ארץ נהדרת. נטע ברזילי
צילום: יח"צ/ צילום מסך
רייטינג

ארץ נהדרת והאח הגדול מתחזקים קלות; רסקין מפגיז בבוקר

רסקין מגרד את ה-6% ברצועת הבוקר. מהדורת חדשות 12 עדיין שולטת ללא עוררין מול חדשות 13 וכאן
משה בנימין | (8)

ארץ נהדרת בקשת 12 היא התכנית הנצפית ביותר בערב השידורים של יום ד' עם 21.2% ו-556K צופים - התחזקות קלה לעומת 19.7% בשבוע שעבר. מנגד ברשת 13 האח הגדול VIP שומרת על יציבות עם 17% ו-465K צופים - גם היא עם התחזקות קלה לעומת השבוע שעבר. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה. 

בכאן 11, סדרת התעודה 'הכתר האבוד' עם 3% ו-74K צופים. ברצועת הלייט נייט, 'אנשים' בקשת עם חיים אתגר ומרב מילר עם 11.4% ו'חי בלילה' עם 7.1%. ברשת 'הצינור' עם 8.7% ו'היום שהיה' עם 4.6%. בכאן 11 'מה נסגר' עם 1.6% ו'חדשות הלילה' עם 3%. 

בגזרת הבוקר

בקשת 'חדשות הבוקר עם ניב רסקין' בולטת עם 5.8%

רשת 'העולם הבוקר' עם 4.2%

רצועת 17-19

קשת: 'חמש עם רפי רשף' עם 9.8%, 'שש עם עודד בן עמי' עם 13.4%

רשת: 'החדשות עם יעקב אילון' עם 5.2%, 'שש עם אמנון לוי' עם 5.5%, 

כאן: 'ערב ערב' עם 0.8%, 'מהדורת שש' עם 1.1%, 'העולם היום' עם 0.8%

ראש בראש בפרה פריים

קשת: 'ערב טוב עם גיא פינס' עם 13.3%, 'תכנית חיסכון' עם 15.3%

רשת: 'לפני החדשות' עם 7.6%, 'ברקוד' עם 7.2%

כאן: 'קלמן וסג"ל' עם 1.8%

בגזרת החדשות

מהדורת חדשות 12 מובילה בפער ניכר עם 20.7% ו-556k

מהדורת חדשות 13 עם 9.8% ו-286k

מהדורת כאן 11 'חדשות הערב' עם 4.8% ו-113K

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ישראל טויטו תתעורר 11/02/2019 16:46
    הגב לתגובה זו
    מה קורה? עד מתי תשאיר את ליאור לנדברג בתפקיד עד שהמהדורה תתרסק. תתעורר לפני שגם אתה תפוטר
  • 6.
    ערוץ10 עשה השתלטות עוינת על אברי גלעד, וחיסל את התוכנית (ל"ת)
    קשת מנצחת 08/02/2019 15:47
    הגב לתגובה זו
  • צודק 6 11/02/2019 16:47
    הגב לתגובה זו
    תכנית בוקר ספינת הדגל הפכה לעלובה ועוד מעט יחזרו לבוקר אור העלוב והמביש של ערוץ עשר. יוסי ורשבסקי קיבל זהב והפך לאבן
  • 5.
    חח 08/02/2019 14:59
    הגב לתגובה זו
    אין על קשת
  • 4.
    אליה דרעי 07/02/2019 20:30
    הגב לתגובה זו
    ערוץ 12הוא הערוץ המוביל בישראל ברייטינג ורשת-עשר יכולים רק לשאוף כדי לעקוף אותו ברייטינג ככל שעובר הזמן קשת 12 יותר מתחזקים ברייטינג !
  • 3.
    גולן יוכפז הביתה 07/02/2019 14:13
    הגב לתגובה זו
    קח איתך גם את ליאור לנדברג קבלן ההריסות ממעריב, שאוהב להרוס כל חלקה טובה.
  • 2.
    ליאור לנדברג תתפטר 07/02/2019 11:10
    הגב לתגובה זו
    אם לא תתפטר יפטרו אותך. ישראל טויטו תתעורר
  • 1.
    מי זה 07/02/2019 10:56
    הגב לתגובה זו
    כל יום המהדורה של קשת עוקפת אותך פי שתיים. מה יהיה? אולי תפסיק לתרץ את זה בסיבות חיצוניות כמו ״אין לנו לידים טובים״ או ״האולפן שלנו קטן״ ותתחיל לעשות שינוי במצבת העורכים והכתבים? אתמול הוכנסו סינקים לא טובים לכתבה הפוליטית, ונתתם לצבחקה לקשקש את עצמו לדעת (הרשות הרוויחה מההתנתקות? באיזה סרט הוא חי? שיילך להתחפש במקום אחר). הגיע הזמן לעשות סדר, לא רק חיצוני, כי זה לא מצליח.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.