פרסום גולן רכש את ברייק הזהב ל'היפה והחנון': ישלם כ-3,000 ש' לנקודת רייטינג
משרד 'פרסום גולן' רכש את ברייק הזהב בגמר 'היפה והחנון' שישודר מחרתיים (יום ג') וישלם כ-3,000 שקלים לנקודת רייטינג - כך נודע לאייס. בברייק הזהב לפני ההכרזה על הזוג הזוכה, יפורסם הסרט 'סנגור במבחן' בהפצת סרטי 'פורום פילם'.
בגמר 'היפה והחנון 2' ישתתפו 3 זוגות: אלכס וליטל, אור ונלה, וענבל וירון. את התכנית מפיקה 'אבוט רייף המאירי' שעובדת בשיתוף פעולה הדוק עם ערוץ 10, בין היתר את 'הישרדות'.
ממוצע הרייטינג בעונה הנוכחית של 'היפה והחנון' עמד על כ-20.3% בקרב משקי בית באוכלוסיה היהודית, מול 15.5% בעונה הראשונה. פרק השיא העונה היה ב-21 בדצמבר, אז הצפייה עמדה על 26.7%. שיא העונה שעברה היה הפרק השלישי שניפק 18.8%, ואילו בגמר צפו 18.7%. הערכות גורסות כי הגמר עשוי להניב 25-30% צפייה.
בניגוד לגמרים בתכניות ריאליטי אחרות בהן מדובר במחיר פיקס ידוע מראש שאינו מותנה ברייטינג בפועל, הרי שבגמר מחרתיים ערוץ 10 מתמחר את ספוט הזהב לפי מחיר לנקודת רייטינג בבתי אב, כלומר - בספוט של 30 שניות, יעמוד המחיר על כ-3,000 שקל, ולפי רייטינג של 25%, המחיר יהיה 75 אלף שקלים. בברייק זהב, שאורכו לרוב כדקה, מדובר על 150-200 אלף שקלים.
בעונה הנוכחית הגדיר ערוץ 10 את 'היפה והחנון' כ'תכניות פרימיום', דבר שהמקפיץ את מחיר ספוט 30 שניות ב-10%-15%. גורם בכיר בעולם הפרסום, אמר לאחרונה לאייס כי מחיר פרסומת בת 30 שניות עומד על כ-1,800 שקלים לנקודת ריייטינג. בגלל הרייטינג הגבוה, בשוק הפרסום מעריכים כי ההכנסות מפרסום בלבד עומדות על כ-300 אלף דולר לפרק ואף יותר. על כך יש להוסיף הכנסות מחסויות, שנאמדות במאות אלפי שקלים נוספים לעונה, וכמובן - משדר הגמר שיכלול גם ברייק זהב והכנסות נוספות.
בערוץ 10 ובפרסום גולן סירבו להגיב.
- 2.תודה ערוץ 10 (ל"ת)מעריצה של אלצ'קו 13/03/2011 23:31הגב לתגובה זו
- 1.אחלה תכנית, אחלה ליהוק (ל"ת)התכנית של השנה 13/03/2011 17:16הגב לתגובה זו