הכוכב הבא לאירוויזיון
צילום: יח"צ/ צילום מסך
רייטינג

לא כוחות: החדשות והכוכב בקשת מביסות את החדשות והאח ברשת

הכוכב הבא והחדשות בקשת מביסות את המקבילות ברשת עם כמעט פי 2 ברייטינג בפריים. בבוקר, רשת גוברת על קשת
משה בנימין | (11)

פרט לרצועת הבוקר שבה גברה רשת על קשת, יום השידורים הראשון בשבוע זה שייך כולו לקשת. לאחר שבומצ"ש תכניות הריאליטי המובילות של קשת ורשת היו קרובות יחסית בנתוני הרייטינג, אמש, הכוכב הבא לאירוויזיון הביסה את האח הגדול בפער של כ-70% בנקודות הרייטינג עם 21.2% ו-610K מול 12.4% ו-336K. כך עולה נתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה.

ספיישל 'גוט טאלנט' ברשת הניב אמש 8.4% ו-223k, בכאן 11 פמת"א עם 4% ו-86K ולאחר מכן 'טיול אחרי צבא' עם 2.2% ו-56K. 'אנשים' בקשת עם 11.6% ו'חי בלילה' בקשת עם 8.9%, 'הצינור' ברשת עם 5.4% ו'היום שהיה' ברשת עם 4.1%. 

בגזרת הבוקר

נקודת האור של רשת הייתה בבוקר, שם גברה 'העולם הבוקר' עם 4.8%

על 'חדשות הבוקר' של קשת עם 4.2%

רצועת 17-19

קשת: 'חמש עם רפי רשף' עם 7.3%, 'שש עם עודד בן עמי' עם 11% 

רשת: 'החדשות עם יעקב אילון' עם 4.8%, 'שש עם אמנון לוי' עם 4.1% 

כאן 11: 'ערב ערב' עם 1% 1%, 'מהדורת שש' עם 1.6%, 'העולם היום' עם 1.7%

ראש בראש בפרה פריים

'ערב טוב עם גיא פינס' בקשת עם 12%, אחריה 'תכנית חיסכון' בקשת עם 14.6%

'לפני החדשות' ברשת עם 6.4%, 'ברקוד' ברשת עם 7.5%

בכאן 11 'קלמן סג"ל' עם 1.8%

בגזרת החדשות

מהדורת חדשות 12 בקשת מביסה את המהדורה ברשת עם 20.1% ו-554k

מנגד חדשות 13 ברשת עם 10.4% בלבד ו-336k

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    רשת בדרך לפח 05/02/2019 09:42
    הגב לתגובה זו
    פרופ' לכימיה...
  • 7.
    ורשוסקי זה מנחוס. איפה שנוגע - לא גודל כלום (ל"ת)
    בבק 04/02/2019 21:20
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    רשת 13 תיסגר 04/02/2019 13:56
    הגב לתגובה זו
    שוב הרסתם מוצר טוב ופירקתם אותם לרסיסים. אתם יכולים להיות קבלני הריסה טובים
  • 5.
    כעכע 04/02/2019 12:16
    הגב לתגובה זו
    הגיוני שגם לחדשות 13 וגם לאח הגדול יש בדיוק אותו רייטינג - גם במספר צופים וגם בנקודות?
  • ירון 04/02/2019 13:24
    הגב לתגובה זו
    הרייטינג שהיה באח הוא 12.4%
  • 4.
    רשת הולכת ונעלמת, גם תקציבי הפרסום בהתאם. חזרה להיות 10 (ל"ת)
    מפיק ד 04/02/2019 10:34
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    איש פרסום 04/02/2019 10:28
    הגב לתגובה זו
    למה אי אפשר פשוט לפרסם נתונים בלי פרשנות ילדותית
  • 2.
    איש פרסום 04/02/2019 10:14
    הגב לתגובה זו
    למה אי אפשר פשוט לפרסם נתונים בלי פרשנות ילדותית
  • 1.
    מי זה? 04/02/2019 10:12
    הגב לתגובה זו
    חברת חדשות פח, קיבלתם את האז הגדול ואתם לא מתרוממים. אתם אפילו מפילים את האח הגול איתכם!! החלטה תמוהה לשים את השני צנונים בבתי החולים, ובכלל לעשות כזה פרוייקט... משעם ולא מחדש. אתם באים לעשות חדשות ולא מחזור. ופספסתם את החשיבות של ההודעה של טראמפ להישאר בעיראק, יערי עזה את זה טוב שנווה אילן. אתם כל כך גורעים, לכו הביתה כבר!
  • כל כך צודק 04/02/2019 13:52
    הגב לתגובה זו
    מתי יוסי ורשבסקי יתעוררו ויעיף אותו
  • חחחח 05/02/2019 10:14
    אחר כך את לנדנברג
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״