נתן אלימלך
צילום: יחצ

כיצד לבחור חברת קידום לעסק וממה כדאי להיזהר

רגע לפני שאתם בוחרים חברת קידום לעסק, נתן אלימלך, אחת הדמויות המובילות בענף הקידום הדיגיטלי בישראל, משתף שלוש עצות זהב חשובות המסייעות בבחירת השיווק הדיגיטלי הנכון ביותר לעסק שלכם
נושאים בכתבה קידום אתרים

נתן אלימלך. צילום: יח

נתן אלימלך. צילום: יח"צ 

ענף הקידום הדיגיטלי נחשב לאחד התחומים המבוקשים ביותר בעולם המדיה, כשהוא נוטל נתח עצום מתקציבי הפרסום הן של חברות הענק והן של עסקים בינוניים וקטנים. לאור כך שוק הקידום הדיגיטלי בישראל רווי כיום בחברות ומומחי שיווק עצמאיים  - החל מחברות פרסום גדולות וכלה במשווקים דיגיטליים בתחילת דרכם השואפים לקפוץ אל המים. בעקבות זאת בעלות ובעלי עסקים בישראל מוצפים בהצעות קידום שונות ומשונות לעסק, זאת לצד פרסומים אגרסיביים בכל הפלטפורמות המובילות – בדגש על פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. נתן אלימלך, המתמחה בשיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ-15 שנים וכמי שמעניק שירותי ייעוץ וקידום מקוונים למגוון חברות וארגונים, ריכז עבורכם 3 עצות חשובות וכללי זהב לסיוע בבחירת שירותי הקידום הנכונים ביותר לעסק שלכם.

  1. אל תסתפקו בהצעות גנריות – כאשר מבקשים הצעת מחיר לשירותי שיווק דיגיטלי חשוב מאוד לא להסתפק בהצעה גנרית כדוגמת "3 פוסטים שבועיים בפייסבוק ובאינסטגרם + 2 קמפיינים ממומנים בחודש" אלא לבקש הצעה מפורטת שמסבירה לעומק מדוע לעסק שלכם נכונים הפרסומים המוצעים בהצעת המחיר, חשוב גם לבקש פירוט והסבר על סוגי הקידום הממומן המפורטים בהצעה וכדומה. תמיד יש לזכור שמה שנכון לעסק אחד אינו נכון בהכרח לעסק שלכם.
  2. היזהרו מפרסומים המציעים לכם שיטות בלעדיות, 'סודות שיווקיים' וכדו' – בשיווק דיגיטלי ובשיווק בכלל אין קסמים ואין קיצורי דרך. האמת היא שכל הכלים גלויים ומוכרים לכל המשווקים הדיגיטליים וניסיון למכור לעסק שלך 'שיטה שתביא לך כמות גדולה של לידים' או 'סוד שכל המשווקים לא רוצים שתדע' אמור להדליק לכם נורות אזהרה גדולים. עבודת השיווק מתבססת על מחקר מעמיק, על הכרת הפלטפורמות השונות, על זיהוי מגמות ולא מעט על ניסוי וטעייה – כיוון שלעולם לא ניתן להבטיח מראש איזה פרסום יצליח ואיזה ייכשל.
  3. בקשו תכנית מקיפה בהתאם ליכולות התקציב של העסק – אחת הטעויות הנפוצות בקרב עסקים הפונים לשירותי שיווק דיגיטליים היא יציאה להרפתקאות כלכליות, הקצאת תקציבים שהם מעבר ליכולת העסק מתוך ציפייה שהפרסום יצדיק את ההוצאה. מכיוון שלא ניתן להבטיח הצלחה של פרסום, עסקים רבים מגלים את עצמם לפתע עם בור תקציבי שקשה מאוד לצאת ממנו. בעת פנייה לחברת שיווק דיגיטלי בקשו בהצעת מחיר הצעה לתכנית עבודה מקיפה אשר מתוכננת לפי היכולות התקציביות של העסק ולא לפי דרישות התקציב של ספק השיווק הדיגיטלי! זה בסדר גמור לא לפרסם בכל הפלטפורמות וזה גם בסדר גמור שלא לפרסם בצורה אגרסיבית, הכי חשוב זה לשמור על גבולות מחושבים ולהתקדם בהתאם להצלחת או אי הצלחת הפרסום.
 

