אמיר פרישר גוטמן
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

9.6% לסרט הדוקו על השעות האחרונות של אמיר פרישר גוטמן

הסרט שודר ברצועת הפריים השנייה, אחרי מאסטר שף עם 16.3%. את הערב ניצחה המרוץ למיליון עם 20.7%. ערב מוצלח לפרה-פריים והחדשות של כאן 11, בוקר חלש לקשת
אלכסנדר כץ | (3)

המרוץ למיליון הפגיזה אמש (יום ד') עם 20.7% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד קיבלה מאסטר שף (קשת 12) 16.3%. ברביעי שעבר היו שיבוצים אחרים בפריים של 2 הערוצים: X פקטור ודייט ראשון.

 

המקור (ערוץ עשר), קבילה לפני שבוע 10%, ירדה ל-7.1%, אולם עדיין מדובר על נתון גבוה מהממוצע העונתי עד כה. שטח הפקר (כאן 11) קיבלה 2.1%.

 

'הצנרת' (רשת 13) ניפקה 13%, 'היממה האחרונה' (קשת 12) - סרט הדוקו על היממה האחרונה בחייו של אמיר פיי גוטמן רשם 9.6%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) רשמה 6.7%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) קיבלה 4.9%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) ניפקה 4.2%, 'חי בלילה' (קשת 12) זכתה ב-4%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) ניפקה 3.9%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) קיבלה 3.3%, ו'מדינת הגמדים' (כאן 11) עם 1.3% בלבד.

 

 

בגזרת הבוקר: 'העולם הבוקר' (רשת 13) קיבלה 4.1%, מול 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם 3.2%. 'הבוקר של קשת' (קשת 12) בשפל של 1.5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 10.2%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.7%. מנגד רשמה 'לפני החדשות עם לוסי ואודי' (רשת 13) 5.3%, שהצליחה לעקוף בעשירית האחוז את 'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) עם 5.2%. 'שבע אקטואלי' (כאן 11) עם שיא רייטינג מאז הפיצול – 3.6%.  

 

בגזרת החדשות: חדשות 2 בקשת קיבלה 13.3%, מול 10.9% לאותה מהדורה ברשת. מנגד הניבה חדשות עשר 8.7% ואילו מהדורת חדשות הערב (כאן 11) קיבלה 5.4% נאים – שיא מאז הפיצול של ערוץ 2.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    1 22/12/2017 08:05
    הגב לתגובה זו
    טבע גם לוחם גולני שקיבל אות הצטיינות בצוק איתן למה הם לא עושים עליו תוכנתי יותר מעניין מאשר על אמיר
  • 2.
    מספיק עם הצ'חלה הזקנה. לא מעניין אף אחד! (ל"ת)
    די!! 21/12/2017 12:56
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עירן 21/12/2017 11:49
    הגב לתגובה זו
    דיי עם אמיר לא מענין!!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.