כפתוראז' בבוט: קוטקס במהלך לנערות-חיילות שגדלו עליו
מותג התחבושות ההיגייניות קוטקס מבית חוגלה קימברלי מעלה הילוך מול קהל היעד של החיילות והצעירות לקראת גיוס. הבחירה לפנות לצעירות המתחיילות הגיוני מעצם העובדה שהמותג ממשיך ללוות את הצעירות מאז תחילת השימוש במותג, לשלב הבא בחייהן, והלאה.
במהלך חדש שכולל הצעה שיווקית המקודמת תחת הכותרת "ערכת ראש שקט במחזור", המותג מנסה לדבר עם קהל המלש"ביות שלו באמצעות בוט בפייסבוק - בשיחה שמתנהלת עם הפנים המופרעות של המותג - גיתית פישר - תותית. בהתאם, השיחה בין הבנות ל"תותית" או ליתר דיוק, התשובות של "תותית" שומרות על ה-DNA המותגי של קוטקס בשפה המאופיינת שאפשר להגדיר כפרחית/עממית/ישירה/בגובה העיניים.
המהלך מלווה גם בסרטון חדש שעלה בגזרת הדיגיטל ובו מציגה "תותית" את ההצעה לצעירות שכוללת "אקססורי" - אביזר קטן שאמור לעזור לחיילות לא לאבד דברים חשובים, אותו מצרפים לפריט החשוב כשאת המשדר "שמים בכיסוש" כדברי תותית.
עם זאת, החלק המרכזי והמעניין במהלך הוא הבוט המאפשר שיחת צ'אט בפייסבוק מסנג'ר בין צרכניות המותג לתותית המנסה לעזור לחיילות המבולבלות לעתיד. הבנות שמצפות לקבל תשובות בנושאים צהליים כגון שרשרת חיול, הסעות מיוחדות, בסיסי טירונות וכו' יצטרכו לחפש מענה במקומות אחרים.
תותית אמנם מצחיקה ומשעשעת בתשובותיה אבל הצד החזק שלה מתמקד בכל מה שקשור ל"לוק" - מה מותר ואסור ללבוש, איך אפשר להתאפר, אילו נעליים מותר לנעול וכו'. לעיתים היא גם מבלבלת בין מילים שתוכנתו לתוך השפה שלה כגון במקרה של "שרשרת חיול" אותה היא מבינה כ"שרשרת" ובהתאם משיבה לגבי אילו שרשראות מותר לחיילות לענוד.
בתחתית השיחה, כדי להקל על החיילות השואלות ולא פחות על המתכנתים, מופיעים לינקים לתפריטי שיחות לפי נושאים, מהם ניתן לשאוב מידע על עולמות התוכן שבהן הבוט-תותית שולט - תחומים שמהם ניתן ליצור שיחה אורגנית של שאלה ותשובה מבלי שהמערכת תגיע ללא ברירה לדרך ללא מוצא. בסופו של יום, כן, יש כמה מחלות ילדות ובלבולים אבל סך הכל, יש כאן דרך יפה של מותג שמבין, משלב ומשתתף בתחנות החיים של הצרכניות שלו ומנסה להראות להן שלו שהוא לא נוטש אותן באף שלב בחיים.
קרדיטים
ניהול לקוח: מאור חן, נופר הלפרין, שיר זהבי, בת אל אסייג
קריאייטיב: כפיר ראובני, אירה קליינר
ניהול פרוייקטים: אלעד לוי, ענבל אנגלמן
פיתוח: אייל גאון, אורי סיטן
הפקה: דן סגל
יוניברסל דיגיטל: אוריה ממן
- 6.סוגה עילית (ל"ת)סמלת במיל' 14/09/2016 20:12הגב לתגובה זו
- 5.מנהל שיווק מצייצים 14/09/2016 18:24הגב לתגובה זונתראה בכנס שלנו
- נמאסתם 14/09/2016 20:29הגב לתגובה זוחבורת מצייצים אתם מספימים את כל האתרים. בואו נודה שאתם לא יותר מלוח מודעות שבא לעשות סיבוב על מנהלות מותג או גרפיקאיות שמחפשות 144
- 4.סוף סוך בוט שעושה משהו ! חמוד מאד (ל"ת)סוף סוף 14/09/2016 17:13הגב לתגובה זו
- 3.שרוני 14/09/2016 13:55הגב לתגובה זומחלה שחוזרת על עצמה עם כל "בוט" (נציג שירות וירטואלי, אוקיי?) ישראלי. רעיון חמוד, טקסטים תת רמה.
