דו"חות קמהדע: הכנסות של 23 מיליון דולר ואישור התחזית השנתית

החברה צופה לעמוד כמתוכנן בתחזית הכנסות של 100 מיליון דולר ב-2017
נועם בראל | (1)

חברת קמהדע -1.1% דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי והציגה עלייה של כ-18% בהכנסות, אך בשורה התחתונה רשמה הפסד נקי של 200 אלף דולר. בתוך כך, החברה מאשררת את יעד ההכנסות ל-2107 ומספקת צפי לגידול של 16%-20% ב-2018. 

מניית החברה עולה 1.5% ורושמת יום שני רצוף של עליות, זאת כאשר מתחילת השנה רשמה מניית קמהדע ירידה של 21%.

סך הכנסות החברה הסתכמו ב-22.9 מיליון דולר, עליה של 18% לעומת 19.4 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2016. הרווח הגולמי לרבעון השלישי של 2017 הסתכם ב-6.4 מיליון דולר, עליה של 3% לעומת 6.3 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2016. שיעור הרווח הגולמי ירד מ-32% ל-28% 

ה-EBITDA המתואם לרבעון השלישי של 2017 הסתכם ל-0.8 מיליון דולר לעומת 0.2 מיליון דולר עבור הרבעון המקביל ב-2016, זאת כאשר הרווח הנקי מתואם לרבעון השלישי של 2017 הסתכם בפחות מ-0.1 מיליון דולר אך בשורה התחתונה רושמת החברה הפסד נקי של 0.2 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2016. 

נכון ליום 30 בספטמבר 2017, לחברה יתרות מזומנים, שווי מזומנים והשקעות לטווח קצר בסך של כ-40.1 מיליון דולר, לעומת כ-28.6 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2016 שמביא לידי ביטוי את הנפקת המניות במהלך הרבעון השלישי בשנת 2017. בתשעת החודשים הראשונים של 2017 החברה השתמשה ב-  0.1 מיליון דולר לפעילות שוטפת והשתמשה ב- 3.4 מיליון דולר לרכישת רכוש קבוע באותה התקופה.

החברה צופה לעמוד כמתוכנן בתחזית הכנסות של 100 מיליון דולר ב-2017, כאשר לגבי 2018, אומר עמיר לונדון, מנכ"ל קמהדע: "התוצאות הכספיות של הרבעון השלישי היו חזקות בכל המישורים. אנחנו מצפים לסך מכירות בטווח של 116 מיליון דולר עד 120 מיליון דולר בשנת 2018, גידול של 16%-20% בהכנסות 2018 ביחס להכנסות הצפויות בשנת 2017. כמו כן, בעקבות ההנפקה בסך 15.6 מיליון דולר שבוצעה ברבעון השלישי, אנחנו נמצאים בעמדה פיננסית חזקה מאוד לקראת שנת 2018."

חברת קמהדע מתמקדת בתרופות יתום ומשתמשת בטכנולוגיה הייחודית שלה ובפלטפורמת הידע שלה לטיהור והפרדת חלבונים מפלסמה אנושית, על מנת לייצר AAT בצורה נוזלית המטוהרת באיכות גבוהה, ולהפיק חלבונים אחרים מפלסמה. מוצר הדגל של קמהדע הוא GLASSIA, מוצר AAT מוכן לשימוש תוך ורידי המופק מפלסמה, שאושר על ידי ה-FDA. בנוסף ל-GLASSIA יש לקמהדע קו של שבעה מוצרים פרמצבטיים הניתנים בעירוי או הזרקה, המשווקים במלמעלה מ-15 מדינות וביניהן ישראל, רוסיה, ברזיל, הודו ומדינות אחרות באמריקה הלטינית, מזרח אירופה ואסיה. ביוני 2013 הושלמה הנפקה לציבור של מניות קמהדע בנאסד"ק. בתוך כך, רשומה כיום החברה כדואלית.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    משקיע 13/11/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    בדרך ל 100 מיליון דולר מכירות השנה. הבטיחו את זה לפני יותר משנתיים ונראה שיעמדו בזה. גם הצמיחה הצפויה שנה הבאה מאוד מרשימה. כל הכבוד!

מזנקת 33% לאחר קבלת אישור ה-FDA - שימו לב

מערכת Bizportal |
נושאים בכתבה ביומד
חברת מדיקל קומפרישין סיסטם (MCS), העוסקת בתחום המכשור הרפואי הלא פולשני, הודיעה על קבלת אישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לשיווק של מכשיר ה- ActiveCare@Home - הדור הבא של מכשיר הדגל של החברה ActiveCare SFT. אישור ה- FDA יאפשר שיווק של המכשיר, המיועד למניעת היווצרות קרישי דם בקרב חולים לאחר ניתוח אורתופדי להחלפת ירך וברך, באופן ישיר למטופל לשימוש ביתי מחוץ לבית החולים. מניית מדיקל מגיבה בזינוק של 33% במחזור מסחר של 1.3 מיליון שקל, לעומת מחזור יומי ממוצע של 2.5 אלף שקל בחודש האחרון.   הטכנולוגיה שפיתחה מדיקל קומפרישין סיסטם (MCS) מאפשרת להקטין את הסיכון להיווצרות קרישי דם מסכני חיים במהלך ניתוחים אורטופדיים להחלפת מפרקי ירך וברך בפרט, ובאירועים טראומטיים, כירורגיים ומחלות וסקולריות בכלל.   למכשיר ה-ActiveCare SFT® אישור FDA לשיווק בארה"ב, ונכון ל-30 בספטמבר 2015, טופלו במכשיר ה-SFT כ-100 אלף מטופלים בבתי חולים המובילים בתחום האורטופדיה בארה"ב לצורך מניעת DVT. כמו כן ל-ActiveCare SFT® אישור (CE)  לשיווק באירופה ואישורים לשיווק ביפן אוסטרליה, ישראל ובקוריאה.   למכשיר ה-SFT יש 7 פטנטים מאושרים בארה"ב, ומידע קליני המתבסס על 6 ניסויים ונוסה על ידי כ-6,000 מטופלים, תוצאות שניים מהם פורסמו בכתב העת המדעי המוביל JBJS וזכו להכרה בינלאומית של מובילי דעה.  ג'רי פלדמן, יו"ר ומנכ"ל החברה: "יכולות הטיפול המניעתי הקיימות במכשיר בשילוב יכולות הניטור והתקשורת החדשניות שלו מאפשרות שיפור של תוצאות הטיפול תוך הפחתת עלויות, כולל אשפוזים חוזרים, למערכת הבריאות/מרכזים הרפואיים הנדרשים לכך כיום במסגרת תוכניות השיפוי החדשות של ה- CMS. בימים אלה אנו בוחנים את האפשרויות השונות לשיווק המכשיר כחלק מתכנית העבודה של החברה".