הכפר ערוץ 10
צילום: יח"צ
רייטינג

רייטינג סופ"ש: 'הכפר' מתחת ל-10%, 7.7% למשחק הנבחרת בערוץ הספורט

הפרק עם אמן הפיתויים הניב לתכנית 'דייט בחשיכה' 21.5%, ירידה מהשבוע שעבר. 10.5% לסדרת הדוקו 'מלכוד 73'. ובשישי: רק 17.5% ל'כלוב הזהב'
אלכסנדר כץ | (3)

תכנית הריאליטי הכפר (ערוץ 10) רשמה אמש (יום שבת) 9.6%, שמגלה אמנם התחזקות ביחס לנתון ביום רביעי האחרון (7.5%), אבל ירידה מול שבת שעברה (10.2%) - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית.

על פי הנתונים, דייט בחשיכה (רשת, ערוץ 2) ירדה בנקודת רייטינג משבת שעברה, וקיבלה 21.5% בפרק עם אמן הפיתויים. הפרק השני בסדרת התעודה מלכוד 73 (הרשות השנייה) הניב 10.5%, שידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ 10) זכה ב-7.3% ו'גאדג'ט טים' (ערוץ 10) עם 3%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'סדר עולמי' (חדשות 2) הניבה 7.1%, לפני 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) עם 13.4% נאים. מנגד, 'המטה' (ערוץ 10) זכתה ב-3.7%.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) עם רייטינג נאה של 24.4%, 'המגזין' (ערוץ 10) זכתה ב-8.8%, 'חדשות השבת' (ערוץ 1) עם מיכל רבינוביץ' קיבלה 4.3%, ולאחריה 'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 5.8%.

שישי

'כלוב הזהב' (רשת, ערוץ 2) חזרה לעונה חדשה עם 17.5% בלבד. מנגד, 'שי בשישי' (ערוץ 10) רשמה 6.3%, ו'מה נסגר' (ערוץ 10) עם 4.7%.

אבל הנתון המעניין יותר של ערב שישי הוא משחק הנבחרת נגד פורטוגל (ערוץ הספורט) שרשם 7.7%, רייטינג טוב עבור ערוץ נישה, ועוד ביום שידור בעייתי ובשעת שידור מאוחרת - 22:45-00:30.

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) הניבה 16.9%, מול 'יומן' (ערוץ 1) עם 6.2%, ו'שישי' (ערוץ 10) שהסתפקה ב-4.1%.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    סנדרה 22/10/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    תת רמה משפחת דיגמי. עם משפחה כזו לא מפליא שהבן הוא עבריין מין. האמא שלו אשה דוחה ברמות. חסרת תרבות וכבוד מינמלי לאנשים אחרים. זה מה שגדל אצלה בבית, הבן והבת שגם היא תת רמה וחסרת תרבות כמו הוריה. שרוליק בכלל חושב את עצמו. ראש ממשלה, איזו בדיחה טובה. עם מראה כמו שלו הוא צריך להתחבא בבית ולא לצאת. בקיצור חסרי אינטלגנציה ובורים המשפחות המזרחיות ומשפחת זנג בראשם.
  • 2.
    אבי 13/10/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    עדיין בשוק שהעם הצביע בשלט
  • 1.
    LOL 13/10/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    צריך יותר מלתת לאנשים ללבוש חאקי בשביל לדמות את קום המדינה / החיים ב"כפר". חוצמיזה רציתם סקנדל? קיבלתם - העם הצביעה בשלט
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.