
3 הסעיפים המשפיעים ביותר על הבחירה שלכם
אם אתם בעלי עסקים הקוראים מאמרים באינטרנט כדי להרחיב מעט אופקים בכל הקשור לפרסום באינטרנט הרי שלבטח לא פעם נתקלתם בשאלה: "היכן כדאי לשים את הכסף? על קידום אורגני או פרסום ממומן?" וכמובן שאין תשובה חד משמעית לשאלה זו על אף שחברות כאלה ואחרות עשויות כן לשכנע אתכם שיש. אנחנו נשמח לעשות לכם מעט סדר בדברים, להציג לכם את טכניקות הפרסום הללו שנחשבות כיום ליעילות ביותר בעולם הפרסום באינטרנט וכך תוכלו לבחון מה מתאים עבורכם.
הקידום האורגני מאז ועד היום: מאז התפתחות האינטרנט ובעיקר מנוע החיפוש של גוגל החל להתפתח גם הקידום האורגני. מתוך רצון להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל ולקבל יותר תנועה של גולשים רלוונטיים, החלו בעלי עסקים שונים לקדם את אתר העסק שלהם באמצעות טכניקות שונות. מנועי החיפוש בכלל והמנוע של גוגל בפרט התפתחו מאוד לאורך השנים וכיום ישנם מאות פרמטרים שונים המשפיעים על הדירוג של אתרים במנוע החיפוש של גוגל. רק חלק מאותם פרמטרים ידועים, אולם ישנן מעט סוכנויות פרסום וחברות קידום אתרים מובילות שבאמצעות קידום אתרים רבים וזמן רב בתחום, צברו ניסיון וידע בעל ערך המשמש אותם לקידום אתרים שלהם ושל לקוחותיהם בהצלחה. מבין היתרונות הרבים של הקידום האורגני:
- לא כל קליק עולה כסף.
- מבקרים רלוונטיים הצמאים למידע.
- נפלא להבאת תנועה גם בטווח הארוך.
- השבחת הנכס – אתר מקודם שווה יותר למקרה ותרצו למכור אותו/את העסק.
- פעולות הקידום השונות מבטיחות אתר בנוי היטב ונוח גם מבחינת חוויית הגלישה ללקוח והן מבחינת איכות התוכן והערך המחולק לגולש באתר.
- התוצאות הראשונות של המודעות הממומנות מופיעות בראש העמוד של גוגל, אפילו לפני התוצאות האורגניות.
- הקמפיין יכול להתחיל להזרים תנועה מיידית לאתר.
- ניתן לפלח את קהל היעד, מילות המפתח וקבוצת המודעות לכדי פרסום מאוד ממוקד.
- ניתן להפנות גם לדף נחיתה ולא בהכרח לאתר.
- מצוין גם לביצוע מחקרים שונים, איסוף מידע ובניית רשימות תפוצה.
- אפקט הזמן – הכוונה היא לכמה זמן לוקח כדי לקבל תוצאות? הפרסום הממומן, באמצעות השקעה כספית יפה, תוכל להביא אליכם פניה בתוך מס' דקות או שעות אך היא כמובן שיטה יקרה יותר. הקידום האורגני הוא תהליך לטווח ארוך שיכול לקחת כמה חודשים ויותר לקידום קבוצה של ביטויי מפתח רלוונטיים וגם אז צריך לשמור על הקידום ואף להמשיך ולבצע את הקידום לצורך התרחבות והבאת תנועה רלוונטית נוספת לאתר.
- תוצאות לטווח הארוך – אנשים נוטים להיות לחוצים ורוצים להשיג תוצאות עכשיו. בעוד הקמפיין הממומן יכול להציג לכם תוצאות מהירות, הקידום האורגני פועל יותר לטווח הארוך. יש לקחת בחשבון שכגודל הסבלנות כך ניתן יהיה לקצור גם יותר פירות.
- מחיר – בסופו של יום המחיר הוא חלק משמעותי בקבלת החלטות בעסק. אף אחד לא יכול להבטיח לכם תוצאות, לא בקמפיין ממומן לטווח הקצר ולא בקידום אורגני לטווח הארוך ולכן עליכם לחשוב האם אתם משקיעים בצורה מבוקרת ומקדמים את האתר לטווח הארוך, או משקיעים סכום מסוים בקמפיין ממומן. ניתן להקים קמפיין ממומן גם בכמה מאות שקלים אולם יהיה קשה להביא לקוחות רבים לעסק בסכום זעום זה. קידום אורגני הנו שירות שיכול לעלות לעסק קטן 1000-2000 ₪ בחודש ולעסק בינוני-גדול 5-10 אלף ₪ בחודש ויותר.
בזכות התוצאות המרהיבות ובעזרת מערכות ייחודיות וחדשניות חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב נחשבת כיום לסוכנות הפרסום המובילה בישראל לביצוע מסעות פרסום בגוגל, החברה מתמחה בטכניקות הקידום האורגני והפרסום הממומן ותוכל להציע לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר בהתאם לצרכים ולתקציב העסק.