להצלחת או אי הצלחת הפרסום.
 

על חברת 'נתן אלימלך בע"מ'

חברת 'נתן אלימלך בע"מ' מעניקה מעטפת שיווק מושלמת לעסקים הכוללת מיתוג, כתיבת תוכן, קידום אורגני, קידום ממומן, בניית אתרי אינטרנט, בניית אפליקציות, הנגשת אתרים, קידום ברשתות חברתיות וניהול סושיאל מלא, אוטומציות מתקדמות, עיצוב גרפי, הקמת חנויות מקוונות ועוד... החברה מציעה תכנית מקיפה המותאמת בצורה מדויקת לכל עסק.

לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות ניתן להתקשר אל המספר: 0507276446

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: Pixabayצילום: Pixabay

איך לבחור חבילת ביטוח שמתאימה בדיוק לסוג הנסיעה שלכם

חשוב להתאים את הפוליסה לסוג הנסיעה, להשוות הצעות ולבדוק היטב את התנאים כדי להבטיח שחופשת החלומות לא תיהרס בגלל הפתעות לא צפויות 

נושאים בכתבה ביטוח נסיעות

תכנון חופשה הוא תהליך מרגש לכל הדעות. כשאנו חושבים על הצעד הזה, הדברים הראשונים שקופצים לנו לראש הם הזמנת הטיסות והמלון. עם זאת, יש מרכיב נוסף וחשוב לא פחות שיכול במידה רבה לקבוע את כל החוויה בחופשה – ביטוח הנסיעות. 

רבים דוחים החלטה זו לרגע האחרון או פשוט בוחרים בפוליסה הזולה ביותר. מעטים טורחים לבדוק עד כמה הפוליסה מתאימה לצרכים האישיים שלהם. בחירה כזו עלולה להוביל להפתעות לא נעימות במקרה חירום. בעידן שבו אפשר למצוא מידע מקיף אודות ביטוח נסיעות לחו"ל, אין סיבה להמר על הבריאות או על הרכוש שלנו. 

להלן סקירה קצרה של מס' קריטריונים שצריך לקחת בחשבון בבחירת פוליסה נכונה.

סוג הנסיעה קובע את סוג הביטוח

הצעד הראשון בתהליך בחירת הביטוח הוא מיפוי צרכים. לשם כך, נצטרך להבין מהי מטרת הנסיעה:

התאמת הביטוח לאופי הנסיעה היא הצעד הראשון למניעת הפתעות.

כמה מונחים שכדאי להכיר

רגע לפני שבוחרים פוליסה, חשוב להכיר את הטרמינולוגיה שנפגוש בדרך. חברות הביטוח מציעות פוליסות עם מושגים שלעיתים נשמעים מורכבים. ככל שנרכוש מידע מקיף אודות ביטוח נסיעות לחו"ל , נוכל לקבל החלטות מושכלות יותר.