- עובד 14/09/2016 16:37הגב לתגובה זולומר שבוט זה נציג שירות וירטואלי מראה על בורות אדירה בנושא ומה אפשר לעשות עם בוטים. אם התחלת בלדבר על הכתיבה הרעה, עדיף היה שתעצור שם.
- 2.מעולה!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)של 14/09/2016 12:14הגב לתגובה זו
- 1.זה היסטרי, אבל חבל שחוץ מהברנז'ה באייס (ל"ת)אף אחד לא ייכנס לזה 14/09/2016 11:54הגב לתגובה זו
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקורועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
בפעם הראשונה מזה זמן רב תכנית שאינה ריאליטי או אקטואליה משתלטת על הפריים טיים, וההימור של קשת על "נוטוק" של רועי עידן מוכיח את עצמו; במהדורות החדשות המרכזיות נשמר הסטטוס קוו, אם כי כאן11 שוב יורדת מתחת ל-100 אלף צופים
תוכן איכותי בפריים טיים?
אולי זה היעדרות הריאליטי, ואולי הקהל פשוט מעדיף לצפות בתוכן איכותי, כשערוצי הטלוויזיה נותנים לו את האפשרות הזאת, אבל כך או כך, מי שעמדה במקום הראשון ברצועת הפריים טיים אמש היתה הסדרה של רועי עידן "נוטוק", שעוסקת בחברה הדרוזית ובגלגולי נשמות, שהיתה השידור הנצפה ביותר בכל ערב השידורים, ועמדה על 15.4% רייטינג ו-373 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 8.4% רייטינג ו-216 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 8.3% רייטינג ו-223 אלף צופים. בסיום הרשימה היה הריאליטי אוכל של כאן11, שהתחיל בסערה וכבש את הפריים טיים אבל הולך ודועך מבחינת רייטינג, ועמד על 5.6% רייטינג בלבד ו-137 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.2% ו-89 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.5% רייטינג ו-40 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 0.9% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.4% ו-74 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקורועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
בפעם הראשונה מזה זמן רב תכנית שאינה ריאליטי או אקטואליה משתלטת על הפריים טיים, וההימור של קשת על "נוטוק" של רועי עידן מוכיח את עצמו; במהדורות החדשות המרכזיות נשמר הסטטוס קוו, אם כי כאן11 שוב יורדת מתחת ל-100 אלף צופים
תוכן איכותי בפריים טיים?
אולי זה היעדרות הריאליטי, ואולי הקהל פשוט מעדיף לצפות בתוכן איכותי, כשערוצי הטלוויזיה נותנים לו את האפשרות הזאת, אבל כך או כך, מי שעמדה במקום הראשון ברצועת הפריים טיים אמש היתה הסדרה של רועי עידן "נוטוק", שעוסקת בחברה הדרוזית ובגלגולי נשמות, שהיתה השידור הנצפה ביותר בכל ערב השידורים, ועמדה על 15.4% רייטינג ו-373 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 8.4% רייטינג ו-216 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 8.3% רייטינג ו-223 אלף צופים. בסיום הרשימה היה הריאליטי אוכל של כאן11, שהתחיל בסערה וכבש את הפריים טיים אבל הולך ודועך מבחינת רייטינג, ועמד על 5.6% רייטינג בלבד ו-137 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.2% ו-89 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.5% רייטינג ו-40 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 0.9% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.4% ו-74 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
