משבר בשוק הטלוויזיה? שיא השיאים של 'מאסטר-שף' - קיבלה 41% ומיליון צופים
על רקע המשבר העמוק בשוק הטלווזיה, וההחלטה של הזכייניות לבטל תכניות ולפטר עובדים, עברה אתמול (יום ג') 'קשת' את אחד הערבים החזקים שלה בחודשים האחרונים, עם 2 תכניות שרשמו שיאים.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'מאסטר שף' (קשת, ערוץ 2), במשימת הפירות האקזוטיים, רשמה את שיא כל העונות (למעט תכניות הגמר), עם 41.1% ויותר ממיליון צופים. גם 'חטופים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה את נתון הצפייה הגובה ביותר שלה מאז עלתה לאוויר, עם 32.3%. מנגד, 'המקור' (ערוץ 10) של רביב דרוקר נאלצה להסתפק ב-5.8%.
מי שנהנה מהערב החזק של 'קשת', היה השידור החוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) שקיבל 19.4%. 'נקסטר' (קשת, ערוץ 2) רשמה 7.8%. בערוץ 10: 'קצת גבוה' עם יאיר ניצני ממשיכה לדשדש עם 3.5%, 'פינס בלילה' עם 3.5%, 'היום שהיה' קיבלה 4.5%, 'לילה כלכלי' עם 6.1%, ו'צינור לילה' שזכתה ב-4.5%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 12.2%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 16.8% חזקים במיוחד. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הניבה 9.7%.
בגזרת החדשות: בעקבות החלטת חברת החדשות של ערוץ 2, המהדורה המרכזית קוצרה והתפרסה על פני 45 דקות ברוטו בלבד. זה לא מנע מהמהדורה לרשום 27.4% חזקים. מנגד, 'חדשות 10' קיבלה 9.1%, ואילו 'מבט' (ערוץ 1) זכתה ב-4.7%.
- 5.פשוט אין מה משהו אחר לראות- שלא יעפו על עצמם. (ל"ת)רוני 19/12/2012 18:21הגב לתגובה זו
- 4.דוד-ים 19/12/2012 14:30הגב לתגובה זוהפירסומות כה רבות של -10- זה בלתי נסבל כנראה אין מי יכוון-תחקיר כתבה של-30דקות המארגינים שזה יהי-1.20-אמרתי -------- אם אין להם סחורה לתת-מוטב שיעבירו תחנה זות ליזם טוב יעיל -ומקצועי --------------- פשוט קשה לי כי פינה זו יש מלא סיפורים אקשין==יותר חשוב יכול להדריך לכוון ללמד ציבור{איך אומר באיטליה תדבר תתנהג כמו איטלקי} ולמע אקנה קפה,אוסם,עילית,מוצרי נקוי מוכרים בסופר ב-10-שח בחול נמכר בחצי יעני תקשורת זה עוזר לגנבים לגנוב אותנו
- 3.ערוץ 2 משקר שנים ברייטינג (ל"ת)ff 19/12/2012 12:51הגב לתגובה זו
- 2.קרין 19/12/2012 11:13הגב לתגובה זואבי ניר גאון, קיצר את החדשות כדי לקבל יותר רייטינג בתוכנית ארוכה יותר
- 1.FU 19/12/2012 11:13הגב לתגובה זושיזיזו את החדשות ל7 בערב ויחילו פריים טיים מ7:30 עד 10:30 אז אולי סוף סוף יהיו עוד דברים בTV שהם לא ריאליטי או חדשות שזה בדיוק כמו ריאליטי (לא אמין - מגמתי ומשעמם) רק שכבר קראנו על זה באינטרנט שעות לפני השידור

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.