הגיע תור האינסטגרם: 'HOT בידור ישראלי' ישדר סדרה חדשה ברשת החברתית
במסגרת השת"פ של HOT בידור ישראלי עם פרוגי, ישודרו 20 פרקים בפלטפורמת האינסטגרם של הערוץ שיעקבו אחרי שי המבר בת ה-17 בדרך להוצאת אלבום
הזמרת שי המבר תככב מהיום (יום א') בסדרת האינסטגרם הראשונה בישראל בדרכה להשקת דיסק וסינגל ראשון. לאייס נודע כי הפרויקט הוא במסגרת שיתוף פעולה של HOT בידור ישראלי, אתר הצעירים פרוגי, והיוצרים רמי ויצמן וגיל קידר.
הפרויקט יעקוב אחרי המבר בת ה-17, שמוכרת בזכות השתתפותה לפני 3 שנים בתכנית בית ספר למוזיקה בזכיינית קשת. הסדרה בת 20 פרקים תאפשר הצצה לחייה הפרטיים, המשפחתיים והזוגיים, עם דגש על התנהלותה המקצועית בהפקת האלבום.
מדובר בסנונית ראשונה של הגרומים השונים בהפקת סדרות אינסטגרם, כאשר כבר בעתיד הלא רחוק יצאו לדרך שיתופי פעולה נוספים עם טאלנטים מעולמות שונים הקשורים לעולם הבידור. הסדרה תעלה בפלטפורמת האינסטגרם של 'HOT בידור ישראלי', במקביל לשיתופי פעולה נוספים בפלטפורמות שונות.
לדברי אבישי יצחק, מנהל מערך הניו מדיה של 'HOT בידור ישראלי', "כחלק מראייה אסטרטגית רחבה, אנחנו רוצים לפרוץ גבולות ולהיות ראשונים וחדשנים גם מחוץ למסך הטלוויזיה. השאיפה היא לפרוץ דרך ולהוביל במיזמים חדשנים תוך חבירה לשיתופי פעולה מרתקים עם יצרני תוכן".
- 3.בהצלחה רבה בהמשך דרכך :-) (ל"ת)מייקל 08/06/2015 13:36הגב לתגובה זו
- 2.יפה מאוד (ל"ת)עידן 08/06/2015 09:28הגב לתגובה זו
- 1.סתם אחד 07/06/2015 21:46הגב לתגובה זו10 שניות? דקה? 5 תמונות באינסטגרם? וידאו?
- 15 שניות (ל"ת)מן הסתם 08/06/2015 10:19הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
