מהפייסבוק לדיזנגוף: הגולשים מביעים דעה שכולם רואים

הקמפיין הראשון של ראובני פרידן עבור בית ברל מציג את תגובות הגולשים על מצב החינוך בישראל על גבי שילוט אינטראקטיבי בלב תל אביב
משה בנימין | (2)

לאחר קמפיין החוצות שהעלה עבור מזרחי טפחות ובו ציטוטי אמת של גולשים מהפייסבוק, משרד הפרסום ראובני פרידן נשאר בגזרת האינטראקציה עם הגולשים ועושה "סיבוב שני באזור" - הפעם עבור המכללה האקדמית בית ברל, במהלך דיגיטלי שמציג את תגובות הגולשים על מצב החינוך בישראל על גבי שילוט אינטראקטיבי בלב תל אביב. 

הקמפיין הוא הראשון של ראובני פרידן למכללה המתמחה בלימודי הוראה, מאז שזכה בתקציב. המהלך מקדם את היום הפתוח של המכללה כאשר בתחתית השלט המוצב בדיזנגוף מופיע המסר של הקמפיין - שמתכתב עם תגובות הגולשים ומזמין את אלה שרוצים לשנות את מצב החינוך בישראל ללמוד הוראה בבית ברל כדי להיות חלק מהשינוי.

  

לילי שאשא, מנהלת שיווק, המכללה האקדמית בית ברל: "חזון המכללה האקדמית בית ברל הוא להוות אקדמיה יישומית חברתית המקדמת אקלים רב תרבותי של שוויון, סובלנות, וכבוד הדדי בחברה הישראלית. המהלך הפרסומי לקראת היום הפתוח הקרוב מעלה את השיח על מצב החינוך בישראל לסדר היום הישראלי וקורא לכל מי שמזדהה עם מה שנאמר לבוא ללמוד במכללה האקדמית בית ברל ולעשות את השינוי מבפנים, מתוך שליחות ואהבה לתחום".

 

גיא קמחי, מנהל מחלקת הדיגיטל בראובני פרידן IPG: "המשימה הייתה לייצר שיחה בנושא מצב החינוך בישראל ולשם כך ייצרנו פעילות המשלבת מעורבות גולשים וביטוי פיזי כשילוט, אנו מאמינים ששיחת הגולשים היא חשובה ואותנטית ועלינו לקחת אותה ברצינות. חיפשנו רעיון שייצר אימפקט ושיח מעבר לקמפיין ושמחים שהצלחנו בייחוד בנושא חשוב כמו חינוך, זה חשוב לנו וכמובן למכללה האקדמית בית ברל שהיא מובילה בתחום החינוך וההוראה".

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    זרמון 2012 09/03/2017 19:47
    הגב לתגובה זו
    למה להעתיק?
  • 1.
    חדשנות 2007 התכוונתם... (ל"ת)
    קשר בראל 09/03/2017 16:03
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.