על חברת 'נתן אלימלך בע"מ'

חברת 'נתן אלימלך בע"מ' מעניקה מעטפת שיווק מושלמת לעסקים הכוללת מיתוג, כתיבת תוכן, קידום אורגני, קידום ממומן, בניית אתרי אינטרנט, בניית אפליקציות, הנגשת אתרים, קידום ברשתות חברתיות וניהול סושיאל מלא, אוטומציות מתקדמות, עיצוב גרפי, הקמת חנויות מקוונות ועוד... החברה מציעה תכנית מקיפה המותאמת בצורה מדויקת לכל עסק.

לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות ניתן להתקשר אל המספר: 0507276446

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: Pexelsצילום: Pexels

מזגן חכם: כך נראית מהפכת המיזוג בשוק המזגנים בישראל

הדור החדש של מערכות המיזוג מציע שילוב בין עוצמה, חיסכון, שליטה חכמה ונוחות, ומציע איכות חיים ונוחות מרבית בכל בית או מבנה אחר אשר מתאימים אותו אליו 

נושאים בכתבה מזגן

שוק מיזוג האוויר בישראל עובר בשנים האחרונות שדרוג משמעותי הודות לטכנולוגיה המתקדמת אשר נותנת את אותותיה בכל תחום ורובד אפשרי בחיינו. אם בעבר הבחירה במזגן התמקדה בעיקר בהספק הקירור שהוא מציע או במחיר שלו, הרי שכיום הצרכנים מחפשים ערך משמעותי הרבה יותר במזגן לרבות: יעילות אנרגטית, שליטה חכמה, פעולה שקטה, טכנולוגיה מתקדמת כמו טכנולוגיית אינוורטר וחוויית שימוש מותאמת אישית. הדור החדש של מערכות מיזוג כבר לא מסתפק בקירור רנדומלי ושגרתי של החלל ומטרתו היא להציע פתרון טכנולוגי מדויק שמשדרג את איכות החיים של דיירי הבית וחוסך באופן ניכר בהוצאות החשמל גם בהפעלה רציפה בימי הקיץ החמים.

מהפכת האינוורטר - שליטה מדויקת וחיסכון מתמשך

אחד השינויים המרכזיים בשוק המיזוג הוא המעבר למערכות מבוססות אינוורטר. במקום עבודה בינארית של כיבוי־ הדלקה של מזגן בהתאם לצורך, טכנולוגיית אינוורטר מאפשרת למזגן לכוון את תפוקתו בזמן אמת לפי הטמפרטורה המבוקשת והדבר מוביל לשתי תוצאות בעלות השפעה רבה שהן: שמירה על טמפרטורה יציבה, ללא תנודות קיצוניות לאורך זמן וחיסכון ניכר בחשמל, מכיוון שהמנוע פועל בעוצמה נמוכה יותר לאורך זמן. כתוצאה מכך, בעלי בתים ומשרדים מדווחים על ירידה בהוצאות החשמל לצד נוחות יומיומית גבוהה יותר.

שליטה מהסמארטפון 

הבית המודרני הופך חכם יותר משנה לשנה והמזגנים אינם יוצאים מן הכלל בין כל מכשירי החשמל אשר ניתן לשלוט עליהם מרחוק במסגרת בית חכם. דגמי מזגנים מתקדמים מגיעים כיום עם יכולות שליטה מרחוק באמצעות אפליקציה ייעודית שמאפשרת הפעלה, כיבוי, תזמון קבוע של שעות, מעקב אחרי צריכת החשמל ובחירה של מצבי פעולה שונים.

מדובר על טכנולוגיה אשר מאפשרת לבצע מגוון פעולות כגון: להפעיל מזגן לפני שחוזרים הביתה על מנת שהחלל יהיה מקורר או מחומם היטב בהתאם לצורך ולעונה כבר כאשר תיכנסו מהמרחב החיצוני אליו, לקבוע טמפרטורה מדויקת הנדרשת לכל חדר בנפרד או לנטר את פעולתו של מזגן המזוהה כעובד שלא לצורך. ברוב הבתים בישראל, שימוש נכון בשליטה חכמה מוביל לחיסכון נוסף של 10–20% בצריכת החשמל השנתית.

