צופית גרנט
צילום: אילן בשור
רייטינג

לא כוחות: שיא רייטינג לתכנית 'אבודים' עם 29.6% - מול 6.6% בלבד ל'הכפר'

הפקת הריאליטי של ערוץ 10 במשבר עם רייטינג נמוך. נתון מרשים להשקת העונה ה-4 של 'הבורר' ב-HOT3 - עם 6.2%. רק 3.3% ל'לא תשקוט הארץ'
אלכסנדר כץ | (7)

ערוץ 2 שלט אתמול (יום ד') בצורה אבסולוטית בטבלת ברייטינג, כשהמתחרים ב-10 וב-1 סבלו מחולשה מדהימה. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי אבודים (רשת, ערוץ 2) של צופית גרנט, רשמה שיא מאז עלתה לאוויר לפני 4 עונות, עם 29.6%.

מי ששילם על כך היו הכפר (ערוץ 10) עם שיא שלילי של 6.6%. גם סדרת הדוקו המרשימה של ערוץ 1 לא תשקוט הארץ, מסתפקת ברייטינג נמוך של 3.3%.

הסרט 'חוצה את הקווים' (רשת, ערוץ 2) עם אברי גלעד שיוצא למסע לימים הקיצוני לרגל, לציון 18 שנה לרצח ראש הממשלה רבין, רשם 16.9%. נתון מפתיע מספקת השקת העונה הרביעית של הבורר (HOT3), שרשמה 6.2% בין השעות 22:15 ל-23:00. 'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבלה 5.8%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 7.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 7.3%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) שרשמה 4.3%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'בא לחדש' (רשת, ערוץ 2) הניבה 11.7%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 16.5% גבוהים במיוחד. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-7.7%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' חזקה עם 25%, 'חדשות 10' הניבה 9.4%, ו'מבט' (ערוץ 1) הסתפקה ב-3.9%.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    הכפר - לא צופה באנסים לשעבר . (ל"ת)
    שלומי הגדול מיציע גי 19/10/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    הכפר זה זוועה (ל"ת)
    ג. עמיחי 18/10/2013 04:13
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    pix37 17/10/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    ברגע שליהקו את העבריין - הפכו את התוכנית לתוכנית שלא נעים לצפות בה או לשוחח עליה, ולמעשה הרסו כל סיכוי שלה לחדור לשיח הציבורי ולעורר עניין. חבל מאחר ועל פניו מדובר בקוספט מעניין שיכול היה להוות תחרות ראויה להשרדות.
  • 3.
    דווקא הכפר מעניין (ל"ת)
    יניב 17/10/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    צופית-סיפורי חיים מרתקים-מאד מרגש ! (ל"ת)
    א 17/10/2013 10:57
    הגב לתגובה זו
  • האמת שגם הסיפור של צופית ממש מרתק (וקורע לב) (ל"ת)
    היא ענקית 28/11/2013 18:19
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    העם בחר שמאלץ נוראי על פני טראש נוראי. יפה! (ל"ת)
    אסף 17/10/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.