גם בגלל האביב: הקמעונאים בארה"ב מדווחים על גידול במכירות מארס
נשיא מכון מחקר צרכני: "הקמעונאים הם המרויחים הראשונים מהשיפור בשוק התעסוקה והעלייה בביטחון הצרכני"
הרשתות הקמעונאיות דיווחו היום על תוצאות המכירות של חודש מארס ומהן עולה כי קיים שיפור ניכר בחודש האחרון. העלייה המכירות ברשתות מצביעות גם כי הצרכנים מרגישים בנוחות עם הכלכלה והביטחון שלהם לרכוש מוצרים בחנויות.
כמעט כולן החל מרשת הדיסקאונט טארגט (סימול: TGT) ועד הרשת היקרה יותר מייסיס (סימול: M) דיווו על עלייה נאה במכירות כאשר הם מסבירים את הדבר במזג האויר המתחמם. אנליסטים לעומת זאת חושבים שיש יותר מכך בתוצאות.
"הקמעונאים הם המרויחים הראשונים מהשיפור בשוק התעסוקה והעלייה בביטחון הצרכני", אמר קן פרקינס, נשיא מכון מחקר צרכני. הנתונים שבודקים רק את החנויות שפתוחות לפחות שנה היו הפעם אופטימיים למדי ועשויים להעיד על מצב המשק כולו.