חשבונית דיגיטלית
צילום: FREEPIK

יש חשבונית מציגה רפורמה בהפקת החשבוניות הדיגיטליות

לכל עסק מקצועי הפועל כחוק חשוב להוציא חשבונית כדת וכדין. החשבוניות מאפשרות מעקב מלא אחר ההכנסות של העסק ומסייעות לשמור על קשרי אמון עם הלקוח. כי כאשר הלקוח יכול לעקוב אחר ההוצאות וההכנסות שלו ללא בעיות, הוא מרגיש חופשי ורגוע יותר לפנות לבית העסק. מאז ימי החשבוניות הידניות ועד החשבוניות הדיגיטליות זרמו הרבה מים בנהר, והיום בעלי העסקים מעדיפים להשתמש בעיקר בחשבוניות הממוחשבות.

תוכן בחסות |
נושאים בכתבה דיגיטל חשבוניות

כל היתרונות של החשבוניות הדיגיטליות שחשוב להכיר

בעל עסק? עדיין מסתבך עם הניירת? אלה כל הסיבות להתקדם ולעבור לחשבונית דיגיטלית:

1. תורמת לאיכות הסביבה.מיותר לציין שהחשבונית הדיגיטלית חוסכת בהרבה משאבים כמו נייר ודיו, אינה שוחקת את המדפסת ושומרת על איכות הסביבה. במקום לבזבז דפים, אתם פשוט שולחים את החשבונית ללקוח בדרך הכי ירוקה שיש.

2. החשבונית שלא הולכת לאיבוד.החלק הטוב ביותר בחשבונית הדיגיטלית הוא שהיא אינה הולכת לאיבוד בשום מצב. בניגוד לחשבונית המודפסת שעלולה לעוף עם הרוח או להיהרס על ידי לקוח ששופך עליה בטעות את כוס הקפה שלו, הרי שעם חשבונית דיגיטלית זה לא המצב. כי גם אם היא הולכת לאיבוד בין הודעות הדואר האלקטרוני, תמיד אפשר לשלוח חשבונית חדשה ומקורית.

3. דוחות ובקרה.זה אולי אחד היתרונות הבולטים ביותר שיש לחשבונית הדיגיטלית להציע. כאשר הכול נמצא במחשב, הרבה יותר קל לעקוב אחר כל הנעשה. כל הכנסה חודשים נשמרת באופן אוטומטי, כך שבעל העסק יכול להוציא דוחות חשבוניות מסודרים פר לקוח, פר חודש וכדומה.

4. עדות לקידמה טכנולוגית.כשעסק מספק ללקוח חשבונית דיגיטלית למייל או לטלפון הנייד הוא יוצר עליו רושם טוב של קדמה. עסק השולח חשבונית מעוצבת אוטומטית מעיד על עצמו כעסק מפותח, ואין זה משנה אם מדובר במשרד רציני של עורך דין או בליצן ימי הולדת המכין פעילויות לילדים.

5. חוסכת במקום.אם נתבונן בסרטים של שנות ה-80 או ה-90 של המאה הקודמת על משרדים מן השורה, נבחין בשורה ארוכה של קלסרים הממוקמים על גבי ארוניות. כן, זו הייתה תפאורת המשרדים בימים כשבהם הדפיסו הכול ותייקו בתוך קלסרים. הקלסרים כללו מגוון רחב של חומרים, וביניהם גם חשבוניות. בימינו, לעומת זאת, אפשר לפנות את הקלסים מהארון ולשים במקומם את החפצים של העובדים, שכן הכול עובר באופן דיגיטלי אל קובצי המחשב.

6. תיעוד לאורך כל הדרך.יש לכם בעיה עם אחד הספקים? הלקוח טוען שלא הוצאתם לו חשבונית משנה שעברה? כבר אין צורך לפשפש בקלסרים כדי למצוא את החשבונית שהוצאתם בינואר 2020, כי בעזרת כמה הקלקות על גבי המקלדת ניתן למצוא בקלות את החשבונית המדוברת מבלי לבזבז זמן יקר על חיפושים מיותרים.

7. חוסכים בכסף.כאשר משתמשים בחשבונית דיגיטלית, לא זו בלבד ששומרים על איכות הסביבה, אלא גם חוסכים בהוצאות על מעטפות, דיו, ניירות הדפסה ושירותי דואר. קליק אחד והחשבונית כבר נמצאת אצל הלקוח.

8. בטוחה מפני שינויים.המערכת הנועדה להנפיק חשבוניות דיגיטליות היא מערכת בטוחה מפני פריצות. אבל זה עוד לא הכול. כשמנפיקים את החשבונית באופן דיגיטלי היא מוגנת מפני זיופים ושינויים, וגם אם מישהו החליט לעשות פוטושופ ולשנות את הסכום המופיע עליה, תמיד יש לכם את ההעתק המקורי כהוכחה.

9. אפשרות עריכה.ניתן לערוך חשבוניות דיגיטליות בקלות. אם, לדוגמה, נעשתה טעות אנוש והקלדתם בטעות סכום בלתי נכון, תוכלו להיכנס לעריכה ולשנות לסכום אחר. השינוי יתעדכן באופן אוטומטי בחשבונית המקורית וגם בהעתק, ואתם תוכלו לעקוב אחר התיקונים והשינויים האלה ולדעת שהכול מתנהל כשורה.

10. ממשק ידידותי למשתמש.לא צריך להיות גאון מחשבים מהלך כדי לדעת להשתמש בממשק להוצאת חשבוניות וקבלות. הממשק הזה מתאים לכל אחד. כך שגם עובד חדש שרק נכנס לעסק יכול ללמוד תוך יום אחד (ואפילו פחות מכך) כיצד להשתמש בממשק, להוציא דוחות ולנהל את החשבוניות כדת וכדין.

11. פיצ'רים מתקדמים.כיאה לפלטפורמה דיגיטלית, למערכת להנפקת החשבוניות יש פיצ'רים מתקדמים. דוגמה לפיצ'רים אלה היא חיבור המערכת לטלפון הנייד, כך שניתן לעקוב אחר הפקת הדוחות בכל רגע. כמו כן, תוכלו לקבל התראות על על לקוחות ולדעת בדיוק איזה לקוח כבר שילם ומי עדיין צריך לקבל תזכורת על העברת תשלום בהקדם.

הרפורמה של יש חשבונית בעולם החשבוניות

אז מה אתם צריכים לעשות כדי שגם אתם תוכלו להנפיק חשבוניות דיגיטליות לעסק? ובכן, על מנת שיהיה לכם ממשק מהיר ונוח, חשוב לפנות לחברה שתספק לכם אותו. יש לבחור בחברה מקצועית ומנוסה הכוללת המלצות של משתמשים מרוצים, וכאן בדיוק יש חשבונית נכנסת לתמונה.

יש חשבונית מציעה שירותי הנפקת חשבוניות דיגיטליות ברמה אחרת. אם עד עכשיו נאלצתם לשלם על כל שירות של מערכת חשבוניות בנפרד, לחשוב איזו חבילה אתם רוצים לקנות ומה מתאים לכם, תתחילו להתרגל לשירות המהפכני של יש חשבונית.

בעצם אתם משלמים סכום קבוע לחברה בפעם אחת ונהנים מכל השירותים שיש לה להציע, בלי אותיות קטנות, טריקים ותוספות תשלום. כל מה שיש לעשות הוא למלא פרטים, לבצע תשלום ולהתחיל ליהנות ממגוון רחב של שירותים שמציעה המערכת להנפקת החשבוניות הדיגיטליות.

שלל השירותים שמציעה יש חשבונית

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.