בסיעתא דשמיא: שי יהלום מונה לסמנכ"ל לקוחות ומנהל מגזר חרדי-דתי ב'מגזרים'
הרפורמה הניהולית במשרד הפרסום 'מגזרים', שהחלה עם כניסתה של גלית בן שמחון לתפקיד המנכ"ל, נמשכת עם מינויו של שי יהלום לסמנכ"ל לקוחות ומנהל המגזר החרדי והדתי.
יהלום (44), מגיע ל'מגזרים', המתמחה במגזרים וסגמנטים באוכלוסייה הישראלית, לאחר 7 שנים ב'מזרחי טפחות' בהן כיהן במספר תפקידי ניהול שיווקיים. בשנים האחרונות הוא עסק בניהול תחום הטפחות (משכנתאות) בבנק - יחידה אסטרטגית בעלת תקציבים נרחבים של מיליוני שקלים בשנה.
במסגרת תפקידיו הוביל יהלום פעילויות שיווקיות שונות בערוצי פעילות מגוונים, ביניהם, קמפיינים בטלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות, קמפיינים אינטרנטיים נרחבים ופעילות סושיאל מדיה, פעילויות קד"מ, ניתוח מאפייני שוק, ניהול פרויקטים ועוד. בעברו שימש כסופרווייזר במשרד הפרסום 'אורן פלוס' והתמקד במגזר החרדי, ואת תחילת דרכו עשה כתקציבאי בכיר בחברת 'הרבסט טופר' (כיום מקאן-בוטיק).
גלית בן שמחון מנכ"ל 'מגזרים': "אני שמחה על הצטרפותו של שי, איש בעל ניסיון רב שנים, בתחום השיווק והפרסום, והכרות מעמיקה עם עולם המגזרים והסגמנטים בכלל והמגזר החרדי והדתי. מדובר באדם מקצועי ומנוסה, בעל תודעת שרות גבוהה מאוד ואני בטוחה שהוא יהיה חלק בלתי נפרד מהשינוי המבורך העובר על החברה, ואני מאחלת לו המון הצלחה".
לדברי יהלום: "אני שמח על ההזדמנות להצטרף ל'מגזרים' ולעשות שינוי בשוק הפרסום בישראל. אני מחובר לא רק לאג'נדה העסקית של מגזרים אלא גם לאג'נדה החברתית, שמטרתה לייצר דיאלוג אמיתי בין מותגים ללקוחותיהם, כזה שמייצר מערכות יחסים, כזה שרואה את האחר והשונה, כזה שלא משטח את ההבדלים שקיימים בחברה שלנו, אלא מכבד אותם ומחבר בינהם. אסטרטגיה שהיא ביטוי לארץ ישראל המתוקנת".
- 4.מינוי כושל של מנכ"לית כושלת שרק מבריחה לקוחות (ל"ת)מזל שאני כבר לא שם 12/01/2015 16:57הגב לתגובה זו
- 3.חבל יהלום!! downward spiral (ל"ת)05/02/2014 10:16הגב לתגובה זו
- 2.ריבי 04/02/2014 23:54הגב לתגובה זועש מישהו שעוד באמת מעסיק אותה? סופר את הימים למגזרים
- 1.שאלוהים יעזור לך כי הוא היחיד שיעזור לך שם (ל"ת)דורון 04/02/2014 16:10הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
