אחרי 20 שנה בתפקיד: מנכ"ל קבוצת גולף אילנה קאופמן הודיעה על פרישה
לאחר 20 שנה בתפקידה, אילנה קאופמן, אחת המנהלות הוותיקות במשק הישראלי החליטה לפרוש מתפקידה כמנכ"ל קבוצת גולף. קאופמן הודיעה היום (יום א') לדירקטוריון החברה על רצונה לסיים את תפקידה.
לדברי קאופמן: "לאחר 20 שנים, החלטתי לסיים את תפקידי כמנכ"לית קבוצת גולף. כולי הערכה לעובדי החברה ומועצת המנהלים שלה, שעשו תמיד להצלחתה של גולף והפכו אותה לאחת הקבוצות המוצלחות במשק הישראלי".
אהרון מידן, יו"ר מועצת המנהלים של קבוצת גולף, אמר היום: "אנו מכבדים את החלטתה של אילנה קאופמן לפרוש, לאחר 20 שנים בקבוצה. אילנה היא אחת מעמודי התווך בקבוצת גולף ואני משוכנע שבקרוב נכריז על מנכ"ל ראוי לקבוצה".
אבי פישר, יו"ר ומנכ"ל כלל תעשיות: "אנו מצרים על פרישתה של אילנה קאופמן, מנכ"לית קבוצת גולף, אשר ב-20 השנים האחרונות, הוליכה את הקבוצה להצלחות גדולות בשוק הישראלי. לאחר שנים ארוכות בתפקיד התובעני, בקדנציה יוצאת דופן באורכה, ביקשה אילנה לסיים את תפקידה ואנו נעתרנו לבקשתה. בשם בעלי המניות ברצוני להודות לאילנה על פועלה ותרומתה הגדולה לחברה".
- 3.בערך עשר שנים מאוחר מידי...ארכאית רצח (ל"ת)בן 03/02/2014 22:37הגב לתגובה זו
- 2.לא מפתיע 03/02/2014 11:40הגב לתגובה זובמשך 20 שנה ישנה על האף ולא הניעה מהלכים של חדשנות וכניה לעולמות חדשים. הפכה חברה ממותגת וגדולה לעוד שחקן בינוני ואפור... אולי עכשיו ינערו אבק ויתעוררו למציאות של 2014.
- 1.(ל"ת)מגעילה 02/02/2014 20:58הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 2.53% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
