מאסטר שף עונה 3 קשת שלי
צילום: יח"צ
רייטינג

משבר בשוק הטלוויזיה? שיא השיאים של 'מאסטר-שף' - קיבלה 41% ומיליון צופים

המהדורה המרכזית של ערוץ 2, שקוצרה ל-45 דקות, רשמה יותר מ-27%, והערב העלה חיוך על פניהם המוטרדות של אנשי הערוץ. ומה קרה בערוץ 10?
אלכסנדר כץ | (5)

על רקע המשבר העמוק בשוק הטלווזיה, וההחלטה של הזכייניות לבטל תכניות ולפטר עובדים, עברה אתמול (יום ג') 'קשת' את אחד הערבים החזקים שלה בחודשים האחרונים, עם 2 תכניות שרשמו שיאים.

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'מאסטר שף' (קשת, ערוץ 2), במשימת הפירות האקזוטיים, רשמה את שיא כל העונות (למעט תכניות הגמר), עם 41.1% ויותר ממיליון צופים. גם 'חטופים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה את נתון הצפייה הגובה ביותר שלה מאז עלתה לאוויר, עם 32.3%. מנגד, 'המקור' (ערוץ 10) של רביב דרוקר נאלצה להסתפק ב-5.8%.

מי שנהנה מהערב החזק של 'קשת', היה השידור החוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) שקיבל 19.4%. 'נקסטר' (קשת, ערוץ 2) רשמה 7.8%. בערוץ 10: 'קצת גבוה' עם יאיר ניצני ממשיכה לדשדש עם 3.5%, 'פינס בלילה' עם 3.5%, 'היום שהיה' קיבלה 4.5%, 'לילה כלכלי' עם 6.1%, ו'צינור לילה' שזכתה ב-4.5%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 12.2%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 16.8% חזקים במיוחד. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 9.7%.

בגזרת החדשות: בעקבות החלטת חברת החדשות של ערוץ 2, המהדורה המרכזית קוצרה והתפרסה על פני 45 דקות ברוטו בלבד. זה לא מנע מהמהדורה לרשום 27.4% חזקים. מנגד, 'חדשות 10' קיבלה 9.1%, ואילו 'מבט' (ערוץ 1) זכתה ב-4.7%.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    פשוט אין מה משהו אחר לראות- שלא יעפו על עצמם. (ל"ת)
    רוני 19/12/2012 18:21
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    דוד-ים 19/12/2012 14:30
    הגב לתגובה זו
    הפירסומות כה רבות של -10- זה בלתי נסבל כנראה אין מי יכוון-תחקיר כתבה של-30דקות המארגינים שזה יהי-1.20-אמרתי -------- אם אין להם סחורה לתת-מוטב שיעבירו תחנה זות ליזם טוב יעיל -ומקצועי --------------- פשוט קשה לי כי פינה זו יש מלא סיפורים אקשין==יותר חשוב יכול להדריך לכוון ללמד ציבור{איך אומר באיטליה תדבר תתנהג כמו איטלקי} ולמע אקנה קפה,אוסם,עילית,מוצרי נקוי מוכרים בסופר ב-10-שח בחול נמכר בחצי יעני תקשורת זה עוזר לגנבים לגנוב אותנו
  • 3.
    ערוץ 2 משקר שנים ברייטינג (ל"ת)
    ff 19/12/2012 12:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קרין 19/12/2012 11:13
    הגב לתגובה זו
    אבי ניר גאון, קיצר את החדשות כדי לקבל יותר רייטינג בתוכנית ארוכה יותר
  • 1.
    FU 19/12/2012 11:13
    הגב לתגובה זו
    שיזיזו את החדשות ל7 בערב ויחילו פריים טיים מ7:30 עד 10:30 אז אולי סוף סוף יהיו עוד דברים בTV שהם לא ריאליטי או חדשות שזה בדיוק כמו ריאליטי (לא אמין - מגמתי ומשעמם) רק שכבר קראנו על זה באינטרנט שעות לפני השידור
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״