רותם סלע
צילום: אייל נבו

התשובה לששון גבאי: רותם סלע תוביל את קמפיין טורנדו במקאן

מקורבים לסלע, המיוצגת על ידי סוכנות ADD, מציינים כי שכרה עומד על למעלה מחצי מיליון שקל על הקמפיין החדש רק לשנה הקרובה
משה בנימין | (10)

רק לפני 4 ימים פרסמנו לראשונה באייס על העברת תקציב הפרסום של טורנדו מבאומן בר ריבנאי לידי מקאן תל אביב. 2 הסיבות המרכזיות שהובילו להחלטה זו היו המאבק של חברת המדיה זניט (המטפלת בקבוצת פובליסיס) בקשת - מה שהוביל לנתק בין הצדדים שהשפיע ישירות על לקוחות באומן כגון טורנדו והסיבה השנייה שהועלתה הייתה אי שביעות רצון של טורנדו מהקמפיין האחרון שלה בבאומן בכיכובו של ששון גבאי. כעת עם המעבר למקאן נראה שנמצא התחליף לששון גבאי - החשקנית ומנחת הטלוויזיה רותם סלע. 

נכון לעכשיו טרם ידוע מה יהיה הקונספט והשפה הפרסומית החדשה של טורנדו תחת מקאן, אך סלע היא זו שצפויה להוביל את המהלך. במקאן ובעיקר בטורנדו, הבינו שהקיץ כבר כאן, המתחרים שוטפים את המדיה עם פרסומות למזגנים (חדש באוויר - תדיראן של ראובני פרידן) ויש להכין מענה בדמותה של פרסומת חדשה במהירות האפשרית. 

מקורבים לסלע, המיוצגת על ידי סוכנות ADD, מציינים כי שכרה עומד על למעלה מחצי מיליון שקל על הקמפיין החדש רק לשנה הקרובה. עבור סלע, מדובר בשנה מוצלחת במיוחד: היא מובילה בימים אלו גם את הקמפיין של אי די דיזיין לצידו של אסי עזר ולאחרונה גם חתמה על חוזה ארוך טווח עם זכיינית ערוץ 2 קשת.

 

פרסומת ששון גבאי לטורנדו באמצעות באומן בר ריבנאי

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    איל 09/07/2016 20:18
    הגב לתגובה זו
    רק בגלל הפרסום המסיבי של מזגני טורנדו בעיתונות ובמדיה. לא ארכוש לעולם מזגן מחברה זאת. למרות הפרסום המסיבי של החברה לא נראה כי מכירות המזגנים שלהם שולטת בשוק המזגנים. השולטים בשוק הם: תדיראן ואלקטרה.
  • 8.
    הבליין 07/07/2016 22:49
    הגב לתגובה זו
    מה יהיה הסוף איתך רפאלי החדשה?המון הצלחה
  • 7.
    הבליין 07/07/2016 22:40
    הגב לתגובה זו
    מה יהיה הסוף איתך רפאלי החדשה?
  • 6.
    קוף אחרי בן אדם 02/07/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    תדיראן השנה הפציצו בפרסומת בכיכובה של שיר אלמליח ובטורנדו רצו מהר לחכות אותם כמו תמיד . פרסומת חלשה עם פרזנטורית שלא מאמינה למוצר אלא לסימן הדולר. אם תשלמו יפה גם אוויר היא תפרסם לכם
  • אתה דביל 03/07/2016 13:21
    הגב לתגובה זו
    לחקות זה עם קוף הבנת קוף?
  • 5.
    דן 01/07/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    מדובר באחת מיצירות המופת של עולם הפרסום.
  • 4.
    yo 30/06/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    זה יוצר בידול ופילוח של שוק המזגנים: קטגוריית עממיקו וקטגוריית אלטיסטיקו. בקיצור, לא כוחות.
  • 3.
    רותם סלע 30/06/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    טעות פרוידנית
  • 2.
    מסקנה 30/06/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    אני לא יודעת עד כמה היא אהודה בקהל אבל היא מתחברת לאנשים הנכונים כל זאת בלי להיות המאמי של המדינה
  • 1.
    בחירה גרועה ,היא מאוד שנואה על כולם,חבל (ל"ת)
    רון 30/06/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.