הכוכב הבא אסי עזר אסתי גינזבורג
צילום: יח"צ קשת

כבר לא הסייד-קיק של אסי עזר: אסתי גינזבורג פורשת מהגשת 'הכוכב הבא'

(עדכון) הדוגמנית ספגה ביקורת על הופעתה הראשונה כמגישה ב-TV. כעת היא בהריון ורוצה להתמקד בכך. רותם סלע תצטרף לתכנית לצידו של עזר
אלכסנדר כץ | (1)

הדוגמנית אסתי גינזבורג פורשת מהגשת הכוכב הבא לאחר עונה אחת בלבד. גינזבורג הגישה את התכנית לצידו אסי עזר, שהיה מגיש ראשי של התכנית, כשהיא פגשה מדי פרק את משפחות המתמודדים וליוותה אותם ברגעים המותחים ביותר של העונה מאחורי הקלעים.

בימים אלו נמצאת גינזבורג בהיריון, והיא צפויה ללדת בקרוב, וזו הסיבה הרשמית לעזיבתה את התכנית, ולדברי הזכיינית קשת וחברת טדי הפקות, הצדדים בוחנים פרויקטים חדשים בהשתתפותה בעתיד.

זו הייתה הפעם הראשונה שגינזבורג הגישה תכנית בטלוויזיה, ועונה זו לא הייתה חפה מביקורת. הדוגמנית נאלצה להתמודד עם ביקורות קשות גם בתקשורת וגם ברשתות החברתיות, על הגשתה.

גינזבורג מסרה היום כי "אני נכנסת לתקופה מרגשת בחיים הפרטיים שלי וחשוב לי לתת לזה את מלוא הזמן והמקום". יואב צפיר, המפיק והבמאי של התכנית, אמר כי "אסתי הצטרפה אלינו בעיצומה של תקופה מרגשת של יצירת פורמט חדש. היא צללה היישר ללב הפריים טיים, להנחיה של שידורים חיים ודינמיים ולא נרתעה מהאתגרים. אנחנו מאוד אוהבים את אסתי, מאחלים לה בהצלחה רבה ובטוחים שניפגש שוב".

כעת תצטרף השחקנית והדוגמנית רותם סלע לתכנית, בהגשה משותפת עם עזר, ולא מאחורי הקלעים כפי שהיה עם גינזבורג.

בישראל זכתה העונה הראשונה של 'הכוכב הבא', האבולוציה החדשה של כוכב נולד, להצלחה גדולה - עם רייטינג ממוצע של 33.8% בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית. הפורמט הביא לראשונה את אלמנט הדואל-סקרין והחיבור האינטגראלי בין המסך לאפליקציה, תוך מעורבות אמת של הצופים בבית. הפורמט גם זכה להצלחה בשיווקו בעולם ונמכר ל-25 מדינות, אולם בגרמניה התכנית הורדה מן האוויר, באנגליה הוחלט לבסוף לא להפיקה, בארה"ב ובצרפת היא זכתה לרייטינג נמוך.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מעולה, רותם סלע יותר שווה (ל"ת)
    רון 20/10/2014 21:57
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.