פעולה שקטה במיוחד כיתרון משמעותי בחדרי שינה ובמשרדים

שדרוג נוסף בדגמי הדור החדש הוא מנגנוני פעולה שקטים. אם בעבר מזגנים היו מורגשים מאוד ברעש המנוע והמאוורר שלהם והיו משפיעים על השהייה הנעימה והנינוחה בחדר לצרכי עבודה, מנוחה ועוד, הרי שהיום קיימים דגמים שמגיעים ל־19 דציבל בלבד כאשר מדובר על רמת רעש נמוכה מאוד שאיננה נשמעת כמעט. במשרדים פתוחים, חדרי ילדים וחדרי שינה מדובר על דבר חשוב ביותר שמציע נוחות.

צילום: Freepikצילום: Freepik

מיתוסים באחזקת רכב: למה מים מהברז הורסים לכם את האוטו?

 שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים ובחירה לא נכונה של שמן מנוע עלולים לגרום נזק לרכב לאורך זמן. כך תעשו את הבחירה הנכונה ותשמרו על הביצועים והחיים של הרכב 

נושאים בכתבה רכב

כשמדברים על אחזקת רכב, יש מיתוסים רבים שמובילים לבחירות לא נכונות — במיוחד סביב שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים, כמו גם טעויות בבחירת שמן מנוע או טיפול שוטף. להבין נכון את מה שכן חשוב — זה לשמור על הביצועים והחיים של הרכב.

המיתוס על "כל השמנים אותו דבר"

אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בקרב בעלי רכבים הוא ההנחה שכל שמן מנוע זהה או דומה — ולכן לא באמת משנה איזה סוג שמן נוזל למנוע. בפועל, לכל מנוע דרישות ייחודיות בהתאם לעיצובו, תקני היצרן, טווחי טמפרטורה וצריכת דלק. שימוש בסוג לא מתאים של שמן מנוע עלול לגרום להצטברות בוצה בתוך הבלוקים, לשחיקה מואצת של החלקים הנעים בתוך הגלילים, לפגיעה ביעילות הדלק ואף לקיצור חיי המנוע. שמן בעל צמיגות לא נכונה יכול לא להגן כראוי על חלקי המנוע בזמן התנעה קרה, או לאפשר טיפול חום יעיל בזמן חום מנוע גבוה, וכל אלה עלולים לגרום לנזק מצטבר לאורך זמן.

גם כאשר מדובר בשמנים באותה קטגוריה (למשל, שמן סינתטי מול שמן חצי-סינתטי), עדיין יש לבדוק ולבחור לפי המלצות היצרן והתקנים הבינלאומיים. המלצה מקצועית היא להיצמד לנחיות היצרן, להחליף שמן בזמן הנדרש לפי ספר הרכב ולבחור שמן איכותי יותר מאשר זול במיוחד — כי זה ישפיע ישירות על ביצועי הרכב ובריאות המנוע לטווח הארוך.

מיתוס "מים זה בסדר – זה בסך הכל נוזל"

המיתוס השני והרע ביותר באחזקת רכב הוא ההנחה שניתן להשתמש במים מהברז במקום נוזל קירור, רק כי "בסך הכל זה נוזל והמידע מסביב הוא מוגזם". ההמלצה החד-משמעית של כל המוסכים והטכנאים המנוסים היא להשתמש אך ורק במוצר תקני של נוזל קירור לרכב, המכיל תוספים מיוחדים המונעים קפיאה בקור, רתיחה בחום גבוה וקורוזיה בתוך מערכת הקירור.

מים מהברז עלולים להקפא בחורף, לעלות על גדותיו בקיץ, לגרום להתרחבות ותזוזה של חלקים בתוך מערכת הקירור ואף ליצור חלודה וצבריות של פתרון שישפיעו על היעילות לאורך זמן. נוסף על כך, מים לבדם אינם מכילים את התוספים שמונעים היווצרות משקעים מזיקים, מעלה את הסיכון לנזק לרדיאטור, לפתח חורים או להוביל למצב שבו מנוע מתחמם יתר על המידה.