עמנואל רוזן
צילום: בוצ'צ'ו
פרסום ראשון

אחרי "הפרשה": עמנואל רוזן מנסה לחזור לטלוויזיה - עובד על פורמט לתכנית בישול

רוזן מלקק את הפצעים לאחר התפוצצות "פרשת ההטרדות" לפני שנתיים, שקטעה קריירה תקשורתית עשירה, ויציג בתחרות פורמג'יניישן של ארמוזה פורמטס תכנית בישול ריאליטי
אלכסנדר כץ | (14)

איש התקשורת עמנואל רוזן עובד על פורמט לתכנית ריאליטי בתחום הבישול שעשויה להיות מופקת ומופצת על ידי ארמוזה פורמטס - כך נודע לאייס. הפורמט עצמו יוצג בתחרות השבוע בתחרות פורמג'יניישן ש'ארמוזה' מקיימת בוועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומדיה, אולם עד כה לא פרסומו פרטי המשתתפים בתחרות. 

כזכור, באפריל 2013 פרסם תא העיתונאיות קריאה לנשים שהוטרדו לכאורה על ידי "איש תקשורת בכיר" לפנות אל חברות התא. בסוף אותו חודש פרסם אתר הארץ עדויות של כ-10 נשים, מה שהוביל לפיצוץ הפרשה וכבר באותו יום יצא רוזן לחופשה מכל כלי התקשורת בהם עבד: חדשות 10, רדיו ללא הפסקה והחינוכית. הוא נחקר במשטרה שנה לאחר מכן נסגר התיק נגדו מחוסר ראיות. מאז הוא חזר לכתוב בירחון ליברל.

 

אחרי שנים בהם הגיש תכניות ומשדרי אקטואליה, ושימש ככתב מדיני, עשוי המהלך הנוכחי להחזירו אל המסך. תחרות פורמג'יניישן תתקיים השבוע בהשתתפות ערוץ 10, שייקח חלק בהליך השיפוט ויקבל גם זכות ראשונים להפקת ושידור תכנים עבור הערוץ, מתוך הפורמטים שיוצגו בתחרות. דבר זה מעניין משום שרוזן עזב בזמנו כאמור את ערוץ 10 עם התפוצצותה של הפרשה בה נטען נחשד בהטרדות מיניות.

 

לתחרות עצמה שתתקיים השבוע בוועידת גלובס, העפילו לשלב הסופי 5 מתמודדים מתוך יותר מ-100 הצעות שהוגשו. כל אחד מהפינליסטים יקבל מספר דקות להציג את עקרונות הפורמט בפני פאנל השופטים. המקום הראשון יזכה בחוזה פיתוח והפצה בארמוזה פורמטס וב-30 אלף דולר להפקת פיילוט. המקום השני יעניק לזוכה מלגה לסמינר הטלוויזיה הבינ"לEntertainment Master Class ואילו פרס חביב הקהל יעניק לזוכה כניסה ליריד MIPCOM באוקטובר השנה.

 

בארמוזה פורמטס אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    מה מבשל לנו העמנואל הזה?... (ל"ת)
    אבו מטבוחה 16/07/2015 11:53
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    פורמט הקאות 15/07/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    במסגרת התוכנית גבר מקשיש יעגוב על בנות 18-21 שנגעלות ממנו אך מוחזקות במטבח באיומים, מי שתקיא ראשונה זוכה בפרס - מארז מהודר של סם האונס.
  • 10.
    מאכלים עם קרי (לילה) 14/07/2015 15:33
    הגב לתגובה זו
    ותוך כדי כך, עיניו ייעצמו לאט לאט וכולנו נשקע בשינה אירוטית.
  • 9.
    שמחה על חזרתו של עמנואל רוזן, דיי לאותן הנשים פותחות שפותחות רגליים מרצון לאחר מכן מתלוננות על אונס (ל"ת)
    ליאת 13/07/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    בושה וחרפה. (ל"ת)
    הדס 12/07/2015 21:51
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מבקר מסעדות 12/07/2015 19:33
    הגב לתגובה זו
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהפורמט הזה. זה win win קלאסי. הגבר שם באמת נותן עבודה ובושה שמישהו נותן לו במה. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות באושים בסופו של דבר.
  • 6.
    היש דבר פחות מעורר תיאבון מעמנואל רוזן?? (ל"ת)
    ירדן 12/07/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עזבו אותו לנפשו- חלאס (ל"ת)
    ניר 12/07/2015 14:50
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מנחם 12/07/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    תיקח קצת אחריות,ניתחת את טאואר ב13/3,במאי ביוני ועכשיו ביולי,במרץ קבעת שהיא חזקה וזו הזדמנות קנייה,בניתוחים שבאו אח"כ התחלת לכבס מילים ולומר שהיא אחרי מהלך עליות גדול בשנה האחרונה והיא צריכה מימוש וצריך סבלנות.מדוע אתה לא מודה בטעות,מדוע במרץ המלצת עליה בשערי 70-72,אני וחברים רבים שלי קנינו בשערים הללו בעקבות הניתוחים שלך ומופסדים עכשיו עד 40% מהשקעותינו.כולם טועים וזה אנושי אך קח אחריות,תאמר טעיתי,את הכסף שנשרף אף אחד לא יחזיר.
  • ניב 14/07/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    יצאת מדעתך ? מי קונה על סמך המלצות של גורביץ? נראה לך שאם השיטות שלו היו עובדות הוא היה צריך טור שבועי בביזפורטל כדי להתפרנס ? יש ארגון שלם של נפגעי גורביץ והוא גדל וגדל - פריירים לא מתים רק מתחלפים . גורביץ לא צריך לקחת אחריות - אתה צריך לקחת אחריות על השטויות שלך
  • ברור שכך (ל"ת)
    בן 12/07/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יגאל 12/07/2015 12:03
    הגב לתגובה זו
    יש מעשים שצריכים להדיר את עושיהם מהבמה הציבורית. שילכו לעסוק בכך במקומות ראויים יותר. מעשיו מעידים על אישיותו ולא ברור כיצד חמק מהרשעה ועונש כמקובל. ביזה נשים והן לא יסלחו לו אך אותו העניין כנראה איננו מעניין.
  • 2.
    שונאת כברים 12/07/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
    מתחסדת צבועה . תעבירו ערוץ
  • 1.
    כתבה מענינת ומחכימה לידיעת הקוראת הדס שטייף (ל"ת)
    עופר 12/07/2015 11:38
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.