יגאל בראון ואמיר גיא
צילום: צילום: קובי קנטור

שבוע הפרסום של Adweek יגיע לישראל? המנכ"ל יגיע ארצה לפגישות

שבוע Adweek מתקיים רק בניו יורק ולונדון ונחשב לאירוע חשוב בתעשיית הפרסום. המנכ"ל מתיו צ'כנר ייפגש עם נציג, רון חולדאי ובכירים נוספים
משה בנימין | (1)
נושאים בכתבה AdWeek אמיר גיא

האם פסטיבל הפרסום של ADWEEK המוכר יותר בשם שבוע ADWEEK יגיע לישראל? מנכ"ל ADWEEK לורד מת'יו צ'כנר (Lord Matthew J. Scheckner) יגיע לישראל בשבוע הקרוב לסדרת פגישות במטרה לקיים את האירוע הבינלאומי תחת השם ADVERTISING WEEK בתל אביב.

צ'כנר ייפגש עם משרדי החוץ, התמ"ת, התיירות, עיריית ת"א, קרן JVP, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, בכירי תעשיית הפרסום וגופי מדיה גדולים.

ADWEEK כיום מתקיים רק בניו יורק ולונדון, ונחשב לאחד האירועים החשובים בתעשיית הפרסום העולמית, לצד תחרויות פרסום מפורסמות כגון פסטיבל קאן. האירוע נמשך שבוע ובמהלכו מתקיימים 250 דיונים, פאנלים והרצאות בנושאים עדכניים, ובהשתתפות בכירי הדוברים מתחומי הפרסום, השיווק, האינטרנט והמדיה בעולם. בין שותפי המדיה שכבר חתומים על האירועים בארה"ב ולונדון: גוגל , מיקרוסופט, ITV, יאהו, AOL, אמזון, הגארדיין, ועוד.

אמיר גיא , יו"ר איגוד חברות הפרסום מסר: "לאחר מגעים ארוכים עם הנהלת ADWEEK העולמי ולאחר שביולי נדחה ביקורו בגלל צוק איתן, מגיע בשבוע הבא - לורד מתיו צ כנר, מנכ ל ADWEEK, לבחון עם איגוד הפרסום את קיום האירוע בתל אביב. למדינת ישראל ולתעשיית הפרסום והמדיה זהו אירוע מכונן. עשרות אנשי פרסום שיווק ודיגיטל מהעולם ייקחו בו חלק ויקיימו כאן סדנאות, דיונים ופאנלים שיעסקו בעתיד התעשייה העולמית, טרנדים חדשים, קריאייטיב פורץ דרך ומודלים של עבודה על קמפיינים מהמצליחים ביותר בעולם. לארץ יגיעו להשתתף באירועי שבוע הפרסום, אנשי המקצוע הפועלים בחזית הפרסום והשיווק העולמיים. אנו נערכים למרתון פגישות במהלך ביקורו, עם משרדי ממשלה, עיריית תל אביב וכמה מגופי המדיה הגדולים בישראל שרואים באירוע הזדמנות להיות שותפים למהלך גדול ומשמעותי מבחינה מקצועית ולאומית".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    משה 18/01/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    מתי הכנס ואיך ניתן לקנות כרטיסים?
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.