המירוץ למיליון
צילום: צילום מסך: רשת
רייטינג

פושרות אבל מתאוששות: 'המרוץ למיליון' ו'זה המצב' עולות

'המרוץ' מתקרב ל-28% ואילו 'זה המצב' עם כמעט 15%, אחרי שכבר התקרבה ל-11%. 'חדשות 2' עדיין עם נתונים פושרים - בהשפעת החופש הגדול. ובערוץ 10: ערב חד ספרתי
אלכסנדר כץ | (1)

המרוץ למיליון רשמה עלייה ביחס לפרקים האחרונים וקיבלה 27.5% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד קיבל מוסף ברקוד (ערוץ 10) 7.9%, אולם הוא לא ייכלל בתוך טבלת הרייטינג הרשמית משום שהיה קצר מ-20 דקות. 'סלפי' (ערוץ 10) הניבה 6.2%.

 

התכנית זה המצב (רשת, ערוץ 2) ששודרה אחריה, ניפקה 14.8%, עליה מה-13.2% בפרק האחרון ו-11.9% בשלישי שעבר. אחריה 'המונית של טילטיל' (רשת, ערוץ 2) רשמה 8.3%. 'הצינור' (ערוץ 10זכתה ב-) 6.3%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 6.2%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-5.6% ו'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 5.5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) רשמה 7.7% ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 9.9%. מנגד הניבה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 5.9% ואילו 'אייל גולן מחכה לכם' (ערוץ 24) קיבלה 2.1%.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אין מצב שזה רטיניג לאייל גולן תוכנית כפית (ל"ת)
    מיכל 17/08/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.