כללי המשחק של קשת: נינג'ה ישראל מביסה את The Voice
ושוב, שוב, שוב, שוב הפער הזה. ערב השידורים של יום שלישי היה שייך ללא עוררין לקשת ונינג'ה ישראל. ריאליטי הספורט גבר על The Voice של רשת בפער של פי 3, עם 22.1% ו-607K מול 7.5% ו-214K לריאליטי השירה הפושר של רשת. 'סליחה על השאלה' (כאן 11) עם 1.7% ו-41k - כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נידחת עד השעה 2 בלילה.
עוד בפריים: 'זה לא הגיל' (קשת 12) עם 13.4% ו-352k, הצינור (רשת 13) עם 6.3%, היום שהיה (רשת 13) עם 4.3%, חי בלילה (קשת 12) עם 9.5%, נקסט (קשת 12) עם 7.8%.
בגזרת הבוקר
רשת: העולם הבוקר עם אברי וטלי עם 3.9%
קשת: חדשות הבוקר עם ניב רסקין עם 3.5%
רצועת 17-19
קשת 12: חמש עם רפי רשף עם 7.3%, שש עם עודד בן עמי עם 8.4%
רשת 13: החדשות עם אלי ראכלין עם 3.9%, שש עם אמנון לוי עם 3.7%
כאן 11: ערב ערב עם 0.7%, קלמן וסג"ל עם 1.4%
ראש בראש בפרה פריים
תכנית חיסכון (קשת 12) עם קרן מרציאנו קיבלה 10.1%
מול לפני החדשות (רשת 13) שהניבה 4.3%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 4.5%
העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.7%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.5%
בגזרת החדשות
חדשות 12 עם 15.8% ו-436k
חדשות 13 עם 6.6% ו-175k
חדשות 11 עם 3.6% ו-109k
- 5.חדשות 13 של אתמול 21/08/2019 18:58הגב לתגובה זואפס תחקירים. אפס סקופים. מהדורה מיושנת. ישראל טויטו אתה ישן ליאור לנדברג עוקץ אותך
- 6% רייטינג. עדיף לרכוש חדשות מ - 12, יעלה פחות. (ל"ת)סילבר 22/08/2019 09:28הגב לתגובה זו
- 4.עובדי רשות השידור - נמאסתם! בקרוב נפטר את כולכם. בטלנים (ל"ת)ההנהלה 21/08/2019 14:56הגב לתגובה זו
- 3.אלעד 21/08/2019 10:33הגב לתגובה זוכן, זו לא טעות. בשיא הצפייה בערב התאגיד מגיע ל -3.6%. המחיר - 750 מיליון ש"ח בשנה. כל אחוז רייטינג - יותר מ - 200 מיליון ש"ח. אכן, מחיר שווה לכל נפש. אתם, הזחוחים בתאגיד, אתם מבינים שהסוף של התאגיד בלתי נמנע? אתם מבינים שכדאי לכם להתחיל לחפש עבודה, ומהר?
- gri 21/08/2019 12:26הגב לתגובה זואם הייתם משקיעים בחיפוש עבודה וברכישת יכולות חדשות כמו שאתם משקיעים בטוקבקים על כתבות הרייטינג, אולי כבר לא הייתם מובטלים כל כך הרבה זמן אחרי סגירת הרשות.
- Abc 21/08/2019 13:54איך אני יודעת שאתה עובד בתאגיד? כי אתה נורא נעלב מהתגובות פה. אולי במקום להגיב כל יום לתגובות כאילו אתה חכם גדול ויודע מי בדיוק כותב אותן, רק מובטלים מרשות השידור לשעבר (צר לי לאכזב אותך אבל אתה פשוט טועה) כדאי שתחזור לעבודה אצל הבוס קובלנץ ותנסה לשכנע אותו להפיק קצת יותר מהגוף שהוא אמון עליו (גם זו שערוריה וטעות קולוסאלית אבל על כך בפעם אחרת). לדוגמה אפשר לעשות דוקו ריאליטי על קבלת החלטות, כיצד מחליטים לשתול נשק בבתים של ערבים ואח"כ בסלטה לאחר מהר מהר להתנער מאחריות . ראה 'ערך' קובלנץ ומועצת המקשקשים בזנב. נראה לך רעיון טוב?
- 2.סילבר 21/08/2019 10:14הגב לתגובה זואבל אפילו אז לא היה כל כך ארוך. 20 דק ניוז, כל השאר קשקושים של הכתבים המדושנים שנתנו להם לצבור כח מימי גולן יוכפז על כתבות שיממון - והכל במקום לקצר את המהדורה ולקבוע כללי משחק חדשים. פחדנות. הכתבים וכל הצוות עייפים כבר ממיליון מהדורות וכתבות חסרות תכלית.
- ליאורי 22/08/2019 16:39הגב לתגובה זוישראל טויטו אתה ישן בעמידה עוקצים אותך
- 1.רינה 21/08/2019 09:59הגב לתגובה זועם כאלה תוצאות (0-2%) שיפיקו לקחים ויפסיקו עם הפקות האקטואליה. חבל על ה'השקעה' שלהם, על הזמן והכסף. שישדרו דברים אחרים, אם בכלל.
- אין שום סיבה שהאקטואליה תמשיך להפיק תאגיד (ל"ת)דן סממה 21/08/2019 14:57הגב לתגובה זו
- אין שום סיבה שהתאגיד ימשיך בכלל להתקיים!!!!! (ל"ת)אלעד 21/08/2019 11:27הגב לתגובה זו
- יניב 21/08/2019 18:25אותו דבר אפשר להגיד עליך
- אין שום סיבה שהתאגיד ימשיך להתקיים, ולכן הוא ייסגר. (ל"ת)אלעד 21/08/2019 10:30הגב לתגובה זו
- שרון 21/08/2019 10:29הגב לתגובה זונותרה ירושה מרשות השידור של ערוץ עייף ולא טוב. ההפקות של כאן מצוינות, והמהדורה טובה. רשת 13 מיותרת אם כבר. יכולים לקנות את החדשות מהתאגיד ולהרוויח כסף
- אלעד 21/08/2019 11:26הנה הגענו לרגע הצפוי... "זה לא אנחנו, זו הירושה של רשות השידור"... אתם שם בתאגיד, קמתם כדי לעשות משהו שונה, נכון? שנתיים לקח לכם להאשים את רשות השידור? והאם עולה על דעתם שרשת יקנו או יקחו בחינם את חדשות התאגיד, שהן לא חדשות אלא כלום אחד גדול?
- A 21/08/2019 10:45זה מזכיר לי את הליכוד שממשיך להאשים בכל דבר את ''המערך' ומפא"י. כל רצועת אחה"צ ערב בתאגיד (שעות 17-20) מיותרת ואינה נותנת דבר. חבל להמשיך עם זה.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
