יועז הנדל
צילום: מסך: כאן 11
פרסום ראשון

האם גם יועז הנדל בדרך לרדיו 103FM?

אחרי השינוי בלוח השידורים וצירוף מגישים שחלקם מזוהה עם הימין, נפגש אתמול מנכ"ל 103 FM אור צלקובניק גם עם הנדל, לשעבר ראש מטה ההסברה של נתניהו
אלכסנדר כץ | (6)

איש התקשורת ד"ר יועז הנדל נפגש אתמול (יום ב') עם מנכ"ל רדיו 103FM, אור צלקובניק, במשרדי התחנה בגבעתיים - כך נודע לאייס. גורמים בתחנה מעריכים כי הדבר מעיד על כך שהולך ונרקם שיתוף פעולה והנדל עשוי להתחיל לשדר בתחנה.

 

103FM שינה בחודשים האחרונים בצורה משמעותית את לוח השידורים שלו, בין היתר כשאילה חסון קיבלה תכנית יומית ב-9:00 בבוקר, ובמקביל התווספו מגישים חדשים, בהם ינון מגל ב-10:00 ואראל סג"ל ברצועת 11:00 בבוקר. שעזב את גל"צ.

מגל וסג"ל הם אנשי ימין, וגם הנדל מזוהה עם עמדות אלה, אך לא אחת מביע עמדות ליברליות, ולמרות שהיה גם ראש מטה ההסברה הלאומי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, קשה לומר שהיחסים ביניהם משופרים במיוחד, בעיקר לאחר שסיים את תפקידו בשל חשיפת "פרשת נתן אשל".

הוא סא"ל במילואים וד"ר להיסטוריה, ובמשך שנים רבות מופיע בתקשורת, בין היתר ככותב טורים בידיעות אחרונות, מקור ראשון ומעריב, לצד הופעות תכופות בטלוויזיה. עם תחילת שידורי תאגיד השידור כאן, הגיש תכנית יומית בכאן 11, אולם היא בוטלה לאחר מספר חודשים. הוא מגיש תכנית שבועית בגל"צ מדי יום חמישי עם ניצן הורוביץ.

 

לא התקבלו תגובותיהם של מנכ"ל 103FM אור צלקובניק ושל יועז הנדל. 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    איציק 08/08/2018 21:50
    הגב לתגובה זו
    לעומת אלה שחושבים שאפשר לחיות בשלווה עם הפלסטינאים... יפי הנפש
  • 5.
    יועזי תן בראש!!! (ל"ת)
    בועז גאון 08/08/2018 14:27
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    נוריאל 08/08/2018 14:24
    הגב לתגובה זו
    אין לו דעות יש לו חשבונות. העיקר שהשמאל יגידו שהוא נחמד זה כל המטרה שלו בחיים. נראה כמו בחורה ומדבר כמו אשה
  • 3.
    ימני 08/08/2018 13:58
    הגב לתגובה זו
    הכי חשוב לציין שהנדל הוא איש ימים, כמו סג״ל ומגל. יכול להיות שאחיזת השמאל בתקשורת מתערערת?
  • 2.
    מיקי 07/08/2018 17:03
    הגב לתגובה זו
    ארא"ל סגל לא יודע לראיין. הוא שואל שאלה ומיד עונה במקום המרואיין, במיוחד אם המרואיין הוא איש שמאל. די ברור למה ערוץ 20 לא התרומם. אי אפשר לשמוע יותר את ההתלהמויות של ארא"ל סגל. רדיו זה בטוח שלא.
  • 1.
    קבוצת אלי עזור הולכת ימינה אחרי הפיטורים של הקריקטוריסט (ל"ת)
    נו באמת 07/08/2018 15:31
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.