האם גם יועז הנדל בדרך לרדיו 103FM?
איש התקשורת ד"ר יועז הנדל נפגש אתמול (יום ב') עם מנכ"ל רדיו 103FM, אור צלקובניק, במשרדי התחנה בגבעתיים - כך נודע לאייס. גורמים בתחנה מעריכים כי הדבר מעיד על כך שהולך ונרקם שיתוף פעולה והנדל עשוי להתחיל לשדר בתחנה.
103FM שינה בחודשים האחרונים בצורה משמעותית את לוח השידורים שלו, בין היתר כשאילה חסון קיבלה תכנית יומית ב-9:00 בבוקר, ובמקביל התווספו מגישים חדשים, בהם ינון מגל ב-10:00 ואראל סג"ל ברצועת 11:00 בבוקר. שעזב את גל"צ.
מגל וסג"ל הם אנשי ימין, וגם הנדל מזוהה עם עמדות אלה, אך לא אחת מביע עמדות ליברליות, ולמרות שהיה גם ראש מטה ההסברה הלאומי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, קשה לומר שהיחסים ביניהם משופרים במיוחד, בעיקר לאחר שסיים את תפקידו בשל חשיפת "פרשת נתן אשל".
הוא סא"ל במילואים וד"ר להיסטוריה, ובמשך שנים רבות מופיע בתקשורת, בין היתר ככותב טורים בידיעות אחרונות, מקור ראשון ומעריב, לצד הופעות תכופות בטלוויזיה. עם תחילת שידורי תאגיד השידור כאן, הגיש תכנית יומית בכאן 11, אולם היא בוטלה לאחר מספר חודשים. הוא מגיש תכנית שבועית בגל"צ מדי יום חמישי עם ניצן הורוביץ.
- האסטרטגיה של 103 וחולשת הרגולטור: הפיצוץ בין מגל לכספית לא מקרי
- אחרי יותר משבועיים: נתן זהבי התנצל על דבריו וחזר לשדר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לא התקבלו תגובותיהם של מנכ"ל 103FM אור צלקובניק ושל יועז הנדל.
- 6.איציק 08/08/2018 21:50הגב לתגובה זולעומת אלה שחושבים שאפשר לחיות בשלווה עם הפלסטינאים... יפי הנפש
- 5.יועזי תן בראש!!! (ל"ת)בועז גאון 08/08/2018 14:27הגב לתגובה זו
- 4.נוריאל 08/08/2018 14:24הגב לתגובה זואין לו דעות יש לו חשבונות. העיקר שהשמאל יגידו שהוא נחמד זה כל המטרה שלו בחיים. נראה כמו בחורה ומדבר כמו אשה
- 3.ימני 08/08/2018 13:58הגב לתגובה זוהכי חשוב לציין שהנדל הוא איש ימים, כמו סג״ל ומגל. יכול להיות שאחיזת השמאל בתקשורת מתערערת?
- 2.מיקי 07/08/2018 17:03הגב לתגובה זוארא"ל סגל לא יודע לראיין. הוא שואל שאלה ומיד עונה במקום המרואיין, במיוחד אם המרואיין הוא איש שמאל. די ברור למה ערוץ 20 לא התרומם. אי אפשר לשמוע יותר את ההתלהמויות של ארא"ל סגל. רדיו זה בטוח שלא.
- 1.קבוצת אלי עזור הולכת ימינה אחרי הפיטורים של הקריקטוריסט (ל"ת)נו באמת 07/08/2018 15:31הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
