21:29 דו"ח בייקר יוז: כמות האסדות הפעילות ירדה באסדה אחת השבוע

20:59 בשעה זו הבית הלבן מקיים מסיבת עיתונאים ראשונה לאחר >>

20:20 דובר הבית הלבן, שון ספנסר, התפטר מתפקידו

16:44 דר שפיגל מדווח: חשד לתיאום מחירים בין יצרניות המכוניות >>

16:43 פתיחה שלילית בוול סטריט: הנאסד"ק יורד 0.3%

13:30 מתחזקות הירידות באירופה בשעה האחרונה >>

10:24 סגירה שלילית בבורסות אסיה: הניקיי סיים בירידה של 0.25% >>

10:15 ברקע לזינוק ביורו: פתיחה שלילית בבורסות אירופה >>

08:29 כוננות שיא בהר הבית מחשש לעימותים אלימים >>

22:41 סולן להקת הרוק לינקין פארק נמצא מת בביתו

22:18 או. ג'י. סימפסון קיבל חנינה ויצא לחופשי

19:59 מחיר הזהב עולה 0.5% למחיר של 1,245 דולר לאונקייה

19:53 הנפט עבר לירידות, נחלש 0.5% למחיר של כמעט 47 דולר

19:52 מניית סירס עולה 11% ברקע להודעה על שת"פ עם אמזון

17:09 המתיחות בהר הבית: ריבלין וארדואן ישוחחו בניסיון לפתור את המשבר

16:18 ירושלים: שריפה פרצה בשכונת בית הכרם, כבישים באזור נחסמו >>

15:10 הפיגוע בהר הבית: פורסם תיעוד של הברחת הנשק על ידי המחבלים >>

13:43 דיווח: חשד לניסיון פיגוע דקירה בגוש עציון, המחבל נוטרל

13:13 מפקד חדש: אלוף משנה דדו בר כליפא יעמוד בראש חטיבת גבעתי

12:26 ארה"ב: בוטל סופית האיסור לנשיאת מחשבים ניידים בטיסות

12:16 טבע: מכון NICE ממליץ על ה-CINQAERO לטיפול באסטמה אאוזינופילית חריפה >>

11:31 פרשת הצוללות: הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ יעיד היום בלהב 433

10:22 השר ארדן על המשבר בהר הבית: "ישראל זקוקה לשערי המגנומטרים"

09:53 בולטות בת"א: נובה עולה 2.62%, שפיר הנדסה מטפסת 1.85%

09:43 הדולר מאבד הבוקר 0.5% לרמה של 3.56 שקלים

09:24 סקייליין השלימה את מכירת עתודות הקרקע בפרויקט בקנדה תמורת 42 מ' ד' >>

08:46 דיווח: ארה"ב לוחצת על ישראל לסיים את המשבר בהר הבית עוד היום >>

08:31 טראמפ על מינוי סשנס: "מתחרט על המינוי שלו לתפקיד התובע הכללי" >>

08:25 החייל אלאור אזריה סיים את שירותו הצבאי ושוחרר למעצר בית

23:06 מדד הראסל 2000 עלה הערב 0.9%

23:05 סגירה בוול סטריט, ה-S&P 500 הגיע לשיא חדש

21:46 ברקע לדו"ח המלאים, הנפט עלה 1.6% וחצה את גבול 47 ד' לחבית

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

קרע פוליטי חריף: "היחסים שלנו... איך אומרים החבר'ה - כחלון ונתניהו כבר לא"

כך כחלון הבוקר ברקע לדברים שאמר נתניהו לגבי התאגיד: "היחסים שלנו... איך אומרים החבר'ה, כחלון ונתניהו כבר לא"
 |  52
משבר בקואליציה?
Share
היחסים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין שר האוצר משה כחלון עלו ככל הנראה על שרטון על רקע יציאתו לדרך של תאגיד השידור הציבורי. בהמשך לדברים שאמר כחלון על נתניהו, יו"ר הקואליציה דוד ביטן יוצא היום להגנת נתניהו והמפלגה. 


ביטן, אמר היום בראיון לרדיו 101.5FM כי הליכוד ימשיך בניסיונות לסגור את התאגיד: "אנחנו פועלים לרגולציה שתחסום את הפעילות של התאגיד כפי שהיא. אנחנו, הליכוד, אני, ראש הממשלה, מעוניינים שהתאגיד לא יקום. אמרנו שעשינו טעות בחוק הזה שמקימים את התאגיד. אנחנו לא נוותר על זה, גם אם הוא יקום ב-1.5 אנחנו נמצא את הדרך, את הרוב הקואליציוני, את הרוב בכנסת על מנת לסגור את התאגיד בסופו של דבר".

