קשת נערכת ל-7 ימי שידור: רוכשת פורמטים ומזמינה תכניות
הזכיינית קשת נערכת במלוא הכוח למעבר ל-7 ימי שידור כחלק מהמעבר משידר רשיונות ופיצול ערוץ 2 בנובמבר 2017. לאייס נודע כי הזכיינית רכשה לאחרונה 2 פורמטים זרים חדשים, במסגרת "מילוי המדפים" לקראת המעבר מ-3-4 ימים, לשבוע שידורים מלא.
הפורמט הראשון הוא little big shots של אולפני האחים וורנר (Warner Bros. Entertainment) שמשודר ב-NBC. מדובר על תכנית מצליחה במסגרתה ילדים עולים לבמה ומציגים את הכישרון שלהם. את התכנית בגרסה האמריקאית מנחה הקומיקאי סטיבן הרווי. מה שמעניין הוא שהתכנית אינה ריאליטי ואין בה תחרות, סוג תכנית שבישראל לא זוכה לפופולאריות רבה. בארץ היא תופק על ידי טדי הפקות.
הפורמט השני הוא Lip Sync Battle של MTV, שצפוי אף הוא להיות מופק על ידי טדי הפקות. במסגרת התכנית לוקחים סלבס ומבקשים ממנו לעשות גרסת כיסוי לזמר מפורסם. גורם המכיר את הנושא מרים גבה לגבי החלטה זו של קשת, כאשר לדבריו תכנית מסוג זה מתאימה לערוצי נישה ולא כתוכנית בערוץ ברודקאסט גדול.
- קומקאסט מפצלת את הערוצים שלה - מה יהיה עם CNBC ו-MSNBC?
- התגעגעתם לקרלינג? 500 שעות לייב ישודרו ממשחקי החורף
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לצד 2 הפורמטים האלה, קשת נמצאת במגעים עם גורמים בעולם וגם בישראל, ומזמינה לא מעט הפקות. בניגוד לרשת שעדיין לא יודעת האם תתאחד עם גוף שידור אחר (ערוץ 10 למשל) או תפנה לאפיק עצמאי ל-7 ימים בשבוע, בקשת העתיד ברור.
מקשת נמסר: "אנחנו לא מגיבים לתכניות בפיתוח".
- 4.גיא מ. 23/09/2016 17:56הגב לתגובה זוואמזונס והחפרפרת והתוכנית עם המכוניות של עופר שכטר והתוכנית בישול עם אלה שלא יודעים לבשל. מזל שיש להם את אדיר מילר, עדי אשכנזי ואת ארץ נהדרת
- 3.שישדרו אמזונס 7 ימים (ל"ת)ליאור 23/09/2016 07:07הגב לתגובה זו
- 2.שובב 22/09/2016 18:14הגב לתגובה זוהם פשוט לא מדליפים כמו קשת. יחסי הציבור של קשת זוועתיים שעובדים בשיטות ישנות. הרייטינג מדבר
- 1.שובב 22/09/2016 18:02הגב לתגובה זומישהו שם התבלבל, הם היו הרבה יותר חזקים מרשת והלכו לאיבוד. הרכש הזה זוועה והוא המשך ישיר לכישלון של אמזונס. מצד שני רשת מביאה דברים מוכחים, לוקחת לקשת טאלנטים ואנשי תוכן מצויינים והכי חשוב, מדברת עם הצופה בגובה העיניים ולא מתנשאת. רשת כבר יותר בולטים וזה עוד לפני שבחורף הקרוב יהיה להם את רביעי עד שבת, שם נפער יפתח עוד כשקשת יציגו את האח הגדול והשחוק שחייב ריענון (ארז מיצה וקורין חלשה) ואת מאסטר שף שנשכח ונשרף בתנור מזמן
- טוב רשת הבנו (ל"ת)אמיר 22/09/2016 21:08הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.