האם גם יועז הנדל בדרך לרדיו 103FM?
איש התקשורת ד"ר יועז הנדל נפגש אתמול (יום ב') עם מנכ"ל רדיו 103FM, אור צלקובניק, במשרדי התחנה בגבעתיים - כך נודע לאייס. גורמים בתחנה מעריכים כי הדבר מעיד על כך שהולך ונרקם שיתוף פעולה והנדל עשוי להתחיל לשדר בתחנה.
103FM שינה בחודשים האחרונים בצורה משמעותית את לוח השידורים שלו, בין היתר כשאילה חסון קיבלה תכנית יומית ב-9:00 בבוקר, ובמקביל התווספו מגישים חדשים, בהם ינון מגל ב-10:00 ואראל סג"ל ברצועת 11:00 בבוקר. שעזב את גל"צ.
מגל וסג"ל הם אנשי ימין, וגם הנדל מזוהה עם עמדות אלה, אך לא אחת מביע עמדות ליברליות, ולמרות שהיה גם ראש מטה ההסברה הלאומי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, קשה לומר שהיחסים ביניהם משופרים במיוחד, בעיקר לאחר שסיים את תפקידו בשל חשיפת "פרשת נתן אשל".
הוא סא"ל במילואים וד"ר להיסטוריה, ובמשך שנים רבות מופיע בתקשורת, בין היתר ככותב טורים בידיעות אחרונות, מקור ראשון ומעריב, לצד הופעות תכופות בטלוויזיה. עם תחילת שידורי תאגיד השידור כאן, הגיש תכנית יומית בכאן 11, אולם היא בוטלה לאחר מספר חודשים. הוא מגיש תכנית שבועית בגל"צ מדי יום חמישי עם ניצן הורוביץ.
- האסטרטגיה של 103 וחולשת הרגולטור: הפיצוץ בין מגל לכספית לא מקרי
- אחרי יותר משבועיים: נתן זהבי התנצל על דבריו וחזר לשדר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לא התקבלו תגובותיהם של מנכ"ל 103FM אור צלקובניק ושל יועז הנדל.
- 6.איציק 08/08/2018 21:50הגב לתגובה זולעומת אלה שחושבים שאפשר לחיות בשלווה עם הפלסטינאים... יפי הנפש
- 5.יועזי תן בראש!!! (ל"ת)בועז גאון 08/08/2018 14:27הגב לתגובה זו
- 4.נוריאל 08/08/2018 14:24הגב לתגובה זואין לו דעות יש לו חשבונות. העיקר שהשמאל יגידו שהוא נחמד זה כל המטרה שלו בחיים. נראה כמו בחורה ומדבר כמו אשה
- 3.ימני 08/08/2018 13:58הגב לתגובה זוהכי חשוב לציין שהנדל הוא איש ימים, כמו סג״ל ומגל. יכול להיות שאחיזת השמאל בתקשורת מתערערת?
- 2.מיקי 07/08/2018 17:03הגב לתגובה זוארא"ל סגל לא יודע לראיין. הוא שואל שאלה ומיד עונה במקום המרואיין, במיוחד אם המרואיין הוא איש שמאל. די ברור למה ערוץ 20 לא התרומם. אי אפשר לשמוע יותר את ההתלהמויות של ארא"ל סגל. רדיו זה בטוח שלא.
- 1.קבוצת אלי עזור הולכת ימינה אחרי הפיטורים של הקריקטוריסט (ל"ת)נו באמת 07/08/2018 15:31הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.