התשובה לששון גבאי: רותם סלע תוביל את קמפיין טורנדו במקאן
רק לפני 4 ימים פרסמנו לראשונה באייס על העברת תקציב הפרסום של טורנדו מבאומן בר ריבנאי לידי מקאן תל אביב. 2 הסיבות המרכזיות שהובילו להחלטה זו היו המאבק של חברת המדיה זניט (המטפלת בקבוצת פובליסיס) בקשת - מה שהוביל לנתק בין הצדדים שהשפיע ישירות על לקוחות באומן כגון טורנדו והסיבה השנייה שהועלתה הייתה אי שביעות רצון של טורנדו מהקמפיין האחרון שלה בבאומן בכיכובו של ששון גבאי. כעת עם המעבר למקאן נראה שנמצא התחליף לששון גבאי - החשקנית ומנחת הטלוויזיה רותם סלע.
נכון לעכשיו טרם ידוע מה יהיה הקונספט והשפה הפרסומית החדשה של טורנדו תחת מקאן, אך סלע היא זו שצפויה להוביל את המהלך. במקאן ובעיקר בטורנדו, הבינו שהקיץ כבר כאן, המתחרים שוטפים את המדיה עם פרסומות למזגנים (חדש באוויר - תדיראן של ראובני פרידן) ויש להכין מענה בדמותה של פרסומת חדשה במהירות האפשרית.
מקורבים לסלע, המיוצגת על ידי סוכנות ADD, מציינים כי שכרה עומד על למעלה מחצי מיליון שקל על הקמפיין החדש רק לשנה הקרובה. עבור סלע, מדובר בשנה מוצלחת במיוחד: היא מובילה בימים אלו גם את הקמפיין של אי די דיזיין לצידו של אסי עזר ולאחרונה גם חתמה על חוזה ארוך טווח עם זכיינית ערוץ 2 קשת.
פרסומת ששון גבאי לטורנדו באמצעות באומן בר ריבנאי
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 9.איל 09/07/2016 20:18הגב לתגובה זורק בגלל הפרסום המסיבי של מזגני טורנדו בעיתונות ובמדיה. לא ארכוש לעולם מזגן מחברה זאת. למרות הפרסום המסיבי של החברה לא נראה כי מכירות המזגנים שלהם שולטת בשוק המזגנים. השולטים בשוק הם: תדיראן ואלקטרה.
- 8.הבליין 07/07/2016 22:49הגב לתגובה זומה יהיה הסוף איתך רפאלי החדשה?המון הצלחה
- 7.הבליין 07/07/2016 22:40הגב לתגובה זומה יהיה הסוף איתך רפאלי החדשה?
- 6.קוף אחרי בן אדם 02/07/2016 17:55הגב לתגובה זותדיראן השנה הפציצו בפרסומת בכיכובה של שיר אלמליח ובטורנדו רצו מהר לחכות אותם כמו תמיד . פרסומת חלשה עם פרזנטורית שלא מאמינה למוצר אלא לסימן הדולר. אם תשלמו יפה גם אוויר היא תפרסם לכם
- אתה דביל 03/07/2016 13:21הגב לתגובה זולחקות זה עם קוף הבנת קוף?
- 5.דן 01/07/2016 12:23הגב לתגובה זומדובר באחת מיצירות המופת של עולם הפרסום.
- 4.yo 30/06/2016 16:51הגב לתגובה זוזה יוצר בידול ופילוח של שוק המזגנים: קטגוריית עממיקו וקטגוריית אלטיסטיקו. בקיצור, לא כוחות.
- 3.רותם סלע 30/06/2016 16:21הגב לתגובה זוטעות פרוידנית
- 2.מסקנה 30/06/2016 14:59הגב לתגובה זואני לא יודעת עד כמה היא אהודה בקהל אבל היא מתחברת לאנשים הנכונים כל זאת בלי להיות המאמי של המדינה
- 1.בחירה גרועה ,היא מאוד שנואה על כולם,חבל (ל"ת)רון 30/06/2016 14:30הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