עוד הוסיף: "נמצא את המנופים כדי להשיג רוב קואליציוני. גם לכחלון יש דברים חשובים שיהיו במהלך החצי שנה הבאה ולכן כחלון, שיחשוב לפני שהוא מחליט לצאת נגד הליכוד".אתמול במהלך ערב הגיבושון של הקואליציה קרא נתניהו מעל הבמה לכחלון לדחות את הקמת התאגיד בחצי שנה ואמר "אני אומר לידידי משה, בוא נשלב ידיים - בוא נעשה את התיקון הזה. לא מאוחר מדי לתקן, גם במסגרת התקציב."הדברים התפרשו כאילו נתניהו מנסה לגלגל את זעמם של עובדי רשות השידור שעומדים להיות מפוטרים - לפתחו של כחלון שלא מעוניין לבטל את הקמת התאגיד. זה האחרון לא נותר חייו ואמר כך: "כשזה היה טוב לו לקמפיין, נתניהו קרא לעובדי רשות השידור חמאסניקים" תוך שהוא מתכוון לסרטון קמפיין הבחירות של נתניהו. כחלון הלך צעד אחד רחוק יותר הבוקר כאשר אמר בכנס של 'קן לידידות' לגבי יחסיו על נתניהו: "היחסים שלנו... איך אומרים החבר'ה, כחלון ונתניהו כבר לא"

הבוקר הפגינו עובדי רשות השידור מול משרד הראש הממשלה. בתוך כך, תכניות הבוקר ברשת ב' בוטלו עד השעה 12:00 כאות מחאה - לכתבה המלאה
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

