נתן אלימלך
צילום: יחצ

כיצד לבחור חברת קידום לעסק וממה כדאי להיזהר

רגע לפני שאתם בוחרים חברת קידום לעסק, נתן אלימלך, אחת הדמויות המובילות בענף הקידום הדיגיטלי בישראל, משתף שלוש עצות זהב חשובות המסייעות בבחירת השיווק הדיגיטלי הנכון ביותר לעסק שלכם
נושאים בכתבה קידום אתרים

נתן אלימלך. צילום: יח

נתן אלימלך. צילום: יח"צ 

ענף הקידום הדיגיטלי נחשב לאחד התחומים המבוקשים ביותר בעולם המדיה, כשהוא נוטל נתח עצום מתקציבי הפרסום הן של חברות הענק והן של עסקים בינוניים וקטנים. לאור כך שוק הקידום הדיגיטלי בישראל רווי כיום בחברות ומומחי שיווק עצמאיים  - החל מחברות פרסום גדולות וכלה במשווקים דיגיטליים בתחילת דרכם השואפים לקפוץ אל המים. בעקבות זאת בעלות ובעלי עסקים בישראל מוצפים בהצעות קידום שונות ומשונות לעסק, זאת לצד פרסומים אגרסיביים בכל הפלטפורמות המובילות – בדגש על פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. נתן אלימלך, המתמחה בשיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ-15 שנים וכמי שמעניק שירותי ייעוץ וקידום מקוונים למגוון חברות וארגונים, ריכז עבורכם 3 עצות חשובות וכללי זהב לסיוע בבחירת שירותי הקידום הנכונים ביותר לעסק שלכם.

  1. אל תסתפקו בהצעות גנריות – כאשר מבקשים הצעת מחיר לשירותי שיווק דיגיטלי חשוב מאוד לא להסתפק בהצעה גנרית כדוגמת "3 פוסטים שבועיים בפייסבוק ובאינסטגרם + 2 קמפיינים ממומנים בחודש" אלא לבקש הצעה מפורטת שמסבירה לעומק מדוע לעסק שלכם נכונים הפרסומים המוצעים בהצעת המחיר, חשוב גם לבקש פירוט והסבר על סוגי הקידום הממומן המפורטים בהצעה וכדומה. תמיד יש לזכור שמה שנכון לעסק אחד אינו נכון בהכרח לעסק שלכם.
  2. היזהרו מפרסומים המציעים לכם שיטות בלעדיות, 'סודות שיווקיים' וכדו' – בשיווק דיגיטלי ובשיווק בכלל אין קסמים ואין קיצורי דרך. האמת היא שכל הכלים גלויים ומוכרים לכל המשווקים הדיגיטליים וניסיון למכור לעסק שלך 'שיטה שתביא לך כמות גדולה של לידים' או 'סוד שכל המשווקים לא רוצים שתדע' אמור להדליק לכם נורות אזהרה גדולים. עבודת השיווק מתבססת על מחקר מעמיק, על הכרת הפלטפורמות השונות, על זיהוי מגמות ולא מעט על ניסוי וטעייה – כיוון שלעולם לא ניתן להבטיח מראש איזה פרסום יצליח ואיזה ייכשל.
  3. בקשו תכנית מקיפה בהתאם ליכולות התקציב של העסק – אחת הטעויות הנפוצות בקרב עסקים הפונים לשירותי שיווק דיגיטליים היא יציאה להרפתקאות כלכליות, הקצאת תקציבים שהם מעבר ליכולת העסק מתוך ציפייה שהפרסום יצדיק את ההוצאה. מכיוון שלא ניתן להבטיח הצלחה של פרסום, עסקים רבים מגלים את עצמם לפתע עם בור תקציבי שקשה מאוד לצאת ממנו. בעת פנייה לחברת שיווק דיגיטלי בקשו בהצעת מחיר הצעה לתכנית עבודה מקיפה אשר מתוכננת לפי היכולות התקציביות של העסק ולא לפי דרישות התקציב של ספק השיווק הדיגיטלי! זה בסדר גמור לא לפרסם בכל הפלטפורמות וזה גם בסדר גמור שלא לפרסם בצורה אגרסיבית, הכי חשוב זה לשמור על גבולות מחושבים ולהתקדם בהתאם להצלחת או אי הצלחת הפרסום.
 

על חברת 'נתן אלימלך בע"מ'

חברת 'נתן אלימלך בע"מ' מעניקה מעטפת שיווק מושלמת לעסקים הכוללת מיתוג, כתיבת תוכן, קידום אורגני, קידום ממומן, בניית אתרי אינטרנט, בניית אפליקציות, הנגשת אתרים, קידום ברשתות חברתיות וניהול סושיאל מלא, אוטומציות מתקדמות, עיצוב גרפי, הקמת חנויות מקוונות ועוד... החברה מציעה תכנית מקיפה המותאמת בצורה מדויקת לכל עסק.

לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות ניתן להתקשר אל המספר: 0507276446

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: ChatGPTצילום: ChatGPT

דמוגרפיה פוגשת את הכסף הגדול: Longevity נדל״ן


מה מושך את ההון הגדול לענף הדיור המוגן, מי הם השחקנים המרכזיים בתחום, אילו רשתות מובילות את השוק, ואיך כל זה משפיע על מעמד הביניים 


נושאים בכתבה דיור מוגן

בישראל של השנים האחרונות, תחום הדיור המוגן הפך מאפיק נדל"ני נישתי למוקד משיכה חזק עבור חברות הענק במשק וגופים מוסדיים. עם ביקושים הולכים וגדלים, תשואות יציבות, ותמיכה של מגמות דמוגרפיות ארוכות טווח, קרנות, בנקים וחברות ביטוח מתחרות על מקום בחזית הענף. מה מושך את ההון הגדול לענף? מי הם השחקנים המרכזיים? אילו רשתות מובילות את השוק? ואיך כל זה משפיע על מעמד הביניים? 

מה מניע את שוק הדיור המוגן בישראל?

השקעה בדיור מוגן בישראל מתבססת על שלושה מנועי צמיחה מרכזיים: ביקוש יציב, דמוגרפיה צפויה ומודל הכנסות רב שכבתי.
הזדקנות האוכלוסייה:  לפי הדיווח של משרד הממשלה ומשרד הבריאות, בשנת 2022 כבר נמנו בישראל כ-1.2 מיליון בני 65 ומעלה שהם כ-12.4% מהאוכלוסייה והתחזיות מצביעות על גידול משמעותי עד 2035. אז צפוי מספרם להגיע ליותר מ-1.6 מיליון, כמעט 14% מהאוכלוסייה
תוחלת חיים גבוהה: כיום עומדת תוחלת החיים בישראל על כ-80.7 שנים בקרב גברים וכ-84.8 שנים בקרב נשים. נתון זה ממקם אותנו במקום גבוה יחסית, ומעיד על מגמת התארכות חיים שפועלת כיום במדינה. הביקוש למגורי איכות עם שירותי קהילה ותמיכה רפואית צפוי להמשיך ולגדול.
מודל הכנסות יציב: הרשתות פועלות בשיטה המשלבת פיקדון ראשוני (לעיתים של מאות אלפי עד מיליוני שקלים) עם דמי אחזקה חודשיים היוצרים תזרים חודשי בטוח לצד רווחי הון בשלב החתימה והאכלוס. בנוסף, שיעורי התפוסה ברשתות המובילות גבוהים גם בתקופות כלכליות מאתגרות.

רשתות הדיור המוגן המושקעות והמובילות בישראל 

בישראל פועלות כ־11 רשתות גדולות ועוד עשרות קטנות, המפעילות יחד כ־93 בתי דיור מוגן עם כ־14,500 יחידות דיור.

מי הם המשקיעים הגדולים?

הענף הישראלי ראה בשנים האחרונות כניסה של משקיעים מגוונים- מבנקים ועד חברות ביטוח וקבוצות נדל"ן ענק:

יתרונות ההשקעה לשכבות הביניים

כניסת החברות הגדולות והגופים המוסדיים לתחום הדיור המוגן אינה רק מהלך עסקי. היא גם מנוף משמעותי להרחבת הנגישות עבור שכבות הביניים. היקפי ההשקעה הגבוהים מאפשרים לרשתות להקים מתחמים בקנה מידה רחב, לשלב מספר רמות שירות ומחירים, ולהציע יחידות דיור בגדלים שונים. כך, שגם מי שמחזיק בהון מוגבל יחסית יכול למצוא מענה מתאים. בנוסף, לגופים גדולים יש יכולת לנצל יתרונות לגודל: מימון זול יותר, ניהול תפעולי יעיל, ורכישת שירותים בהיקפים גדולים ולהוזיל חלק מהעלויות לדייר הסופי. במודלים אלה, הפיקדון הראשוני מוחזר ברובו ליורשים, והדיירים בוחרים את סל השירותים שמתאים להם.
התוצאה היא שלזוגות פנסיונרים מהמעמד הביניים נפתח חלון הזדמנויות ליהנות ממגורים בסביבה מוגנת, עם שירותי בריאות וקהילה פעילה.