15 בכירים באדלר חומסקי לבדיקת פוליגרף: "בדיקה תקופתית בעצת רואה החשבון"

במשרד הפרסום מסבירים כי מדובר ב"בדיקות תקופתיות שנעשו בעצת רוה״ח, ללא שום סיבה או חשד שהתניע את זה
|
(3)
איל חומסקי, צילום: טקס האפי 2014

מה הודלף בקבוצת אדלר חומסקי, או איזה מידע רגיש זלג החוצה? זו השאלה ששואלים את עצמם רבים בענף הפרסום, על רקע הדיווחים כי 15 בכירים ממשרד הפרסום נשלחו לבדיקות פוליגרף. נכון לעכשיו מדובר במשרד הפרסום אדלר חומסקי לרבות חברת המדיה מדיה-קום ולא בחברות הבת שלו כדוגמת LEAD ובריקמן.

במשרד הפרסום מסבירים כי מדובר ב"בדיקות תקופתיות שנעשו בעצת רוה״ח, ללא שום סיבה או חשד שהתניע את זה. ורק לאנשים מדרג הנהלה בכירה וכספים". למרות ההסבר שאמור לצנן את האווירה, בדיקת פוליגרף רוחבית של כמעט כל הבכירים בהנהלת אדלר חומסקי היא אינה דבר של מה בכך ולמעשה אין לה אח ורע בענף הפרסום.

גורמים בסביבת המשרד מוסיפים כי לא מדובר בבדיקה שנעשית לראשונה אלא בהליך שכבר התקיים בעבר, לפיו בעלי המשרד נוהגים לבדוק מדי פעם את בכירי המשרד שאמונים על כספי הארגון, בדגש על אלו שרשאים לחתום על עסקאות. 


תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אל תשתינו 4 שעות ותגיעו לחוצים-כך תצאו דוברי אמת- בהצלחה! (ל"ת)
    דנה - פוליגרפית 04/04/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אז איזה לקוח התלונן שמידע דולף מהארגון? (ל"ת)
    רגע 04/04/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אל חשש, הפצחנים שביניהם יידעו איך לפצח את המערכת (ל"ת)
    הייטקיסט קריאייטיבי 03/04/2016 20:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות