כפתוראז' בבוט: קוטקס במהלך לנערות-חיילות שגדלו עליו
מותג התחבושות ההיגייניות קוטקס מבית חוגלה קימברלי מעלה הילוך מול קהל היעד של החיילות והצעירות לקראת גיוס. הבחירה לפנות לצעירות המתחיילות הגיוני מעצם העובדה שהמותג ממשיך ללוות את הצעירות מאז תחילת השימוש במותג, לשלב הבא בחייהן, והלאה.
במהלך חדש שכולל הצעה שיווקית המקודמת תחת הכותרת "ערכת ראש שקט במחזור", המותג מנסה לדבר עם קהל המלש"ביות שלו באמצעות בוט בפייסבוק - בשיחה שמתנהלת עם הפנים המופרעות של המותג - גיתית פישר - תותית. בהתאם, השיחה בין הבנות ל"תותית" או ליתר דיוק, התשובות של "תותית" שומרות על ה-DNA המותגי של קוטקס בשפה המאופיינת שאפשר להגדיר כפרחית/עממית/ישירה/בגובה העיניים.
המהלך מלווה גם בסרטון חדש שעלה בגזרת הדיגיטל ובו מציגה "תותית" את ההצעה לצעירות שכוללת "אקססורי" - אביזר קטן שאמור לעזור לחיילות לא לאבד דברים חשובים, אותו מצרפים לפריט החשוב כשאת המשדר "שמים בכיסוש" כדברי תותית.
עם זאת, החלק המרכזי והמעניין במהלך הוא הבוט המאפשר שיחת צ'אט בפייסבוק מסנג'ר בין צרכניות המותג לתותית המנסה לעזור לחיילות המבולבלות לעתיד. הבנות שמצפות לקבל תשובות בנושאים צהליים כגון שרשרת חיול, הסעות מיוחדות, בסיסי טירונות וכו' יצטרכו לחפש מענה במקומות אחרים.
תותית אמנם מצחיקה ומשעשעת בתשובותיה אבל הצד החזק שלה מתמקד בכל מה שקשור ל"לוק" - מה מותר ואסור ללבוש, איך אפשר להתאפר, אילו נעליים מותר לנעול וכו'. לעיתים היא גם מבלבלת בין מילים שתוכנתו לתוך השפה שלה כגון במקרה של "שרשרת חיול" אותה היא מבינה כ"שרשרת" ובהתאם משיבה לגבי אילו שרשראות מותר לחיילות לענוד.
בתחתית השיחה, כדי להקל על החיילות השואלות ולא פחות על המתכנתים, מופיעים לינקים לתפריטי שיחות לפי נושאים, מהם ניתן לשאוב מידע על עולמות התוכן שבהן הבוט-תותית שולט - תחומים שמהם ניתן ליצור שיחה אורגנית של שאלה ותשובה מבלי שהמערכת תגיע ללא ברירה לדרך ללא מוצא. בסופו של יום, כן, יש כמה מחלות ילדות ובלבולים אבל סך הכל, יש כאן דרך יפה של מותג שמבין, משלב ומשתתף בתחנות החיים של הצרכניות שלו ומנסה להראות להן שלו שהוא לא נוטש אותן באף שלב בחיים.
קרדיטים
ניהול לקוח: מאור חן, נופר הלפרין, שיר זהבי, בת אל אסייג
קריאייטיב: כפיר ראובני, אירה קליינר
ניהול פרוייקטים: אלעד לוי, ענבל אנגלמן
פיתוח: אייל גאון, אורי סיטן
הפקה: דן סגל
יוניברסל דיגיטל: אוריה ממן
- 6.סוגה עילית (ל"ת)סמלת במיל' 14/09/2016 20:12הגב לתגובה זו
- 5.מנהל שיווק מצייצים 14/09/2016 18:24הגב לתגובה זונתראה בכנס שלנו
- נמאסתם 14/09/2016 20:29הגב לתגובה זוחבורת מצייצים אתם מספימים את כל האתרים. בואו נודה שאתם לא יותר מלוח מודעות שבא לעשות סיבוב על מנהלות מותג או גרפיקאיות שמחפשות 144
- 4.סוף סוך בוט שעושה משהו ! חמוד מאד (ל"ת)סוף סוף 14/09/2016 17:13הגב לתגובה זו
- 3.שרוני 14/09/2016 13:55הגב לתגובה זומחלה שחוזרת על עצמה עם כל "בוט" (נציג שירות וירטואלי, אוקיי?) ישראלי. רעיון חמוד, טקסטים תת רמה.
- עובד 14/09/2016 16:37הגב לתגובה זולומר שבוט זה נציג שירות וירטואלי מראה על בורות אדירה בנושא ומה אפשר לעשות עם בוטים. אם התחלת בלדבר על הכתיבה הרעה, עדיף היה שתעצור שם.
- 2.מעולה!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)של 14/09/2016 12:14הגב לתגובה זו
- 1.זה היסטרי, אבל חבל שחוץ מהברנז'ה באייס (ל"ת)אף אחד לא ייכנס לזה 14/09/2016 11:54הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
