נחשף: סעיף היציאה בחוזה של סרג'י רוברטו, מגן בארסה שנשוי לישראלית
המגן שכבש אתמול בקלאסיקו ושותף עם קבוצתו במירוץ לאליפות ספרד חתם לאחרונה על הסכם חדש עם סעיף יציאה שמן. וכמה הוא מרוויח בבארסה?
חגיגה גדולה נרשמה הלילה בברצלונה - לאחר ניצחון גדול על ריאל מדריד בסופר קלאסיקו הספרדי. בעקבות הניצחון, עלה הפער בצמרת ל-12 נקודות ונראה כי הקטאלונים בדרך לאליפות ספרד.
זה היה אחד המשחקים המרשימים ביותר בשנים האחרונות ויש לו גם קשר לישראלים שישבו בבית וראו את המשחק: סרג'י רוברטו, הנשוי לדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ', קבע את השיוויון.
בברצלונה הודו הבוקר כי השער של רוברטו היה משמעותי ולמעשה הוציא את הרוח מהמפרשים של מדריד, אבל במקביל - עולות כותרות בנוגע לעתידו של השחקן. בעוד שעד לאחרונה הוא לא היה ברור, לפני כשבועיים המגן חתם על חוזה חדש ולפי דיווחים בספרד, החוזה עד קיץ 2024 כולל שכר של 8 מיליון דולר לעונה. בנוסף, על פי ההסכם, סעיף היציאה של השחקן בהסכם הוא 400 מיליון יורו.
- הפתעה: איזו קבוצה באירופה משתפת הכי הרבה צעירים ומה המצב בישראל?
- דני אולמו חזר לברצלונה ועשה מהפך - כמה הוא מרוויח?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
נשאר בברצלונה ויביא אליפות? רוברטו
רוברטו, בן ה-31, גדל בלה מאסיה ושיחק כל חייו בברצלונה. משחק הבכורה שלו בבוגרים היה בגביע המלך ב-10 לנובמבר 2010. בקבוצה הבוגרת של ברצלונה יש לו 226 הופעות ואתמול כבש את השער ה-10 שלו.
- 1.מגן גדול אבל ה"ישראליות" תהרוס אותו חח (ל"ת)צ'אבי 20/03/2023 20:37הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
