מניית היום מזנקת 22%: תשתף פעולה עם לקוח אמריקני גדול

החברה מעריכה כי הכנסות בגין המדיה שתרכוש במסגרת ההסכם לא יפחתו מכ-4 מיליון שקל בשנה

 | 
הבנות מסחריות

חברת  אלגומייזר +0.7% אלגומייזר 360.2 +0.7% אלגומייזר בסיס:357.7 פתיחה:357.7 גבוה:373 נמוך:355.9 תמורה:33,352 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הנמצאת בשליטת אביב ברקוביץ' ואלי פולטוב, דווחה היום כי סיימה פיילוט בן מספר חודשים עם לקוח אמריקני והגיעה להבנות מסחריות עם אותו לקוח, אשר הינו חברה פרטית העוסקת בפרסום בתחום השירותים לבית בארה"ב.

החברה מנהלת מו"מ עם הלקוח שיכלול, בין היתר, ההכנסה השנתית של החברה מהלקוח לא תפחת מכחצי מיליון שקל החברה מעריכה כי הכנסות בגין המדיה שתרכוש במסגרת ההסכם לא יפחתו מכ-4 מיליון שקל בשנה.
ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון
במסגרת הפיילוט פיתחה אלגומייזר ממשק API ייחודי אשר מאפשר חיבור אוטומטי של מערכות המידע וחשבונות הגוגל של הלקוח לתוך מנוע האופטימיזציה של החברה, שעל בסיסו פותח הממשק. בנוסף, בוצעה התממשקות מוצלחת של תוכנת ה-Ad-Optimizer אותה פיתחה ומפתחת החברה למערכות המידע של הלקוח ולחשבונו של הלקוח בגוגל.
אחר מספר חודשים ובדיקת קמפיינים מתאימים, בוצעה אופטימיזציה לקמפיינים הפרסומיים של הלקוח, ואופטימיזציה זו הוגדרה על ידי הלקוח כמוצלחת.– הלקוח דיווח לחברה כי השיפור שהתקבל במהלך החודש בו הופעל הפיילוט בצורה מלאה, בהשוואה לחודש בו לא פעלה המערכת, הינו של 17%-20% (בקמפיינים שונים).
פיתוח זה עשוי לשמש את החברה, בניהולו של נועם ברנד, מול לקוחות בעלי מאפייני עסקי דומה בעתיד.
לאחר השלמת הפיילוט, מתחילות שתי החברות לשתף פעולה במסגרת מסחרית כלכלית. במסגרת זו צפויה החברה לבצע אופטימיזציה של כ-3,000 קמפיינים פרסומיים אותם מנהל הלקוח, והמכילים למעלה ממיליון ומאה אלף מילות חיפוש מפתח שונות, והכול באופן אוטומטי על גבי הפיתוח של תוכנת ה-Ad-Optimzer של החברה.
במקביל לאמור, מנהלת החברה משא ומתן עם הלקוח לצורך חתימה על הסכם מחייב אשר יעגן את שיתוף הפעולה האמור ואשר יכלול, בין היתר, את ההסכמות הבאות: ההכנסה השנתית של החברה מהלקוח לא תפחת מכחצי מיליון שקל. בנוסף, מתנהל משא ומתן בין הצדדים לצורך רכישות המדיה על ידי החברה, אשר תשמש את הקמפיינים הפרסומיים עבור הלקוח. החברה מעריכה כי הכנסות בגין המדיה שתרכוש לא יפחתו מכ-4 מיליון שקל בשנה. יצוין כי ככל שהאופטימיזציה של הקמפיינים הפרסומיים תתייעל, צפוי סכום זה לגדול.
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה