נינגה ישראל אסי עזר רותם סלע
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

חזרה לשגרה: הרייטינג של נינג'ה ישראל - פי 3 מחרדיות בש.ח.

שלב חצי הגמר הראשון של הריאליטי האתגרי של קשת, הניב 21.9%. ריאל מדריד בליגת האלופות הביאה 7.2% לערות ספורט 5
אלכסנדר כץ | (4)

עם סיום תקופת החגים, חצי הגמר הראשון של נינג'ה ישראל (קשת 12) רשם נתונים נאים של 21.9% (571K) – כך על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד, שידור חוזר של התכנית חרדיות (רשת 13) קיבל שליש מקשת - 7% (186K), ואילו התכנית סליחה על השאלה (כאן 11) בפרק על ילדים מאומצים, רשמה 2.5% (79K). עוד לפני כן, מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) קיבלה 2.9% (80K).,

 

המשחק בין אתלטיקו מדריד ללברקוזן בליגת האלופות (ספורט 5, שעה 20:00) רשם 2.9%, ואילו המפגש הדרמטי בין גלאטסראיי לריאל מדריד (ספורט 5, שעה 22:00) כבר קיבל 7.2%.

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 11.3%, 'נקסט' (קשת 12) - 8.3%, שידור חוזר של 'חברות' (רשת 13) - 4.1%, 'הצינור' (רשת 13) - 3.1%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3%, שידור חוזר של 'ניפגש בלובי' (כאן 11) - 1.8%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.6%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.9%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.2%.

 

רצועת 17-20:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.9%, שש עם עודד בן עמי - 8.2%, תכנית חיסכון - 11.1%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 2.7%, שש עם אמנון לוי - 4.1%, לפני החדשות - 5%, ברקוד - 5.2%.

כאן 11: ערב ערב - 0.8%, קלמן וסג"ל - 1.4%, העולם היום - 1.7%, גאולה ולונדון - 1.6%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הניבה 18.5% (483K),

בפער של כ-10 נקודות מחדשות 13 שניפקה 8.8% (244K).

חדשות הערב (כאן 11) עם 3.5% (95K).

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    רות 23/10/2019 21:09
    הגב לתגובה זו
    הרייטינג הגבוה הושג בזכות המנחים המוכשרים והמקסימים אסי עזר ורותם. שאפו.
  • 3.
    רייטינג כמו של כאן 1 23/10/2019 11:35
    הגב לתגובה זו
    לוזרים
  • 2.
    יוסף 23/10/2019 11:28
    הגב לתגובה זו
    סהכ רייטינג 29 אחוז בעבר חצי גמר כזה לבד היה 35 ועוד ערוץ 10 סהכ 45 בערך בריחה של צופים חלק גדול לערוץ 20
  • 1.
    נילי 23/10/2019 10:18
    הגב לתגובה זו
    רק בכדורגל השאר פח.......
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.