מהי תוכנה לניהול עסק ואיזה פונקציות היא מספקת לך?
עולם העסקים בארץ הולך והופך להיות מורכב יותר יחד עם הצורך בטכנולוגיה שלא נגמרת. ניהול עסק היא מלאכת מחשבת של ממש ובעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם עובדים ימים כלילות על מנת למצוא דרכים לייעל את כל המשימות שעליהם יש לעשות. זה עוד לפני שדיברנו על עבודה עם ספקים ונותני שירות שונים בנושאים אדמיניסטרטיביים ושיווקים. מה יקרה לדעתכם אם מישהו יקום יום אחד ויגלה שיש לכם אפשרות לעשות הכל בעת ובעונה אחת באמצעות תוכנה יעודית? אנחנו יודעים מה התשובה...
תוכנה לניהול עסק: מה הם הפונקציות אותם אנו רואים?
כאשר אנחנו מדברים על תוכנה לניהול עסק אנו רואים עוסקים פטורים, מורשים ואף תאגידי ענק משתמשים בהם. בתוכנה ניתן לתת מענה רחב לכל העיסוקים הכלכליים והאדמיניסטרטיביים של העסק שלנו - מחלקת מכירות, דרך שירות לקוחות ופולו-אפים, הנהלת חשבונות, ניהול עובדים ועוד.
בין הפונקציות אותם אנו יכולים לראות בתוכנה לניהול עסק:
שעון נוכחות - דיווח נוכחות נגיש לעובד באמצעות מחשב, טאבלט או אפילו מהסמארטפון. ללא תלות בגישה לתוכנה ייעודית או קופה רושמת.
הפקת חשבוניות ומסמכים נוספים - יכולת להפיק עשרות סוגים של מסמכים ייצוגים אותם אנו פוגשים במהלך אינטראקציות עסקיות. אפשר להדפיס, לשלוח מתוך המערכת למייל, אס אמ אס או וואטצטפ בהתאמה. כל המסמכים חתומים דיגיטלית בהתאם לחוק.
מערכת ניהול מלאי - מערכת ייעודית אשר תפקידה לנהל את המלאי של העסק שלכם. תומכת בריבוי מחסנים, מוצרים עם מספר סידורי, מוצרים עם וריאנטים, הדפסת מדבקות עם ברקוד ועוד שלל פונקציות. כמו כן, אפשר לשייך סוכן מכירות למחסן וכך לבצע מעקב מלא אחרי הסחורה שנמצאת אצלו.
- התפוצצות הבועה: טיפלתי תפטר 120 עובדים, אחרי שווי של 8.3 מיליארד דולר
- חברת Imagen גייסה 30 מיליון דולר לאוטומציה עבור צלמים מקצועיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סליקת כרטיס אשראי - אפשרי לסלוק אשראי דרך תוכנה או באמצעות קופה רושמת ייעודית באמצעות הקמת מסוף אינטרנטי.
מתממשק עם אתרי מסחר - מערכות רבות, לדוגמת מערכת "לינט - תוכנה לניהול עסק" מאפשרות ממשק וסנכרון מיידי עם אתרי מסחר שונים, לרבות הפקת חשבוניות דיגיטליות אוטומטית, גריעה של מלאים ומעקבים חודשיים.
אלו הם רק חלק קטן מן הפונקציות שניתן למצוא בתוכנה ייעודית לניהול עסק.
מינימום כסף מקסימום זמן
נסו לחשוב כמה הייתם משלמים וכמה זמן הייתם מבזבזים על כל אחד מן השירותים האלו בנפרד - ניהול חשבוניות, קופה רושמת, מערכת ניהול מלאי, מערכת סליקה אשר מתממשקת בצורה מושלמת עם האתר שלכם, שעון נוכחות לעובדים, עמדת ליקוט יחד עם אוטומציה מושלמת להכנת משלוח מחנות אינטרנטית, בקרת רווחיות פרויקטים ואפילו ניהול של קריאות שירות. עד לפני כמה שנים כאשר היינו רוצים שעון נוכחות היינו פונים לחברה ייעודית, היינו רוצים לנהל מלאי פונים לחברה אחרת וכך הלאה. היום ניתן למצוא הכל בתוכנה אחת אשר כל תפקידה לעשות לכם את החיים העסקיים קלים יותר. אגב, גם המחיר זול משחשבתם ואת הזמן שלכם תמירו לפעילויות עסקיות מקדמות.
אמרתם תוכנה לניהול עסק? אמרתם לינט!
למעלה מעשור החזון של לינט הוא להפוך את החיים של בעלי העסקים הקטנים, הבינוניים והגדולים לקלים יותר והיא עומדת בזה בגבורה.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
