תוכנית הריאליטי THE FOUR מוקי, דיקלה, גלעד כהנא, ומארינה מקסימילאן בלומין
צילום: אוהד רומנו

לקראת השקת The Four: שת"פ בין רשת 13 ל-Spotify

2 הגופים ישיקו הערב יחד עם עליית הריאליטי המוזיקלי לאוויר, שת"פ במסגרתו Spotify תקים פרופיל של התכנית עם רשימות השמעה מותאמות אישית. ושירותים נוספים
כתבי אייס | (1)

ערוץ רשת 13 ושירות המוזיקה הגדול בעולם Spotify יוצאות בשיתוף פעולה וייראה על המסך כבר מהערב (יום א'), עם השקת תכנית הריאליטי המוזיקלית החדשה The Four.

 

Spotify הקימה פרופיל של התכנית החדשה בו ניתן יהיה להאזין לרשימות השמעה מותאמות אישית. המשתמשים יוכלו להאזין לביצועי המתמודדים וקטעים בלעדיים נוספים. שיתוף הפעולה ייראה גם ברשתות החברתיות בהן ישיקו Spotify ורשת 13 פעילות גולשים ופעילויות נוספות.

 

התכנית The Four של ארמוזה פורמטס, זכתה כבר להצלחה בארה"ב ובמדינות נוספות בעולם, ורק לאחר מכן, הופקה גרסה ישראלית שלה שתעלה הערב ב-21:00 ברשת. את הגרסה הישראלית מנחה אסתר רדא לצד המוזיקאים מוקי, גלעד כהנא, דיקלה ומארינה מקסימילאן. התכנית מתחילה עם רביעיית הגמר שמרכיבה את מיי פיינגולד, שרית אביטן, שיר לוי ויהונתן אבידני. ה-4 יעמדו בפני תחרות לאורך כל העונה מול מתחרים ויצטרכו לשמור על מקומם ב"רביעיית הגמר".

 

 

סמנכ"ל התוכן של רשת 13, עמי גלאם מסר:  "אני שמח ונרגש להשיק את תכנית המוזיקה החדשה The Four בשיתוף פעולה ייחודי עם ענקית המוזיקה Spotify, שיאפשר לצופים ליהנות מחוויה מוזיקלית איכותית גם לאחר השידור ולהמשיך ליהנות מהביצועים של השירים".  

 

"Spotify הוא שירות המחבר בין מוזיקה לאנשים", אומר מייקל קראוס, מנהל אזורי של אירופה, אפריקה והמזרח התיכון בשירות המוזיקה. "שיתוף הפעולה עם התכנית תאפשר למעריצי התכנית לשלב את הביצועים של המתמודדים האהובים, בהאזנה היומיומית שלהם למוזיקה, ובכך תאפשר למתמודדים חשיפה משמעותית גם בין שידורים".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    היה שת"פ דומה בין הכוכב הבא לאיירוויזיון לבין אפלמיוזיק (ל"ת)
    דרור 16/10/2018 11:25
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.