אסי ודפנה. רדיו תל אביב
צילום: יח"צ

חוצות: רדיו ת"א עולה על קיר ההלכה עם קמפיין לתכנית הבוקר של אסי ודפנה

המיקום היוקרתי של שלט החוצות הוא חלק מקמפיין שמוערך בהיקף של כמיליון ש'. אודליה ספרן, סמנכ"ל השיווק בתחנה: "צפויות הפתעות נוספות"
משה בנימין | (10)

קמפיין פרסום חדש של רדיו תל אביב ממשיך לחמם את גזרת תכניות הבוקר בתחנות הרדיו האזוריות. על קיר ההלכה של חברת ברעם - אחד מהמיקומים היוקרתיים בגוש דן ובכלל עלה השבוע שילוט ענק המקדם את תכנית הבוקר של אסי עזר ודפנה לוסטיג.

מהלך ההשקה של רדיו תל אביב ל"בוקר החדש" החל לפני למעלה מחודש, והוא כולל קמפיין גשרים ברחבי הארץ, פרינט, אינטרנט, שילוט תעבורתי, ומסיבת ענק בפארק המים שפיים. על פי הערכות בשוק התקשורת שווי הקמפיין עומד על למעלה ממיליון שקלים.

אודליה ספרן, סמנכ"ל שיווק והמכירות של התחנה על ההשקה: "האימפקט הגדול שקבלנו בחודש האחרון ממאזינים ומלקוחות הביא אותנו להחלטה כי לתכנית של המדינה, מגיע השלט של המדינה. למרות ההיקף הרחב, אנחנו יכולים להבטיח כי עדיין לא נאמרה המילה האחרונה בקמפיין, וצפויות הפתעות נוספות".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    חיים בסרט. חבל על הכסף. (ל"ת)
    אסף 25/07/2014 20:36
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    תוכנית מעולה! (ל"ת)
    גלעד 24/07/2014 09:02
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    but the show is so bad.... (ל"ת)
    tim 23/07/2014 20:12
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    עידו 23/07/2014 19:36
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף הביאו משהו טוב לרדיו תל אביב
  • 5.
    לא הייתי סומך על כל מילה שאודליה אומרת! (ל"ת)
    שרון 23/07/2014 17:51
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מרסל 23/07/2014 16:23
    הגב לתגובה זו
    מדהים ורב תודות לעוסקים במלכה ישר כח ובמיוחד לאודליה ספרן
  • נו באמת , תפסיקו להגיב עובדי רדיו ת"א (ל"ת)
    אבשלום 24/07/2014 10:46
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עמית 23/07/2014 15:43
    הגב לתגובה זו
    או רואים האח הגדול, לבדוק בפייסבוק, (שלא תגידו שאני ממציא או גזען (סעיף 14)
  • 2.
    נו באמת! תכנית של המדינה? הגזמה פרועה! (ל"ת)
    דוד 23/07/2014 15:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רואים אותם בכל מקום (ל"ת)
    עירית 23/07/2014 14:52
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.