משרדי ערוץ 10
צילום: אלכסנדר כץ

בין נציגי הציבור בדירקטוריון 'חדשות 10': יועץ התקשורת לשעבר של נתניהו

רמי סדן היה יועצו של נתניהו בשנות ה-90, אולם הצהיר כי לא היה עמו בקשר בשנים האחרונות. עוד 3 דירקטורים: זהר קדמון סלע, אורנה לביא שטיינר ואיתן זינגר
אלכסנדר כץ | (1)

מועצת הרשות השנייה מינתה 4 נציגי ציבור לדירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10 בתום הליך מינוי ובחירה של ועדת האיתור של המועצה, כשנה לאחר ש-4 נציגי הציבור הקודמים התפטרו בתום חיכוך עם הרשות. 4 הנציגים החדשים הם ד"ר זהר קדמון סלע, ד"ר אורנה לביא שטיינר, איתן זינגר ורמי סדן.

 

על פי הערכות, סדן עשוי להיבחר בהמשך גם ליו"ר הדירקטוריון, וזאת על פי חוק הרשות השנייה שקובע כי אחד מנציגי הציבור הממונים על ידי הרשות השנייה יבחר על פי החלטת דירקטוריון חברת החדשות, ליו"ר. בנוסף ל-4 נציגי הציבור, חברים בדירקטוריון עוד 6 נציגי הערוץ.

 

המינוי המעניין הוא של סדן, עו"ד במקצועו. ברשות פרסמו כי "לסדן ניסיון רחב בניהול וייעוץ אסטרטגי ותקשורת שיווקית לגופים עסקיים וציבורים וכמרצה באקדמיה. שימש בעבר כיועץ הסברה למספר אנשי ציבור ב בכירים וביניהם: קמפיין לראשות הממשלה של אהוד ברק, לראש הממשלה בנימין נתניהו ויועץ תקשורת לרבנים הראשיים". סדן גם הודיע כי ב-15 השנים האחרונות לא היה לו קשרים חברתיים או עסקיים עם ראש הממשלה הנוכחי נתניהו.  

 

דירקטור נוסף הוא זינגר, בעלים ויו"ר דירקטוריון חברת ProBook ובעבר מנכ"ל ZAP ומשנה למנכ"ל משרד הפרסום פובליסיס. לאחרונה החל לשתף פעולה עם קבוצת מגזיני תכלת.

 

ד"ר קדמון סלע היא ד"ר לתקשורת מאוניברסיטת קולומביה, עו"ד ושותפה במשרד עצמאי. בעבר כיהנה כסמנכ"לית ויועצת משפטית של קשת וניהלה את המחלקה המשפטית. היא בעלת ניסיון רחב ברגולציה בישראל ובחו"ל. ד"ר לביא שטיינר היא ד"ר למדעים עם התמחות באסטרטגיה עסקית מהטכניון, הקימה ופיתחה את חברת שטיינר תעשיות. בעבר הייתה יועצת ארגונית לארגונים עסקיים במגוון פרויקטים, חברה בצוות ההיגוי האסטרטגי של מכללת אורט בראודה, ראש בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת דרבי וסגן דיקאן בית הספר למנהל עסקים במרכז ללימודים אקדמיים.

 

יו"ר ועדת האיתור של מועצת הרשות השנייה דורלי אלמגור מסרה כי היא "מרוצה מבחירת הנציגים היום על ידי הוועדה ואושרם במועצה, בתום הליך יסודי ומעמיק. כל אחד ואחת מן הארבעה, בפני עצמו וכולם ביחד מייצגים תמהיל של אקדמיה, ניסיון עסקי והבנה בעולם התקשורת, באופן שיאפשר להביא לידי ביטוי את האינטרס הציבורי ואת פעילות חברת החדשות בצורה מיטבית. אני מאחלת לנציגים בהצלחה בתפקידם ובטוחה כי ימלאו את חובותיהם הציבוריות במסירות".

 

לדברי יו"ר מועצת הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז', "לנציגי הציבור בדירקטוריונים של חברות החדשות תפקיד ציבורי ראשון במעלה וראינו חשיבות רבה בקיום תהליך יסודי ובחירה המכוונת לאנשים בעלי רקע מתאים, שיבצעו את עבודתם במסירות ותוך תחושת שליחות ויבטיחו יציבות בדירקטוריון חדשות 10. אני בטוחה וסמוכה כי טובת הציבור תעמוד בראש מעייניהם בעת ביצוע תפקידם וכי יוכלו להתמודד עם אתגרים והזדמנויות שצופן להם התפקיד על הצד הטוב ביותר". 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דניאלה 27/11/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    שטיינר לא תאפשר מערכת לחצים על ערוץ 10 מצד גורמים שונים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״