הברנז'ה התגייסה והעבירה למשרד החוץ רעיונות: "רצינו לתת להם תחמושת"
ביום חמישי האחרון נענו אנשי תעשיית הפרסום (על שלל מגזריה) לקריאה להתגייס לטובת המערך ההסברתי של ישראל והתייצבו באוניברסיטת תל אביב. על הפרק עמדה משימת שיפור התדמית של ישראל על רקע מבצע 'צוק איתן', כאשר מאחורי היוזמה עמדו נדב רביב ואיגוד חברות הפרסום ולצידם אוניברסיטת תל אביב שתרמה את הלוקיישן ואירחה את האירוע.
אנשי התעשייה שלקחו חלק באירוע התחלקו לקבוצות לפי ההתמחות המקצועית ונטיית ליבם: סושיאל, רדיו, פרינט, הפקה, WEB, מובייל וכן הלאה. בין הנוכחים שהקדישו מזמנם היו ויוי גולן, עמוס מרון, יפית הוט, ליאור גולברי, עופר ברנר, נמרוד עמית, אלי היול, עידית שלנגר, עודד גרינברג, אסף שלח, אמיר לב, קובי גמליאל, קובי נעים, שרונה זבלודובסקי, יונתן קגנסקי, ינון חדאב, רות שפירא, ורד לזרוב, סיוון קיסר, שי צ'יקוטאי, טל ריבן, יגאל בראון ואמיר גיא. באיגוד מספרים כי סיעור המוחין המשותף הוליד "בנק רעיונות שהועברו למשרד החוץ, דובר צה"ל ומשרד רה"מ".
מנכ"ל איגוד חברות הפרסום והבצפר, יגאל בראון אמר לאייס: "הרעיון היה להזמין את הברנז'ה לצו 8. למעשה זה התחיל עוד כשכולם היו מובטלים והעבודה עצרה. רצינו שיבואו ליום אחד, נתכנס לשולחנות לפי נושאים, נוציא ים של רעיונות ואז נעביר אותם למשרד החוץ, דובר צה"ל וכו'". בראון מספר גם כי חלק מהגופים שהיו הכתובת לרעיונות אף הגיעו לבקר את הנוכחים באוניברסיטת תל אביב.
בסופו של יום, האירוע שהתקיים בין השעות 10 בבוקר ו-18:00 בערב הסתיים עם חוברת רעיונות שעברה לגופים האמונים על ההסברה הישראלית כאשר בראון מסביר: "רצינו לתת להם תחמושת". לדבריו, האירוע שגייס מוחות ממשרדים שונים לטובת משימה משותפת צפוי להמשיך בעתיד לפרויקטים נוספים סביב נושאים אחרים: "לא מן הנמנע שנעשה זאת שוב, עדיין לא ידוע אם באותו הפורמט אבל משהו דומה".
- 3.ניר 11/08/2014 08:23הגב לתגובה זועם תמונה של ילדים קשורים למשגרי רקטות
- 2.מלא מלא אנשים שאני לא מכיר (ל"ת)אלי 10/08/2014 15:41הגב לתגובה זו
- 1.oferdesade 10/08/2014 15:03הגב לתגובה זותודה על העבודה הקשה. אתם צריכים להבין שדיפלומטיה ציבורית זה מרקם מאד מורכב של המון אלמנטים שרק מי שעוסק במלאכה יום יום יכול להבין כיצד משתלבים ההילוכים. לא תמיד אנשי מקצוע - כישרוניים כשיהיו - יכולים לעמוד על הדקויות של המסר הדיפלומטי. אנא, תשאירו את הכל בידינו ואנחנו נדאג להודיע לכם אם הצלחנו לאמץ משהו מהצעותיכם מבלי למשוך תשומת לב לחוסר המקצועיות המשבע שלנו.
הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות
הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה ו-50 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.
- מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג
ו-36 אלף צופים בלבד.
הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות
הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה ו-50 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.
- מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג
ו-36 אלף צופים בלבד.
