ביו-ויו חתמה על הסכם אסטרטגי עם Abott
חברת ביו ויו העוסקת בפיתוח והפצה של מערכות סריקה לניתוח דגימות תאים הודיעה היום (א'), כי חתמה על הסכם לא בלעדי עם חברת בת של Abott, העוסקת בפיתוח ושיווק מוצרים רפואיים, לקידום מכירות בארצות הברית. ההסכם הוא ל-3 שנים ו-Abott תהיה זכאית לעמלה בגין שירותי קידום המכירות שתספק.
עופר שפירא, מנכ"ל ביו-ויו ציין, כי הסכם זה מרחיב את שיתוף הפעולה בין החברות היות ומוצרי ביו-ויו משמשים לניתוח אוטומטי של סמנים גנטיים המיוצרים ומשווקים על ידי Abott. עוד מציין שפירא ואומר כי הסכם זה והסכם קודם עם חברת Clarient יגדילו באופן משמעותי את חדירתה של החברה לשוק בארצות הברית, שהוא שוק היעד העיקרי למוצרי החברה.
Abott הינה חברה עולמית בתחום המוצרים הרפואיים, העוסקת בגילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של תרופות ומוצרים רפואיים, לרבות תוספים תזונתיים, מכשור ומוצרי דיאגנוסטיקה. החברה מעסיקה למעלה מ-65,000 עובדים ומפיצה את מוצריה בלמעלה מ-130 ארצות ברחבי העולם.
כזכור, חתמה ביו-ויו על הסכם הפצה אחר בסוף מרץ השנה עם חברת Clarient האמריקאית (חברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק – CLRT והעוסקת בתחום השירותים הטכנולוגיים והדיאגנוסטיים) לפיו תשמש קלריאנט כמפיץ בלעדי של מוצריה של ביו-ויו בארה"ב וזאת לתחום בתי המרקחת. במקביל תעסוק קלריאנט בחיפוש שווקים חדשים למוצריה של ביו-ויו וזאת במקביל לצינורות ההפצה הקיימים.