חוזה בהיקף של 4 מיליון דולר לעל בד בארה"ב

באמצעות חברת הבת - AFG, תספק לחברה הבינלאומית מוצרים המיועדים למבוגרים מרטיבים. ע"פ הערכות שקיבלה מהחברה האמריקאית ההזמנה הינה ראשונית והיקפה עשוי לגדול ב-2006
דרור איטח |

חברת AFG – חברת הבת של על בד בארה"ב זכתה בהזמנה ראשונה מחברה בינלאומית בהיקף התחלתי של 4 מיליון דולר. החברה הבת בארה"ב תספק לחברה הבינלאומית מוצרים המיועדים למבוגרים מרטיבים. ההזמנה מחברת AFG בוצעה לאחר מבדקי איכות שארכו מספר חודשים ובמהלכם בחנה החברה האמריקאית את תהליכי הייצור ואיכות המוצרים.

בעל בד מציינים החברה הבת החלה כבר לספק את המוצרים במהלך אוקטובר 2005 ועל פי הערכות שקיבלה מהחברה האמריקאית ההזמנה הינה ראשונית בלבד והיקפה עשוי לגדול במהלך 2006.

בהנהלת על בד מציינים כי הזכייה במכרז עשוייה לקדם את המפעל לרמת מכירות שנתית בהיקף של כ-15 מיליון דולר. המפעל של על בד בארה"ב החל לפעול בסוף שנת 2004 ורשם הכנסות בסך של 9.1 מיליון שקל בששת החודשים הראשונים לפעילותו.

המפעל אמור להעסיק כ-180 עובדים תוך 4 שנים. על בד השקיעה בהקמת המפעל שממוקם בצפון קרוליינה סכום של 16.5 מיליון דולר ורכשה תמורת כ-3 מיליון דולר נוספים זכות לייצר ולשווק באופן בלעדי לרשת וול-מארט את המותג הפרטי WHITE CLOUD"" בתחום המגבונים הלחים.

שוק המגבונים הלחים בארה"ב מוערך בכ-1.7 מיליארד דולר אמריקאי במונחים קמעונאיים. מחזור המכירות הכולל לרשת וולמרט תחת המותג WHITE CLOUD מוערך בכ-400-500 מיליון דולר אמריקאי בתחום הנייר טואלט, חיתולים ומגבונים לחים לתינוקות. על פי הערכות מעוניינת הרשת לפתח משמעותית את סגמנט המותג הפרטי עקב שיעורי הרווחיות הגבוהים שהוא מייצר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה