כמה הרוויחו מאמני היורו וכמה זה לעומת מאמני נבחרת ישראל?
יורו 2024 הסתיים עם זכייה של נבחרת ספרד בתואר, אבל מעבר לכך, כשמסתכלים על טבלאות השכר של המאמנים, מבינים שהנתונים לא מהווים ערובה להצלחה. להפך, מאמן אנגליה גארת' סאות'גייט הרוויח יותר מפי 4 בהשוואה למאמן ספרד, לואיס דה לה פואנטה. בימים אלה ההתאחדות הספרדית אמורה להיפגש עם המאמן ולפי הדיווחים, ייתכן ותשלש את שכרו.
לקחנו את כל המאמנים המובילים ביורו הזה והשווינו את השכר שלהם למאמנים כושלים, מה שאפשר לראות הוא שהשכר לא בהכרח משקף את ההישגים. כך למשל, סאות'גייט הוא המשתכר הבכיר ביורו הזה, עם 5.8 מיליון אירו לשנה. לעומת זאת, לואיס דה לה פואנטה מרוויח 1.25 מיליון אירו לשנה בלבד.
ההתאחדות הספרדית בחרה מאמן שעבד עם צעירים, כי אחת המטרות שלה הייתה השבחת שחקנים כאלה, כמו לאמין ימאל. הוא עבד בכל נבחרות ספרד עד גיל 19, עד גיל 21 ועד גיל 23 ולכן הוא החליף את לואיס אנריקה. כלומר, סאות'גייט מרוויח יותר מפי 4.5 לעומת עמיתו הספרדי.
במקום השני מבין מאמני הנבחרת נמצא מאמן נבחרת גרמניה, יוליאן נאגלסמן, שהנבחרת שלו הציגה כדורגל בהחלט ראוי ונעצרה רק על ידי האלופה, ספרד. נאגלסמן מרוויח 4.8 מיליון אירו. במקום השלישי נמצא רוברטו מרטינז, מאמן נבחרת פורטוגל, ששכרו נע סביב 4 מיליון אירו. דדיה דשאן, מאמן צרפת, מרוויח כ-3.9 מיליון אירו.
- למה אוסקר גלוך סופסל במשחק הנבחרת ואיך בניון השחקן היה מגיב לזה?
- ברק בכר, קח את מכבי ת"א או תחזור לאירופה - אבל אל תיגע בנבחרת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במקום החמישי, רונלד קומאן שמקבל כ-3 מיליון אירו לשנה. רשימת המאמנים נמשכת עם המאמן האיטלקי הכושל לוצ'אנו ספאלטי, שנבחרתו הודחה כבר בשמינית הגמר על ידי שוויץ. איטליה רשמה טורניר לא טוב, בלשון המעטה, אחרי שזכתה ביורו הקודם. ויצ'נזו מונטלה, מאמן טורקיה, משתכר 1.8 מיליון אירו. מאמני שוויץ ואוסטריה מסתכרים 1.5 מיליון אירו בלבד.
כמה הוא מרוויח לעומתם? רן בן שמעון (אתר רשמי אאק לרנקה)
כמה זה לעומת מאמן ישראלי? אלון חזן הרוויח בנבחרת ישראל 45 אלף שקל נטו בחודש, משהו כמו 80 אלף שקל ברוטו - מיליון שקל בשנה עם הוצאות נלוות. אם היה מעפיל ליורו היה מקבל בונוס שמן של 800 אלף שקל, אבל זה לא קרה.
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
- ריאל מדריד: מהלך כלכלי היסטורי של מועדון הפאר הספרדי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On...
כלומר, אם לוקחים את תחתית הרשימה של המאמנים שהעפילו ליורו, מקבלים ששכרו של מאמן נבחרת ישראל היה שישית משלהם. יוסי בניון, כמנהל טכני, הרוויח כ-170 אלף שקל בחודש, כלומר, עלות שכר של 2 מיליון שקל בשנה, לא כולל הוצאות.
- 1.אזרח 16/07/2024 08:06הגב לתגובה זואיש ילדותי עם אגו אישי מנופח, נעלב סדרתי, רב עם כל מי שסביבו....זהבי עם החדר, ווייסמן עם התנועה במשחק, מכבי פתח תקוה וביתר ירושלים שהעיפו אותו בבזיון, המשפטים הדוחים עם לקיחת הגביע במכבי חיפה...יוסי ילד לא שלי ולא נחמד, אלי כהן עדיין מחכה שתצא להתחלף, יא עלוב. ביי ביי ולא להתראות. תתבגר בניון.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