52 תגובות ב-35 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
35 בחייאת חלפון... 19/03/2017 14:04 כחלון אל תפחד ! אנחנו איתך ..
כחלון תלמד אותם לקח . שעל טריפולטאי לא מאיימים - תלך לבחירות בראש זקוף תביא 21 מדנטים . מי זה בכלל נתניהו שמאיים עליך . נפיחה אחת של " פלפל תצומה " וכולם מתקפלים . עד שיש לנו שר אחד טריפולטאי אז מנסים להוריד אותו
34 ירון 19/03/2017 10:39 ביבי מתכונן לקראת המלצות המטרה לפרקליטות
כל מלככי הפינחה בהם ביטן כבר שולפים חרבות יש עודף כסף להכל חוץ מלהורים שלנו בבית אבות ולבתי החולים מה שמעניין את נתניהו זה רשות השידור שאף אחד לא מאזין להם על זה הולכים לשפוך חצי מיליארד שקל בבחירות ? תתבייש
33 מאיר 19/03/2017 10:34 נתניהו מתקשה בהליכה?
בנראה שיש במה לשונות שנתקעו לו מאחורה ,לכן קשה לו ללכת
32 נמאס מהמלקקים!!!!!!! 18/03/2017 13:57 צריך להעביר את השרביט " לכולנו . ויש עתיד ."!!!!!!!!!!!
הממשלה הבאה צריכה לעבור!!!!!!!!!! לכולנו .ויש עתיד. וכל יתר המפלגות שילכו לחפש עבודה . בלשכת התעסוקה. כל המלקקים . שילכו לנתוח פלסטי להוציא את הלשון מהתחת של ??? . וילכו להתפרנס בקטיף תפוחי אדמה.
31 אזרח 18/03/2017 12:49 תודה לביבי
לביבי תודה רבה שהצלת אותנו ממורשת רבין פרס ההזויים וקורבנות השלום.....אם הינו שומעים להם היום ברמת הגולן החיזבללה ודעאש היו יושבים ומצפצפים עלינו
ירון 19/03/2017 10:40 צודה ועוזב ירוחם
אל תתלהב יש מעבר לפינה עשרות אלפי רקטות הן יותר מסוכנות
30 רם 18/03/2017 12:47 השמאל מתפוצץ
ביבי מצפצף על השמאל ומחזיק מעמד יותר מכל ראש ממשלה אחר
29 YL 18/03/2017 12:12 סוס שמן בלי שיניים נוער כ חמור ברמקול ללא כיסוי לצק
מר ביטן יודע גם יודע הלכוד בצרות והכי חשוב הבעל של ההההגברת יודע יותר טוב מכולם זמנו עבר
28 ביטן 18/03/2017 09:55 ביבי-זרוק את כחלון
אין בו אמונה!!!!לך לבחירות והוא יראה שמקבל 2 מנדטים בדחיפה. שלא יהיה חכם!!!
OK 18/03/2017 12:46 הממשלה תיפול
אין לביב אפשרות לזרוק את כחלון
27 מתעניין 17/03/2017 16:45 כל הכבוד לביבי
כל פעם הוא מצליח למצוא פפי חדש שיעמוד על המשמר. עוד משהו שיכנס למועדון מלקקי ביבי ועוד כמה שנים ירוץ לטלוויזיה להגיד כמה לא טוב היה לו. בקיצור אדון ביטון תחזור מאיפה שהגעת ותשחרר אותנו מהנוכחות שלך
אזרח 18/03/2017 12:51 רק ביבי
הציל אותנו ממורשת הרציחות של רבין ופרס עם מזרח תיכון חדש...
26 בארי 17/03/2017 15:31 ביטן .. גם לך קפץ הפיוז כמו נתניהו ?
תתנצל
25 מתעניין 17/03/2017 13:07 כל הכבוד לביבי
כל פעם הוא מצליח למצוא פפי חדש שיעמוד על המשמר. עוד משהו שיכנס למועדון מלקקי ביבי ועוד כמה שנים ירוץ לטלוויזיה להגיד כמה לא טוב היה לו. בקיצור אדון ביטון תחזור מאיפה שהגעת ותשחרר אותנו מהנוכחות שלך
24 וואוו השביתו תוכניות 16/03/2017 21:15 ברשת ב'...לא נראה לי שהפריע למישהו.... (ל"ת)
23 יעל 16/03/2017 15:38 רשות השידור תפורק לאלתר צורך דחוף (ל"ת)
22 יש ר א לי 16/03/2017 15:37 ביטן, איך טיפוס כמוך הגיע לכנסת. אה, כמו חזן ועוד כמה (ל"ת)
אז מי גאוות הכנסת..? 17/03/2017 00:11 בוז'י וכבל ..פחחחחח (ל"ת)
21 סטרדיוואריוס 16/03/2017 15:25 קופי עלוב
ביבי נתניהו מנסה לשחק את טראמפ וביטון הלקקן שלו חושב שהוא סטיב בנון . ביבי וביטון , שתי דמויות נלעגות והעתק עלוב של המציאות . במקרה הטוב , שני בריונים דוחים וגסי רוח . עם ישראל מאס בהם !
חיים 18/03/2017 12:53 רק ביבי
העם מאס במורשת רבין פרס וקורבנות השלום....זוכר מזרח תיכון חדש...אין משמעות לשטחים.....לא ירו מעזה לאשדוד....ביבי הציל אותנו מהחרא של השמאל ההזוי
20 turi 16/03/2017 14:38 ביתן הפודל התורן
לא משנה להם כמה מאות מיליונים ויותר זה יעלה העיקר שיעלימו את החקירות ויכתבו רק טובות על משפחת ה"מלוכה"
זאב 19/03/2017 16:17 לא פודל
אלפא בבון. תתרחקו ממנו כשהוא כועס או מיוחם. זה אצלו אותו דבר
19 דוד 16/03/2017 14:27 איך יסגרו רשות השידור? מי אז יקבל 70000ש"ח משכורת???
מתי כבר יכניסו את ביבי המושחת לכלא שירקב שם ביחד עם שרה.
18 לכחלון שלוםם 16/03/2017 14:18 ביבי משטה בך רוצה בחירות ועושה לך תרגיל לפיד (ל"ת)
17 ביטן ביטוןהנפוח 16/03/2017 14:16 איך תמנע ממני לחשוב שהשתלת המוח שלך בציפור תביא להתרסקו (ל"ת)
