
ה-Advertising Week מתקרב לישראל: יוזם האירוע מאט צ'קנר נפגש עם ברקת
בשבוע האחרון חלה התקדמות משמעותית ביוזמת איגוד חברות הפרסום להביא לישראל את אירוע ה-Advertising Week הבינלאומי. יוזם הפרויקט מאט צ'קנר ויו"ר האיגוד אמיר גיא נפגשו עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת וערכו סיור לוקיישנים בבירה לקידום האירוע כאשר התכנון המסתמן הוא אירוע משותף בתל אביב ובירושלים במהלך שנת 2016.
זהו ביקורו השני של צ'קנר אשר הגיע לפני כחודשיים ארצה ונפגש עם בכירי משרד החוץ ועם ראש עיריית תל אביב. בתוך כך, לפני כשבוע הסתיימו אירועי ה- Advertising week בלונדון, לשם הוזמנו אנשי איגוד חברות הפרסום בישראל והובילו פאנל תחת הכותרת ISRAEL: Start-Up Nation. ה-Advertising Week נחשב לאחד האירועים היוקרתיים ביותר בתעשיית הפרסום והוא נערך מידי שנה בניו יורק ובלונדון. הצפי, במידה והאירוע ייערך בישראל, הוא ל-7,000 משתתפים מרחבי העולם.
צ'קנר הגיע ארצה בתום אירועי ה-Advertising week בלונדון, לשם הוזמנו גם אנשי איגוד חברות הפרסום הישראלי. יו"ר האיגוד אמיר גיא והמנכ"ל יגאל בראון, הובילו פאנל ישראלי תחת הכותרת: ISRAEL - start-up nation, בהשתתפות מייסדת ומנכ"לית "תל אביב גלובל", אורן נאומן מייסד ומנכ"ל AnyClip media, אסף פלד, מייסד ומנכ"ל 90min והילה שטרית ניסים, מנהלת השיווק של Carmel Ventures.
Advertising Week נערך לראשונה בניו יורק בשנת 2004 במטרה לקדם את ענף הפרסום ולהעלות בפורום של בכירי התעשייה את הבעיות והנושאים הבוערים, מהלקוחות, הפרסומאים, התקשורת וכו'. אז, בשנת 2004, ניסו המובילים לאתר ולצרף מוחות צעירים לענף. שבוע הפרסום בניו יורק מכיל כ-250 אירועים, פאנלים, הרצאות, מפגשים וסמינרים של מנהיגות וחשיבה יצירתית.
אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום: ״אני רואה ב-Advertising Week בישראל הזדמנות לשים את ענף הפרסום על המפה הבינלאומית. הפוקוס של עולם הפרסום הבינלאומי עובר בשנים האחרונות לטכנולגיה ולמינוף של הטכנולוגיה לבניית מותגים, לקריאטיב והתחברות חדשה לצרכן. בקונטקסט הזה יש לישראל המון מה להציע. החיבור הזה של אנשים צעירים, יזמות וניסיון טכנולוגי, עם קריאטיביות, הוא ייחודי לישראל והעולם שם לב לזה. אם נצליח להביא לארץ את האירוע ואת התעשייה העולמית בעקבותיו זה יעשה שירות נפלא לתעשיית הפרסום בישראל וללקוחותיו״.