יגאל בראון בשיחה עם צעירי הענף
צילום: יח"צ

שנה שנייה לתחרות YOUNG CREATIVES של איגוד הפרסום והבצפר

הזוכים בתחרות הפרסום לצעירי הענף בין הגילאים 21 ל-30 יטוסו לתחרות ה-LIA בלאס וגאס
משה בנימין | (2)

איגוד חברות הפרסום והבצפר של חברות הפרסום משיקים זו השנה השנייה את תחרות YOUNG CREATIVES, בה מוזמנים להשתתף אנשי פרסום צעירים בגילאים 21-30 ולהגיש רעיון קריאטיבי שמוכר בעצם את עצמם, ומציג את יכולותיהם היצירתיות. התחרות נערכת במסגרת תחרות הפרסום הלונדונית LIA AWARDS אחת מתחרויות הקריאייטיב המובילות בעולם שמתקיימת בלאס ווגאס. 

שני זוכים בתחרות יטוסו להשתתף כאורחים בתחרות הבינלאומית הבינלאומית שתיערך בלאס וגאס במהלך חודש אוקטובר. בחירת המועמדים לפרס תתקיים בשלושה שלבים, כאשר ההרשמה לתחרות פתוחה בימים אלו ותסתיים ב-29.6.2015 והמעוניינים להתמודד נדרשים להגיש מועמדותם במשרדי איגוד הפרסום. השלב השני הוא שלב השיפוט המקדים אשר יערך ב- 2.7.2015, בו יעבירו המתמודדים פרזנטציות מול צוות שופטים, מתוכם יבחרו בין 5-10 עולים לגמר. בשלב האחרון יציגו המועמדים בפני ועדת שיפוט אשר תכלול סמנכ"לי קריאייטיב מהמשרדים המובילים בענף בראשות הדס ליבר, אשר יזמה את התחרות ומכהנת כיו"ר שלה.

יגאל בראון, מנכ"ל "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום: "אחת המשימות המרכזיות של איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר" היא למשוך צעירים מוכשרים לענף הפרסום. אנו פועלים רבות בתחום זה, ואחת מגולות הכותרת היא שיתוף הפעולה עם תחרות LIA. השתתפות נציגים ישראלים בתחרות העולמית תחשוף אותם לתהליך השיפוט, פגישות עם בכירי הקריאייטיב מהעולם ורעיונות קריאייטיבים חדשניים. אנו מאחלים הצלחה בתחרות לכל צעירי התעשייה".

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    קולגה 23/06/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    מה קרה? המשרד הזעיר והזניח בו את ״שותפה״ לא ממש מקבל הזמנות לשיפוט?
  • עלאק קולגה.... 23/06/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    כן כן, (כנראה שזה שוב האנשים ה"מוכשרים" מJWT...) יש משהו טוב ומנסים להשמיץ ולהקטין (כנראה מקנאה). זו שנה שניה של התחרות הזו והדס עזרה לעשות משהו טוב כאן. במקום לפרגן כרגיל אתם מחפשים לפגוע בהדס (אגב, מה בריקמן עשה לכם שאתם מעליבים אותו?) ולגבי השטות שכתבתם על משרד שלא מקבל זימונים, הרי כל אחד יודע שמשרד לא מקבל זימונים לשיפוט, אנשים מקבלים זימונים. בקיצור, אתם חבורת אפסים שם ותמשיכו ללקק לעצמכם בת....
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.