סליחה על השאלה
צילום: מסך: כאן 11
רייטינג

4% לסליחה על השאלה של כאן 11; שיא עונתי לנינג'ה ישראל

סדרת הדוקו המוערכת של כאן 11 חזרה לעונה שנייה בפרק בהשתתפות אוטיסטים. נינג'ה ישראל רשמה 23.3%, פי שלושה ממשדר מיוחד של The voice
אלכסנדר כץ | (6)

נינג'ה ישראל (קשת 12) רשמה אמש (יום ג') נתון נהדר ושיא עונתי של 23.3% בקרב הקהל היהודי ו-620 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. הנינג'ות רשמו רייטינג של פי שלושה מ-The voice - מפגש עם המנטורים (רשת 13) שהסתפקה ב- 7.3% (253K).

 

השקת העונה השנייה של סדרת הדוקו המוערכת סליחה על השאלה (כאן 11) שעסקה באוטיסטים, ניפקה 4% (97K). בפרק שעלה עוד לפני כן ביוטיוב, נרשמו עוד 341 אלף צפיות.

 

'זה לא הגיל' (קשת 12) - 15.4%, 'אנשים' (קשת 12) - 11.5%, 'נקסט' (קשת 12) - 8.2%, 'הצינור' (רשת 13) - 7.7%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.8%, 'ניפגש בלובי' (כאן 11) - 3.3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.6%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.8%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.3%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.7%, שש עם עודד בן עמי - 10.1%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.9%, שש עם אור הלר - 4.8%.

כאן 11: ערב ערב - 1.1%, קלמן וסג"ל - 1.7%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10.4%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 10.3%.

לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 6.3%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.7%.

העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.3%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.7%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 קיבלה 15.7% (392K),

ובפער גדול מחדשות 13 שהניבה 7.5% (245K).

חדשות הערב (כאן 11) עם 4.8% (102K).

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אלעד 07/08/2019 12:17
    הגב לתגובה זו
    הגיע הרגע. אחרי כל הכשלונות שעליהם כתבנו כאן לא פעם, הגיע הרגע: פרשת "מחוז ירושלים" צריכה להביא להדחתם המיידית של מנהלי התאגיד. אחרי הכשלונות המחפירים של השנתיים האחרונות, הגיע השיא: הפקה של "קודה תקשורת", שרק זה מעורר בלשון המעטה סימני שאלה רבים, בלי פיקוח של התאגיד, בלי בקרה, בלי שאלות - מה עוד צריך לקרות? מנהלי התאגיד צריכים לעוף הביתה, כולם עד האחרון שבהם, והתאגיד צריך להסגר לאלתר. אין לו תקווה, אין סיבה להמשיך ולממן את השערוריה הזאת. ויש לי חדשות בשבילכם - זו לא רק דעתי, זה לא רק "טוקבק", זו עובדה, ואני יודע על מה אני מדבר. ועוד איך.
  • ירחמיאל 07/08/2019 12:43
    הגב לתגובה זו
    כי אם הוא ייבחר הם יסבלו מאד, אין ספק בכך. גם אם לא יסגרו אותם יתחילו לקצץ להם עוד ועוד מהתקציב (ואכן יש ממה לקצץ) ויהיה להם מאד מאד קשה. או אז הם יעשו את מה שהם עושים תמיד, לרוץ לכל התקשורת להתבכיין ליילל ולצעוק חמאס. חפיפ דרוקר ישמח לשתף איתם פעולה, ענת גורן שלו מרוויחה מהם הון על תכניות מגוחכות (טיול אחרי צבא. נו באמת..) אין להם בושה. חבורת מושחתים!
  • 2.
    איתן 07/08/2019 11:03
    הגב לתגובה זו
    נפלא לראות כמה היענות דיגיטלית יש לתכנים הנפלאים של כאן, כמו התכנית המרגשת "סליחה על השאלה". חבל שאנשים לא יודעים גם לזפזפ אל הערוץ המהמם שלהם ונתקעים עם הזבל של רשת-קשת. בכל אופן, קחו ממני בשמחה את הכסף תאגיד כאן! איזה כיף שאתם פה, ושאתם יודעים לעשות טלוויזיה. והקנאים (שכנראה פיטרו אותם מהערוץ 1) ימשיכו לקנא :-)
  • אלעד 07/08/2019 12:13
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד על הסדרה "מחוז ירושלים", אכן סדרה למופת. כל הכבוד על שידורי החדשות שלא מביאים את הצופים, לא מביאים סקופים, עם כתבי בוסר מצחיקים. כל הכבוד על המינויים ההזויים (והמושחתים, לכאורה כמובן....), כל הכבוד על בזבוז 750 מיליון ש"ח בשנה... באמת - כל הכבוד!!!!!
  • רינה 07/08/2019 11:35
    הגב לתגובה זו
    והרייטינג שם בהתאם, 1-2%. שאר התכניות מופקות בכסף רב בכל מיני חברות הפקה שהתאגיד חייב להם, למשל 'קודה' של רם לנדס שהתאגיד חייב לו הון ואכן משלם לו הון. את התוצאות העגומות ראינו והבנו.
  • 1.
    לאנשי התאגיד: 07/08/2019 09:51
    הגב לתגובה זו
    2. כדאי שתבטלו את כל רצועת הפרה פריים שלכם (בין השעות 17-20). חבל על הזמן והכסף. תשדרו שם תכניות אחרות, סרטים וכו'. כך ייטב לכולם והרייטינג בטוח יעלה.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.