פרק קצר של 'הכוכב הבא' הצליח לרשום שיא עונתי של כ-19%
תכנית קצרה בת 30 דקות של הכוכב הבא (קשת 12) רשמה את הנתון הגבוה ביותר שלה מאז חזרתה לעונה חדשה עם 18.9% ו-572 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, אבל לא היוותה מקפצה לתכנית לקט של לאהוב את אנה (קשת 12) שאיבדה שליש מהצופים בהגשה – ספיישל 11.8%, כך עולה מנתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
לחופשת החנוכה אחריות לחלק מנתוני הצפייה הנמוכים יחסית בפריים-טיים. השיבוץ החדש של קשר השתיקה (רשת 13) עם צופית גרנט רשם נתונים נמוכים - 8.6% (216K), המקור (ערוץ עשר) על חקירות הרב מצגר הניבה עם 7.3% (228K), סדרת הדוקו משתפים פעולה (כאן 11) רשמה נתון חלש של 1.5% (52K), וכך גם הפריים של ערוץ 20 – שידור חוזר של סדרת הדוקו יהודי עולמי גירדה 0.4%, ואחריה האולפן הפתוח עם 0.6%.
'הצנרת' (רשת 13) - 8.6%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 7.1%, 'נקסט' (קשת 12) - 5.7%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 5.4%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 5.3%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 4.5%, 'הכסף מזיק לבריאות' (כאן 11) - 1.3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.8%,'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) – 0.4%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) חזרה להוביל את הבוקר עם 4.7%,
מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.6%,
בוקר אור (ערוץ עשר) הסתפקה ב-1.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.6%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות2 בקשת) עם 11.6%,
'לפני החדשות' (רשת 13) רשמה 6.2%,
בפער גדול מ'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) שנחלשה ל-2.8%,
'העולם היום' (כאן 11) ניפקה 2.3%,
ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.7%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה נתון גבוה של 14.8% (476K),
כמעט פי 2 מזה של רשת עם 7.8% (192K)
(בחישוב מצרפי: נתון גבוה לחדשות 2 עם 22.6% ו-668K).
חדשות עשר הניבה 6.6% ועקפה את רשת במספר הצופים עם 219K.
'חדשות הערב' (כאן 11) הניבה 4.1% (105K),
וחדשות ערוץ 20 עם נתון חלש של 0.8% (14K).
- 2.רשת,קשת,10 גוססים. הפרינט מת,הרדיו מונשם. כתבים: לברוח! (ל"ת)זה הסוף 04/12/2018 13:20הגב לתגובה זו
- 1.מדהים ש"כאן" כבר התרגל לראות את 2% רחוק למעלה. שערוריה! (ל"ת)וזה עולה 720מיליון ! 04/12/2018 10:31הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