16 צדק 16/03/2017 12:49 רשות השידור - זוכר לכם חסד נעורים וצריך להשאיר אותכם
ביביאהו אתה והמפלגה שלך נמאתםנמאסה עלינו אישתך שהיא למעשה ראש הממשלה בפועל.נמאסתה מהתיוח מהבינוניות שלך מהסיאוב השילטוני.וכחלון - אתה הייתה ונשארת אפיזודה חולפת .רכבת על הסלולר והתהדרת בנוצות לא לך
15 יניב 16/03/2017 12:39 העם עם כחלון .נמאס מהפרזיטים ברשות השידור (ל"ת)
14 יעקב 16/03/2017 12:37 התקשורת ממציאה משברים והמגיבים הטיפשים נופלים בפח (ל"ת)
יוסי 16/03/2017 12:57 אתה זבל חסר מוח
בדיוק כמו כל תגובותיך
13 ניר 16/03/2017 12:26 תעיפו כבר את כחלון" "עבד כי ימלוך".
כחלון לא יעבור את אחוז החסימה. אחד הכשלונות הגדולים. רוצה להסיט ממנו את הכשלון בדיור, אז כמובן שיתקוף את נתניהו. הציבור לא טיפש ויעיף אותך מהר . תחזור למכור צמיגים.
גיל 16/03/2017 14:31 מת שתעיפו את כחלון
הלוואי, הלוואי, שתעיפו את כחלון מהממשלה, מהקואליציה, כאחד שמתכוון להצביע עבורו גם בבחירות הבאות, אני מחכה לרגע הזה בכיליון עיניים. זה הדבר היחיד שהוא צריך כדי לקבל עוד 5-10 מנדטים. בעיטה מביבי = תעודת יושר, תו איכות .
שמטוב 16/03/2017 13:23 גם ביבי לא מציאה. כל השרים תחתיו ניכשלים כי הוא המכשיל (ל"ת)
12 אלי 16/03/2017 12:02 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
11 אזרח 16/03/2017 11:52 כחלון אתה אפיזודה חולפת ....
לא מציע לך לפרוש ....תהנה מכל רגע בשלטון
10 תום 16/03/2017 11:34 ראש ממשלה זבלה קומבינטור שהאובססיה שלו לתקשורת משחיתה (ל"ת)
יעקב 16/03/2017 12:35 אתה הזבלה העיקרי כאן אידיוט כלומניק צר עין חסר מח (ל"ת)
9 לילי -לכחלון 16/03/2017 11:30 כחלון מתי תבין - ביבי משתמש מלכלך וזורק (ל"ת)
8 ? 16/03/2017 11:15 כחלון רוצה בחירות??? (ל"ת)
7 ההיסטוריה חוזרת 16/03/2017 11:15 דואג להכשיל כל שר אוצר כמו עם יאיר לפיד
לא ייאמן הביבי הזה זגזגן ראשי ..... רק מחפש כותרות לא עומד מאחורי שום החלטה שלו. איזה מדינה דפוקה די תלך הביתה...
תירוצים של לוזרים 17/03/2017 00:14 ע"ע שמעון פרס (ל"ת)
6 פופוליסט זול 16/03/2017 11:09 אם כחלון חושב שלצאת נגד ביבי יעזור לו
הוא טועה בגדול. המצביעים שלו הם אנשי ימין. אם הוא חושב שיציל את עצמו מחוסר היכולת שלו להוריד את מחירי הדיור על ידי מתקפות נגד ביבי - יש לו טעות מרה.
5 תום 16/03/2017 11:00 ביבי שלח אותו בפקס כמו שואב אבק הוא
הרג אותנו הטריפוליטאי הזה.
4 אריאל 16/03/2017 10:51 שניהם זיבלונים - אין הבדל בינהם
ביבי - אני כל החיים בחרתי ליכוד ובגללך , יותר נכון בגלל אישתך אני לא יבחר בכם יותרכחלון- אתה התבררת כאפיזודה חולפת , אדם שם שאין בסיס לדבריו . נישאת על הצלחה חד פעמית של הסלולאר ומאז לא הוכחת את עצמך.שר חברתי אלק
יעקב 16/03/2017 12:36 זיבלון קטן זה אתה ובחיים שלך לא בחרת ליכוד שקרן עלוב (ל"ת)
3 שירי 16/03/2017 10:45 ביבי העם איתך
ביבי תעיף לנו אותו מהעניים את השיכור מגעת אולגה . נמאס לנו ממנו .....
אריק 16/03/2017 15:29 שירי (או כל שם שמקבל תשלום)
נו באמת, זה מנהיג ? באמת...
דניאל. 16/03/2017 12:21 שירי המסכנה...
אוי שירי שירי העמה איתו לא העם.ורק אנשים טיפשים ועיוורים לא רואים איזה זבל מנהל את המדינה.מתי נפתר מעונשו של המושחת והפחדן מתי???
2 י. 16/03/2017 10:43 יש לתת למדינה זמן לפתור את הבעיה
משום מה המדינה מחכה למשבר כדי לפתור בעיות. תמיד יש להיות רגישים לפרנסתם של אנשים. אדם ללא פרנסה זו טרגדיה לכל המשפחה.
י 16/03/2017 10:56 במאזניים של ביבי אין משקולת בעלת משקל טרגי. רק אינטרסים (ל"ת)
1 XXX 16/03/2017 10:34 מרגע זה חייך הפוליטיים יהיו מלאי חתחתים.
מי שהיה במשפחת הליכוד - מר כחלון - אומר את מה שכולנו יודעים מזה זמן. אני ומשפחתי היינו חברי ליכוד ומזה מספר שנים התנתקנו מהליכוד והכל בגלל מר ביבי וחבורת מכופפי עמוד השדרה אשר מלקטים פירורים ממנו. ( הוא מנצל אותכם ולא אתם) תהיה נאמן לגישתך החברתית ולמען המדינה התרחק מן הקודקוד. רק במעשים תיבחן! ומרות זאת יישר כוחך.
יעקב 16/03/2017 12:37 עוד שקרן מתחזה לליכודניק לשעבר...זו השיטה החדשה של השמא (ל"ת)
xxx 16/03/2017 18:34 תגובה למגיב.
דרוקר חושף: "נתניהו הפעיל טוקבקיסטים בשכר" - מציג מסמך
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש