שינוי במשרד של שרית בירן: יותר עבודה עם קבוצת 'אתגר', בלי לקוחות חדשים
אשת יחסי הציבור שרית בירן, משנה את התנהלות משרד הבוטיק שבבעלותה. לאייס נודע כי החודש מונתה בירן למנהלת התקשורת השיווקית (מרקום) של קבוצת אתגר.
בירן בתחום יחסי הציבור משנת 1997, כשהייתה מנהלת יחסי הציבור של אולפני מימד. בשנים האחרונות התמקדה בטיפול באמנים מהז'אנר המזרחי, ובין היתר עבדה עם קובי פרץ, לצד מיתוג קריאייטיבי. באמצע 2013
הקבוצה שנוסדה ב-1987 על ידי דוד אלפסי, עוסקת בעיקר בתחום משאבי האנוש והסיעוד, ובשנים האחרונות מתמקדת גם בהשקעות ובפיתוח בטכנולוגיות מתקדמות בתחומים של תעסוקה, חינוך, קהילה ומוזיקה. בעקבות כך, תעבוד בירן באופן הדוק יותר עם החברה, מה שלא יאפשר לה לקבל לקוחות חדשים למשרד שלה, ממנו פוטרו לאחרונה 2 עובדות. מאידך, בירן החליטה להישאר עם 2 לקוחות בלבד: ליאור סושרד והזמרת אישתר, שניהם בעלי קריירה ענפה בחו"ל.
בירן אישרה את הפרטים לאייס, ואמרה: "בעקבות הקידום המקצועי, אני עומדת כעת בפני פרויקטים מרתקים בישראל ובחו"ל בתחומים שלא עסקתי בהם בעבר, ואני שמחה שתהיה לי יכולת להשפיע בנושאים חדשים כמו חינוך, משאבי אנוש, ובעיקר קהילה".
- 3.מוטי אלבז 29/01/2014 12:28הגב לתגובה זובושה של שירות, הרבה אוויר ובגדול ממש כלום. אין לה הרבה ידע אלה פשוט ביטחון עצמי. אני לא יודע מה הקשר שלה לתקשורת. זהו שמי ואני לא מסתתר מאחורי שם בדוי. בדקו בתיקי לקוחות העבר שלה. פשוט בדיחה עצובה שעלתה לי כסף.
- שרית בירן 31/01/2014 13:42הגב לתגובה זוהיי מוטי , 1. ביטחון עצמי זה דבר נהדר . 2. אני לא מושלמת . 3. מעולם לא היה לקוח בשם מוטי אלבז. 4. בדוק ברשימת נותני השירות שלך . 5. אושר הצלחה ושלום (-:
- 2.מיכאלה 28/01/2014 09:52הגב לתגובה זומה שנכון לאחד לא בהכרח נכון לשני דני (-; בולטות בכל תחום יוצרת עניין וחשיפה. שרית אישה מיוחדת במינה ולכן התקשורת מתעניינת בה . היא הפרזנטורית של לקוחותיה ולפי הכתבה נראה שהיא גם עושה את תפקידה בצורה הטובה ביותר.
- גיל 28/01/2014 12:07הגב לתגובה זוכנראה שלא הייתה נהיית מנהלת מרקום, אלא ממשיכה להיות עצמאית
- 1.דני 28/01/2014 03:05הגב לתגובה זואת צריכה להיות מאחורי הקלעים. זה תפקידו של יחצ"ן ואת חייבת להפנים זאת. בהצלחה!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
