אחרי מהלך ירידות אגרסיבי באל על - זמן להיכנס?

גורביץ' על העלייה החדה במניה אתמול: "כל גל עליות שיבוא יקבל התייחסות של כבדהו וחשדהו"
|
(18)
גרף, צילום: Istock
העלייה החדה של אל על -3.35% אל על 123.9 -3.35% אל על בסיס:128.2 פתיחה:128 גבוה:129.7 נמוך:123 תמורה:3,482,081 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אתמול מחייבת התייחסות. האם מדובר בהזדמנות קנייה לאחר מהלך ירידות או שמא זו מלכודת פתאים?
בגרף הרבעוני
  1. רצף יורד ברור ומוגדר.
  2. המניה מתחת לממוצע נע 5.
  3. יחד עם זאת חצתה מטה את רצועת בולינגר התחתונה.

בגרף החודשי
  1. מגמת ירידה. נקודות השיא והשפל מסודרות במבנה יורד.
  2. הרצף יורד אף הוא.
  3. המניה מתחת לממוצע נע 5.
  4. הנר החודשי הוא נר של קונים ויש התעוררות חיובית במחזורי המסחר.
  5. וגם, כל החודש האחרון מתחת לרצועת בולינגר התחתונה.
בגרף היומי
  1. לראשונה מזה זמן רב אפשר לראות שנוי בסידור של נקודות השיא והשפל.
  2. הרצף עולה.
  3. מחזורי המסחר מתרחבים לתוך העליות.
  4. לראשונה מזה זמן רב המניה מעל הממוצעים הנעים.
סיכום ומסקנות
העליות של אתמול הגיעו לאחר מהלך ירידות אגרסיבי, חד וחריף שדרדר את המניה למצב קיצון במספר ממדי זמן. אין כמעט ספק שהתאוששות, תיקון, מהלך עליות (תקראו לזה איך שתרצו) עומד בפתח. אלא שכל גל עליות שיבוא יקבל התייחסות של כבדהו וחשדהו שכן למרות הכל המגמה ארוכת הטווח עודנה מגמת ירידה. רכישת המניה יכולה להתבצע רק כאסטרטגיה קצרת טווח.
*הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
**אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    עוד ניתוח מבריק הנייר כבר בשפל חדש. (ל"ת)
    סוחר יומי 24/06/2018 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    לנחות כחול לבן...
    כימי לימי 30/05/2018 13:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשהמניה עלתה אז זה היה לטוס כחול לבן. עכשיו זה לנחות כחול לבן...היי דרומה, היי דרומה לאילת להלהלהלהלה...
    סגור
  • 12.
    אחרי חודשיים מרק צפרדעים מתחמם לך
    יופי גורו גרביץ 29/05/2018 20:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צעקת תיקון תיקון ב 18.3 חודשיים שלמים לא קרה כלום היום ירידות ..נו תטפל לעצמך על השכם חחח.רק שמחר לא יהיו עליות .תצא שוב פעם על הפנים.חחחח
    סגור
  • 11.
    ההרוסקופ היומי של אייל
    אסטרואייל 29/05/2018 15:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אחרי מהלך ירידות אגרסיבי באל על - זמן להיכנס? אפיק כוכבי הצפרדעים מראה המשך ירידות של הצבר בעוד שאפיק הסרטנים שואף לעליות ירידות
    סגור
  • 10.
    אלעל יכולה להיות קניה מענינת
    A1 29/05/2018 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחיר חבית דלק יורד בטרוף בימים האחרונים ... ומכוון שרווחי החברה תלויים בעלות הדלק יש סיכוי לא רע שרווחי הרבעון הבא ישתפרו בגלל הירידה בהוצאות על הדלק
    סגור
  • סיכון גדול!
    עמי 29/05/2018 17:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך שהמניה תדשדש כדי בכלל להתייחס אליה כהשקעה מעניינת. המגמה מגמת ירידה ברורה וכל עוד אין מנועי צמיחה חדשים ו/או אסיפת סחורה במשך 3-4 חודשים לפחות אז אין סיבה להיכנס. שורט על אל על זה פחות סיכון ויותר סיכוי להרוויח 10%-15% בחודשים הקרובים. החברה בבעיות ועוד תגיע לשער 50
    סגור
  • 9.
    אולי בזק ואבן קיסר עדיפות אים כבר מהמהמרים על יורדות. (ל"ת)
    שי 29/05/2018 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מניית גורביץ .אם תקנו שורטים עליה תעשו ים כסף .תמידההפך (ל"ת)
    זו מניה מעולה !!!! 29/05/2018 13:37
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 7.
    כל כותרת שלך של מכירה אומרת שזה הזמן לקנות וההפך (ל"ת)
    גורביץ אתה גאון 29/05/2018 13:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 6.
    בגלל כמה ימים עליות אין ראיה ופוק חזי...
    מיקי 29/05/2018 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פוק חזי להאי אל על דקא נחית ל87 והשתא אזיל ל97. בהאי יומא דמיתקרי שלישי אזיל שוב דרומא ונחית. אנא חשיב דצריכא טובא חכמתה למימר לאן אזיל אל על. האי חכימא טובא לא ליעבד מעשה. תריכה ליזיל ימינה ושמאלה, הינו דישדושא ד3 ירחא. לבתר הכא איכא זימנה דאיתחיל למיסק... בקיצור: דישדוש דרוש...אח"כ יתחיל לעלות...
    סגור
  • 5.
    שמח שגורביץ מתייחס למיימד הזמן
    תומר 29/05/2018 10:44
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ומפריד בין משקיע ארוך טווח וסוחר קצר טווח. לפני שנתיים עזבתי את הארץ. קניתי נטפליקס ואמזון בסכומים גדולים. בלי נסיונות לתזמן את השוק רק המתנתי. כיום יש לי פי שלוש ואני בכלל לא מממש.אסטרטגיית באפט מוכיחה את עצמה אבל צריך עצבים של ברזל וחוסר פחד מוחלט.
    סגור
  • נכון מאוד
    מיקי 29/05/2018 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יש את Motley Fools שמכה את השוק בארה"ב עם המלצות מצוינות. תשקיע בכל מניה ולאחר 30% תמכור שליש ואת השאר תשאיר ל5 שנים או עד שייתן רווח של מאות אחוזים או עד הפנסיה או עד שימליץ למכור. תצליח יותר מכל מה שגורביץ' אומר...no offense
    סגור
  • למה אתה מגלה והורס.חחחחח (ל"ת)
    למיקי 29/05/2018 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תרוויח גם אתה...
    מיקי 30/05/2018 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכן יש לו יותר ממיליון וחצי עוקבים. גם בוול סטריט דיברו בשבח שלו. הוא מבין גדול יותר מכולנו. אמנם מרוויח מאוד יפה על המנוי שהוא לורח מכולם: בין 50$ ל100 ומשהו בשנה אבל זה שווה את זה.
    סגור
  • 4.
    חוכמת בדיעבד, המשפט הרלוונטי לניתוח המנייה
    כותב 29/05/2018 10:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
    סגור
  • 3.
    מניית אל על
    אחד העם 29/05/2018 08:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יפה לקרוא את הניתוח טכני, והמסקנות מניית אל על צמודה למחירי הנפט, היות ומחיר הנפט עלה לאחרונה, היא ירדה בהתאם מה שקרה בשבוע האחרון מחיר הנפט יורד (אולי באופן זמני) ולכן מניית אל-על עולה סביר להניח שאם מחיר הנפט יחזור לעלות מניית אל-על שוב תרד
    סגור
  • 2.
    הדוח זוועה, הפסדי עתק ורק הוצאות הנעלה עולות
    דוד 29/05/2018 08:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היום החברה פח הזאת חוזרת - ובצדק - לרדת.
    סגור
  • 1.
    למר אייל..שהתותחים יורים המוזות שותקות..
    א 29/05/2018 08:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה אומר הזמן אש ובלאגן תרתי משמע אין מה לחפש בשוק. ובכלל ..השוק הולך למהלךאדיר ואנו במומנטום יורד..ירידות ענק בפתח אז..גם אם הכלים שלך ובצדק מבחינתם מראים עת כניסה בהתניות מסויימות..אז ממש לא. יום טוב.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות