בריקים – אומנות החיפוי
לא כל הלבנים נוצרו שוות
את הלבנים האלו החלו לייצר במאה ה-18. אז, היו משתמשים בחומרים שהיו באזור הייצור כמו אבן, שיש, בזלת וחומרים נוספים. היום, ב"סטון דיזייו – בריקים" מאפשרים שימוש בלבנים אשר פורקו מבתים ומבנים עתיקים ועברו עיבוד. השימוש בפירוק נעשה על מנת להשרות תחושה עיצובית רצויה. במקביל מתקיים ייצור לבנים בטכנולוגיות חדישות יותר.
לבחור את הסוג הנכון
ישנם סוגים שונים של בריקים אשר יכולים להשתלב בחלקים השונים של המבנה, בחלקו הפנימי או החיצוני:
- בריקים מפירוק – אלו יהיו לרוב עתיקים בעלי מראה "ישן", של פעם והם מעניקים אווירה של עוצמה וחוזק.
- רטרו - אלו מיוצרים היום, אך עם מראה "של פעם" והם מעניקים תחושה "אירופאית" עתיקה.
- מודרניים - הגרסה החדישה של לבנים אלו אשר מאופיינת בקווים חדשניים ומביאה תחכום לחלל.
- בחברת "סטון דיזיין – בריקים" ידע וניסיון רב שנים. לאחר שיחה ראשונית נוכל להתאים את סוג הלבנים הנכון לביתכם ולהוצאה אשר הקצבתם לעצמכם.
פיתרון שמתאים לכל אזור במבנה
היום אין כל מגבלה למקומות בהם משלבים בריקים. הם יכולים להיות משולבים כחלק בלתי נפרד מהחלל הפנימי או החיצוני כאשר השאלה המובילה היא איזה עיצוב רוצים להשיג בחלל. כמו כן, באתר "סטון דיזיין – בריקים" ניתן לראות פרויקטים רבים בהם הלבנים משמשות גם בתים פרטיים, אך בהחלט משתלבות גם במקומות ציבוריים ועסקים רבים.
- 10 יצירות האומנות היקרות בעולם
- יזם הקריפטו רכש בננה מודבקת לקיר ב-6.24 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל היתרונות בחיפוי באמצעות לבנים
חיפוי באמצעות "סטון דיזיין - בריקים" מביא איתו מספר יתרונות לחלל. היתרון הראשון הוא עיצובי, כאשר בעזרת הלבנים אפשר לקבוע כיצד ייראה המקום ואיזו אווירה תשרה בו. יתרון נוסף הוא העמידות של הלבנים כאשר גם כשהן מוצבות על קירות חיצוניים הן מתמודדות היטב עם כל מזג אוויר ושומרות על המבנה. בעזרת חיפוי הקירות אפשר ליהנות גם מבידוד אקוסטי וטרמי, מה שיכול להשפיע על השימוש באמצעי חימום וקירור. היום, ישנם שלל עיצובים והם משתלבים במגוון רחב של מבנים.
נשמח לעמוד לרשותך
בעת ביצוע הזמנה, נשמח לספק לך פרטים נוספים על האופן בו הלבנים מיוצרות או מפורקות ממבנה קיים, להציג בפניך את מגוון העיצובים – ולא פחות חשוב מכך – ללוות אותך בתהליך כדי לוודא שהשילוב שלהן במבנה יעניק לו את האופי ואת הנראות שברצונך ליצור.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
